Przetargi.pl
Świadczenie usług specjalistycznych obejmujących przygotowanie i nadzór nad realizacją remontów, a także nadzór eksploatacyjny obiektów i budowli

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2011-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług specjalistycznych obejmujących przygotowanie i nadzór nad realizacją remontów, a także nadzór eksploatacyjny obiektów i budowli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług specjalistycznych obejmujących przygotowanie i nadzór nad realizacją remontów, a także nadzór eksploatacyjny obiektów i budowli. 2.Zamówienie obejmuje cztery grupy czynności: I.podjęcie działań w przypadku wystąpienia sytuacji, gdzie konieczna będzie reakcja na telefoniczne polecenie zamawiającego, np.: przyjazd na miejsce awarii, (wizja, zebranie koniecznych dokumentów), określenie jej przyczyn i określenie sposobu jej usunięcia, II.przeprowadzanie w imieniu i na rzecz zamawiającego prac o charakterze kontrolno -nadzorczym i technicznym w zakresie bieżących prac remontowo - budowlanych zlecanych przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej oraz świadczenia usług związanych z oceną prawidłowości eksploatacji urządzeń, obiektów i budowli, III. wykonywanie przeglądów obiektów i budowli wraz z określeniem zakresu prac niezbędnych do wykonania dla ich dalszej prawidłowej eksploatacji, IV. przygotowywanie dokumentów technicznych i technologicznych, wycen i kosztorysów koniecznych do przeprowadzania postępowań w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz postępowań, gdzie nie jest konieczne stosowanie tejże ustawy. Powyższe czynności dotyczą obiektów i budowli zlokalizowanych na terenie Gminy Sosnowiec poleconych do administrowania i eksploatacji Wydziałowi Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: -obiekty małej architektury i infrastruktura techniczna obiektów parkowych; -obiekty małej architektury w obiektach gminnych innych niż parki, -urządzenia kanalizacji deszczowej (ok.60 km) i innej będącej na majątku gminy, przepompownie wód deszczowych (11 obiektów) i przepompownie ścieków sanitarnych (4 obiekty), a także wyloty do odbiorników wód (3), -place zabaw i urządzenia zabawowe (56 drewniane place zabaw i 97 pojedynczych metalowych urządzeń zabawowych), -kanalizacja otwarta i odwodnienie powierzchniowe pasa drogowego oraz innych powierzchni utwardzonych - ok.5 km, -wyburzenia budowli i małych budynków (nie wyższe niż 4-kondygnacyjne). Wymagania funkcjonalne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dyspozycyjności, sprawności i stabilnego standardu świadczenia usług poprzez, które rozumie się: -podjęcie działań umownych w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnej lub innych bardzo pilnych, w ciągu niżej określonego czasu od telefonicznego bądź faksowego zgłoszenia takiej konieczności przez zamawiającego: a)dzień roboczy, przedział czasowy 600 - 16 00 - w ciągu pół godziny, b)dzień roboczy, pozostały okres doby - w ciągu 1,5 godziny, c)niedziele i święta - w niezależnie od pory doby - w ciągu 2 godzin; (o tym czy sytuacja ma charakter awaryjny czy bardzo pilny decyduje zamawiający); -zapewnienie świadczenia usług, przygotowania i nadzoru prac remontowych jak również kontroli i oceny obiektów, budowli i urządzeń w standardzie do jakiego zobowiązane są - przepisami ustawy Prawo budowlane - osoby posiadające stwierdzone (w trybie decyzji administracyjnej) przygotowanie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713154003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2.200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych i zero groszy) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt. 1 - 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - Gmina Sosnowiec ING Bank Śląski 97 1050 1142 1000 0008 0000 1208 z dopiskiem Wadium do zamówienia publicznego: Świadczenie usług specjalistycznych obejmujących przygotowanie i nadzór nad realizacją remontów, a także nadzór eksploatacyjny obiektów i budowli - WGK.271.01.29.2011 4. W przypadku złożenia przez wykonawcę wadium w formie pieniężnej zamawiający zaleca, aby wykonawca załączył do oferty kopię polecenia przelewu (poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem) wymaganej kwoty wadium na rachunek bankowy wskazany powyżej. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na koncie zamawiającego. 6. W przypadku złożenia przez wykonawcę wadium w formie innej niż pieniądz wykonawca zobowiązany jest: a)oryginał tego dokumentu zdeponować w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, II piętro pokój 310, w godzinach od 800 - 1500 u pracownic tego Wydziału: Pani Agnieszki Błaszkiewicz, a podczas jej nieobecności u Pani Magdaleny Szymańskiej. Osoby te są uprawnione do poświadczenia - na jego kserokopii - faktu zdeponowania, który zaleca się, aby wykonawca załączył do oferty lub b)załączyć oryginał dokumentu stanowiącego wadium - osobno do oferty (nie spięty)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach