Przetargi.pl
Świadczenie usług specjalisty ds. obsługi w zakresie zamówień publicznych na potrzeby realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 425 47 50 , fax. 87 425 47 53
  • Data zamieszczenia: 2014-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu
    ul. Warszawska 1 1
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 425 47 50, fax. 87 425 47 53
    REGON: 28095448400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług specjalisty ds. obsługi w zakresie zamówień publicznych na potrzeby realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług specjalisty ds. obsługi w zakresie zamówień publicznych na potrzeby realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Usługa będzie świadczona na podstawie umowy- zlecenia w wymiarze 50 godzin/ miesiąc, łącznie 300 godzin w okresie październik 2014 r. - marzec 2015 r. Rozliczenie faktycznego czasu pracy następować będzie raz w miesiącu po przedłożeniu karty czasu pracy, przygotowanej zgodnie ze wzorem udostępnionym przez Zamawiającego. W przypadku realizacji zadań w innym projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie. Do obowiązków specjalisty ds. obsługi w zakresie zamówień publicznych będzie należało miedzy innymi: 1)przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i europejskiego oraz z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w Powiatowym Zespole Ekonomiczno- Administracyjnym Szkół i Placówek w Piszu, 2)sporządzanie umów na dostawy i usługi, 3)udział w pracach komisji przetargowej w charakterze sekretarza komisji, zgodnie z przyjętym regulaminem pracy komisji przetargowej, 4)przygotowanie regulaminów i wzorów dokumentów, w ramach powierzonych obowiązków, na potrzeby realizacji projektu, 5)archiwizacja prowadzonej dokumentacji, 6)współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji, 7) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów, 8) dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej (tj. karta pracy, rachunek, itp.) 9)poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, w tym obecność podczas kontroli i audytów projektu celem składania wyjaśnień dot. stosowania ustawy Pzp; dotyczy to także kontroli i audytów, które będą miały miejsce po zakończeniu realizacji umowy, 10)informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach