Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu ogłasza przetarg
- Adres: 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 425 47 50 , fax. 87 425 47 53
- Data zamieszczenia: 2014-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu
ul. Warszawska 1 1
12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 425 47 50, fax. 87 425 47 53
REGON: 28095448400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług specjalisty ds. obsługi w zakresie zamówień publicznych na potrzeby realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług specjalisty ds. obsługi w zakresie zamówień publicznych na potrzeby realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Usługa będzie świadczona na podstawie umowy- zlecenia w wymiarze 50 godzin/ miesiąc, łącznie 300 godzin w okresie październik 2014 r. - marzec 2015 r. Rozliczenie faktycznego czasu pracy następować będzie raz w miesiącu po przedłożeniu karty czasu pracy, przygotowanej zgodnie ze wzorem udostępnionym przez Zamawiającego. W przypadku realizacji zadań w innym projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie. Do obowiązków specjalisty ds. obsługi w zakresie zamówień publicznych będzie należało miedzy innymi: 1)przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i europejskiego oraz z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w Powiatowym Zespole Ekonomiczno- Administracyjnym Szkół i Placówek w Piszu, 2)sporządzanie umów na dostawy i usługi, 3)udział w pracach komisji przetargowej w charakterze sekretarza komisji, zgodnie z przyjętym regulaminem pracy komisji przetargowej, 4)przygotowanie regulaminów i wzorów dokumentów, w ramach powierzonych obowiązków, na potrzeby realizacji projektu, 5)archiwizacja prowadzonej dokumentacji, 6)współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji, 7) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów, 8) dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej (tj. karta pracy, rachunek, itp.) 9)poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, w tym obecność podczas kontroli i audytów projektu celem składania wyjaśnień dot. stosowania ustawy Pzp; dotyczy to także kontroli i audytów, które będą miały miejsce po zakończeniu realizacji umowy, 10)informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na 3 części. Znak sprawy : ZDW/RDW.K-2/PN/3220/126/15
Dodano: 2015-09-17 - Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie w sezonie zimowym 2014/2015 z podziałem na 3 części. Znak sprawy : ZDW/RDW.K-2/3220/399/14
Dodano: 2014-09-25 - świadczenie usług personelu związanych z wykonywaniem obowiązków przewidzianych przy realizacji projektu pn. Mazurski wilk przedsiębiorczości
Dodano: 2013-04-10