Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości wraz ze stałą dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz inne usługi

Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, Szpitalna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875626406 , fax. 875626402
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Szpitalna 62
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875626406, fax. 875626402
    REGON: 79024405500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spspzoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości wraz ze stałą dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz inne usługi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiekcie i na posesji Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalna 62 i w obiekcie przy ul. Reja 67A (parter) - w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem technologii zgodnej z przepisami, techniki, sprzętu, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Wykonawca zakupuje na własny koszt środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe, worki na śmieci, mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy oraz sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres usługi zawiera: Załącznik nr 1 do umowy - Powierzchnia szpitala objęta sprzątaniem i dezynfekcją; Załącznik nr 2 do umowy - Procedura utrzymania czystości; Załącznik nr 3 do umowy - Opis technologii sprzątania; Załącznik nr 4 do umowy –wykaz komórek organizacyjnych oraz ilość materiałów eksploatacyjnych i środków czystości niezbędnych do utrzymania higieny w szpitalu (w okresie 1 miesiąca); Załącznik nr 5 do umowy - wymóg sprzątania i utrzymanie porządku na posesji; Załącznik nr 6 do umowy – Sprzątanie, dezynfekcja kuchenek oddziałowych i jadalni; Załącznik nr 7 do umowy - Pozostałe usługi; Załącznik nr 8 do umowy – Karta uwag do wykonania usług sprzątania i utrzymania czystości; Załącznik nr 9 -Lokalizacja przedmiotu zamówienia przy ul. Szpitalna 62; Załącznik Nr 9a do umowy – Lokalizacja przedmiotu zamówienia w obiekcie przy ul. Reja 67A; ; Załącznik Nr 10 – Wzór oświadczenia o zachowaniu poufności informacji dla osób przebywających w obszarze przetwarzania danych osobowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 10.000,00 zł., słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego, nr konta bankowego 42 1500 1719 1217 1001 5455 0000. Brak wadium na w/w koncie do dnia i godziny składania ofert spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium zostanie zatrzymane w przypadkach określonych art. 46 ust. 4a i 5 oraz zwrócone w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza minimalnego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach