Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania reżimu sanitarno-epidemiologicznego w budynkach RCKiK w Łodzi

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 91-433 Łódź, ul. Franciszkańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 161 400 , fax. 424 161 403
  • Data zamieszczenia: 2019-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
    ul. Franciszkańska
    91-433 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 161 400, fax. 424 161 403
    REGON: 29483085947000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania i utrzymania reżimu sanitarno-epidemiologicznego w budynkach RCKiK w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania reżimu sanitarno- epidemiologicznego – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ 2. Wykonawca cały okres trwania umowy jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą, niż 1 500 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Wykonawca, którego oferta zostanie wyłoniona w toku niniejszego postepowania, zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu potwierdzającego posiadane ubezpieczenia (np. polisy) najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 3. Wykonawca przejmie personel dotychczas wykonujący zamówienie. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. prawo zmniejszenia lub zwiększenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, tj. w szczególności w zakresie określonej w SIWZ powierzchni sprzątania, terminów i personelu koniecznego do wykonania usługi, zapewnienia określonej ilości sprzętu lub szczegółowo wymienionego zakresu czynności Wykonawcy w zakresie +/- 20% wartości zamówienia podstawowego, czyli sumy wynagrodzenia brutto za świadczenie usług, w zależności od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z trudnych do przewidzenia okoliczności lub powodów ekonomicznych lub innych powodów leżących po stronie Zamawiającego – szczegóły zawarte są we wzorze umowy (zał. nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach