Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, halach i laboratoriach Łukasiewicz-EMAG oraz na terenie wokół budynków Zamawiającego - FH/ 02/ 04/ 20

Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG ogłasza przetarg

  • Adres: 40-189 Katowice, ul. Leopolda
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 007 681, , fax. 322 007 701
  • Data zamieszczenia: 2020-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
    ul. Leopolda 31
    40-189 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 007 681, , fax. 322 007 701
    REGON: 12531630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibemag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: INSTYTUT SIECI

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, halach i laboratoriach Łukasiewicz-EMAG oraz na terenie wokół budynków Zamawiającego - FH/ 02/ 04/ 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, halach i laboratoriach Łukasiewicz-EMAG oraz na terenie wokół budynków Zamawiającego w lokalizacjach (obiektach): - Katowice, ul. Leopolda 31, - Chorzów, ul. Długa 1-3. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz powierzchni (ilość i rodzaj) i czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz częstotliwość ich wykonywania określa Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Prawo opcji: Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia poprzez: 4.1. Zmniejszenie metrażu sprzątanej powierzchni w każdej z lokalizacji o maksymalnie 20%, 4.2. Wyłączenie z przedmiotu zamówienia powierzchni dotyczących obiektu zlokalizowanego w Chorzowie przy ul. Długa 1-3 – w przypadku jego sprzedaży. 5. Zamawiający przewiduje wizję lokalną na zasadach określonych w Rozdziale III pkt. 6 SIWZ. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp): 6.1. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane i opisane części D. Załącznika nr 1 do SIWZ, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy, z wyłączeniem czynności o charakterze sezonowym (tj.: koszenie trawników, przycinanie żywopłotów, pielęgnacja klombów i krzewów, usuwanie liści, odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowych, itp.) oraz czynności mycia okien. 6.2. Sposób dokumentowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę szczegółowo opisany został w § 5 Załącznika nr 6 do SIWZ. 6.3. Zamawiającemu przysługują uprawnienia w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań szczegółowo opisane odpowiednio w § 5 oraz § 10 Załącznika nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 299). 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert określonym w IV.6.2) Ogłoszenia (w Rozdziale XIV pkt. 1 SIWZ). Wadium wnosi się na cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący konto: ING BANK ŚLĄSKI O/Regionalny w Katowicach nr: 68 1050 1214 1000 0007 0000 5010 z dopiskiem „Wadium FH/02/04/20 – Świadczenie usług sprzątania (...)”. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert (w terminie składania ofert na rachunku Zamawiającego musi znajdować się wymagana kwota wadium). 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginale bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty (np. w koszulce, co pozwoli na oddzielenie dokumentu wadialnego od pozostałych dokumentów). 6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta/poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium, w przypadkach określonych w Rozdziale XI pkt. 11 SIWZ. W treści gwarancji/poręczenia nie mogą znajdować się zapisy uniemożliwiające Zamawiającemu dochodzenie należnych mu kwot. 7. Zamawiający dopuszcza, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie składających ofertę lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 8. Pozostałe uregulowania dot. wadium, zgodnie z zapisami Rozdziału XI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z Ofertą (wypełnionym Formularzem ofertowym – Załącznik nr 2 do SIWZ) składa: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy oferowanego przedmiotu zamówienia, stanowiący integralną część oferty, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 1.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych lub innych dokumentów dołączonych do oferty. 1.3. Dokument (np. zobowiązanie innego podmiotu), jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu określonych w Ogłoszeniu polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w Rozdziale VII pkt. 4 SIWZ (o ile dotyczy). 1.4. Aktualny Certyfikat ISO 9001 w obszarze utrzymania czystości / porządku lub równoważny (fakultatywnie w przypadku, gdy Wykonawca chce uzyskać dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert „Jakość”). 1.5. Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej – zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XI SIWZ (jeśli Wykonawca wybrał tę formę wniesienia wadium). 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej pzp.ibemag.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, którego wzór zostanie udostępniony, wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach