Przetargi.pl
"Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych Miejskiego Zakładu Oczyszczania Sp. z o.o.”

Miejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Saperska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 299 096 , fax. 655 299 666
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o.
    ul. Saperska 23
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 655 299 096, fax. 655 299 666
    REGON: 41141698100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzoleszno.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych Miejskiego Zakładu Oczyszczania Sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i socjalnych z zachowaniem wysokich standardów estetycznych oraz norm sanitarnych, przy użyciu własnego sprzętu, materiałów oraz środków czystości, zgodnie z harmonogramem prac i częstotliwością określoną w załącznikach do niniejszej specyfikacji. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić higieniczno-sanitarne środki utrzymania czystości oraz urządzeń w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym dostarczenia mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych do pojemników, odświeżaczy (lub/i wkładów), pasty BHP, mydła dezynfekującego oraz worków jednorazowych na odpady w asortymencie i ilości niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Zakres czynności znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a. Pieniądzu; b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. Gwarancjach bankowych, d. Gwarancjach ubezpieczeniowych, e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBank SA 51 1140 1124 0000 3090 9800 1001 z dopiskiem: Wadium – „Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych Miejskiego Zakładu Oczyszczania Sp. z o.o.” ZP.PN.20.2019. Szczegółowy opis dot. wnoszenia wadium został opisany w Rozdziale 11 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 Pzp – sporządzone wg załącznika nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach