Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I BIEŻĄCA KONSERWACJA OBIEKTÓW SŁUŻĄCYCH TYMCZASOWEJ SIEDZIBY OT BAMW WE WROCŁAWIU

Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-033 Wrocław, ul. Zwycięska 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3647374; 7661725 w. 224 , fax. 071 7661734
  • Data zamieszczenia: 2010-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu
    ul. Zwycięska 14 14
    53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3647374; 7661725 w. 224, fax. 071 7661734
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I BIEŻĄCA KONSERWACJA OBIEKTÓW SŁUŻĄCYCH TYMCZASOWEJ SIEDZIBY OT BAMW WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i konserwacji bieżącej obiektów służących tymczasowej siedzibie OT BAMW we Wrocławiu w okresie od 01 czerwca 2010 do 31 maja 2011r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.W budynku biurowym siedziby tymczasowej (działka nr1/22 - budynek nr 14): 1)W budynku biurowym siedziby tymczasowej (działka nr1/22 - budynek nr 14): W ramach codziennego sprzątania należy: a) Opróżnianie koszy na śmieci obejmujące wymianę worka wraz z wytarciem na mokro obudowy w przypadku powstania zabrudzeń lub zalania. b) W sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych: - mycie na mokro i dezynfekcja umywalki (zlewozmywaka) i baterii oraz przylegającej glazury; - mycie na mokro i dezynfekcja sedesów oraz przylegającej glazury i innego wyposażenia oraz szczotek do WC; - mycie na mokro zabrudzeń glazury i terakoty; - mycie na mokro i polerowanie luster; c) Odkurzanie i mycie na mokro wszystkich podłóg twardych. d) Mycie na mokro klamek i drzwi przeszklonych. e) Mechaniczne odkurzanie ze szczotkowaniem podłóg pokrytych wykładziną dywanową oraz usuwanie ewentualnie powstałych w czasie pracy plam na wykładzinach (np. kawa, napoje, błoto, pozostałe). f) Sprzątanie klatek schodowych, schodów (odkurzanie i mycie na mokro) holu, oraz wejść do budynku. g) Utrzymywanie w czystości wycieraczek wewnątrz i na zewnątrz budynku. h) Codzienne zamiatanie terenu utwardzonego wokół budynku. i) Codzienne usuwanie zanieczyszczeń z terenu przyległego (w tym liści). j) Usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów w całym budynku oraz na zewnątrz okien. Sprzątanie w miarę potrzeb (nie rzadziej niż raz w tygodniu): a) Czyszczenie aparatów telefonicznych. b) Czyszczenie na sucho drukarek, kserokopiarek, niszczarek, wyłączników światła. c) Mycie całej powierzchni glazury ścian w sanitariatach i umywalni. d) Mycie na mokro listew ochronnych. e) Mycie poręczy na klatkach schodowych, krat metalowych. f) Mycie na mokro klamek i drzwi drewnianych. g) Odkurzanie nie zakrytych powierzchni mebli biurowych (drewnianych i metalowych) oraz parapetów wraz z wytarciem na mokro. h) Mycie na mokro i polerowanie luster w pomieszczeniach biurowych. Sprzątanie w miarę potrzeb (nie rzadziej niż co dwa tygodnie): a) Konserwacja podłóg drewnianych (pastowanie). Sprzątanie w miarę potrzeb (nie rzadziej niż raz w miesiącu): a) Odkurzanie pokryć mebli tapicerowanych i usuwanie plam. b) Odkurzanie kratek wentylacyjnych. c) Mycie lodówek. d) Mycie balustrad klatek schodowych. e) Sprzątanie pomieszczeń piwnic i struchu Sprzątanie w miarę potrzeb (nie rzadziej niż co cztery miesiące): a) Mycie okien i stolarki okiennej. Sprzątanie w miarę potrzeb (nie rzadziej niż dwa razy do roku): a) Mycie kaloryferów. b) Czyszczenie opraw oświetleniowych. c) Pranie wykładzin dywanowych. d) Czyszczenie żaluzji pionowych i poziomych. Przeprowadzanie w miarę potrzeb dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji. 2) W budynku hali przetargowej (dz. nr 1/15 - budynek nr 9 cz.): Czynności wykonywane w miarę potrzeb (nie rzadziej niż raz w miesiącu): a) Mycie podłóg, utrzymanie w czystości mebli biurowych i innego wyposażenia. b) Przygotowanie pomieszczeń hali do przetargu. c) Zabezpieczenie dla uczestników przetargów przenośnego sanitariatu typu TOI TOI (teren parkingu). d) Zabezpieczenie ogrzewania hali przetargowej w okresie jesienno-zimowym. 3) W budynku nr 10 (działka nr 1/14): Sprzątanie w miarę potrzeb (nie rzadziej niż raz w miesiącu): a) Sprzątanie pomieszczeń garażowych - bramy od 1 do 5. 4) Na terenie działek nr: 1/14, 1/15, 1/22: Czynności wykonywane codziennie: a) Utrzymywanie w czystości placów, parkingów, chodników. Czynności wykonywane w miarę potrzeb: a) Koszenie i podlewanie trawników. b) Grabienie i usuwanie liści z trawników, chodników oraz placów. c) Utrzymywanie zimą obiektu, w tym schodów wejściowych i terenu przyległego w stanie zapewniającym bezpieczeństwo poruszania się. d) Odśnieżanie terenu utwardzonego wokół budynku. e) Usuwanie gołoledzi, lodu, posypywanie piaskiem chodników oraz placów. f) Odśnieżanie dachów i usuwanie sopli oraz nawisów śnieżnych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. Uwaga: 1) Paliwo do agregatu grzewczego na hali przetargowej, środki utrzymania czystości i higieny zabezpiecza Zamawiający. 2) Maszyny, urządzenia oraz sprzęt do wykonywania prac porządkowych zabezpiecza Wykonawca 3) Środki do usuwania oblodzeń i śniegu zabezpiecza Wykonawca 5. Wykonywanie napraw konserwacyjnych w zakresie elektrycznym, hydraulicznym i ogólnobudowlanych w budynkach nr 14, 10, 9, a w szczególności: a) Codzienne dokonywanie przeglądów budynków i bieżące usuwanie usterek wynikających z normalnej eksploatacji budynków. b) Naprawa mebli biurowych: biurek, stolików, szaf, foteli obrotowych i krzeseł - wg potrzeb. c) Konserwacja i naprawa stolarki okiennej oraz drzwi - wg potrzeb. d) Konserwacja i naprawy instalacji wodno-kanalizacyjnej, w tym: sprawdzanie szczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej, wymiana zaworów, uszczelek, udrażnianie syfonów itp.- wg potrzeb. e) Konserwacja i naprawa instalacji elektrycznej oraz urządzeń elektrycznych, w tym: szlabanu, opraw oświetleniowych, świetlówek, żarówek, kloszy, starterów, wyłączników prądu, gniazd elektrycznych, elektrycznych podgrzewaczy wody, wentylatorów biurowych, czajników elektrycznych - wg potrzeb. f) Czyszczenie rynien deszczowych oraz rur spustowych - wg potrzeb, nie rzadziej niż dwa razy do roku. g) Udrażnianie instalacji sanitarnej - wg potrzeb, nie rzadziej niż dwa razy w roku. h) Naprawy pokryć dachowych z wymianą odcinków obróbek, rynien i rur spustowych - wg potrzeb. i) Drobne naprawy posadzek - wg potrzeb. j) Naprawa oraz konserwacja ogrodzeń i bram - wg potrzeb k) Naprawa uszkodzonych tynków, usuwanie zacieków i malowanie naprawionych powierzchni l) Usuwanie usterek zgłaszanych przez Zamawiającego - wg potrzeb. Uwaga: Wykonawca naprawy konserwacyjne wykonuje siłami własnymi ponosząc koszty materiałów i robocizny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach