Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisu technicznego urządzeń i oprogramowania firmy Cisco

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2015-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisu technicznego urządzeń i oprogramowania firmy Cisco
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług serwisu technicznego urządzeń i oprogramowania firmy Cisco Przedmiot główny: CPV: 72.25.00.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu technicznego w zakresie urządzeń i oprogramowania firmy Cisco zgodnie z Załącznikiem nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Przez usługę serwisu technicznego zwanego dalej serwisem rozumie się wszelkie działania - w tym także działania zdalne - niezbędne do usunięcia wady urządzeń lub oprogramowania i przywrócenia do sprawności technicznej zgodnej z parametrami gwarantowanymi przez ich producenta z uwzględnieniem normalnego zużycia sprzętu. 2. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje usługę serwisu technicznego polegającą na: 1) świadczeniu usługi service-desk, w ramach której Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania błędów i usterek za pomocą telefonu i poczty elektronicznej, 2) składaniu, w imieniu Zamawiającego, zgłoszeń i zapytań do centrum zgłoszeń serwisowych producenta (TAC), w tym określanie priorytetów zgłoszeń, na urządzenia i oprogramowanie, o których mowa w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, 3) rejestrowaniu, w imieniu Zamawiającego, zgłoszeń do producenta oprogramowania dotyczących błędów w działaniu oprogramowania lub odstępstw w działaniu oprogramowania w stosunku do deklarowanej funkcjonalności oprogramowania. Obowiązek ten odnosi się do oprogramowania, wymienionego w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, 4) naprawie lub wymianie urządzeń, które działają nieprawidłowo lub uległy uszkodzeniu na nowe, wolne od wad, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż urządzenie podlegające wymianie, wymienionych w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, 5) odtworzeniu po usunięciu awarii konfiguracji urządzeń na taką jaka była przed awarią,6) dostarczeniu Zamawiającemu aktualizacji posiadanego oprogramowania, wymienionego w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, do najnowszej wersji oprogramowania (rozumianej jako najnowsza wersja systemu/oprogramowania obecnie dostępna oraz rozwijana przez producenta),7)dostarczeniu na życzenie Zamawiającego wskazanej dokumentacji do urządzeń i oprogramowania, wymienionych w Załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,8) świadczeniu usług konsultacyjnych (np. pomoc przy konfiguracji nowych usług, rozbudowie).3. Wymagania Zamawiającego: 1. W przypadku wystąpienia poważnych błędów w oprogramowaniu, ogłoszonych przez producenta urządzeń, mogących skutkować niepoprawną pracą urządzeń, Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego oraz zaproponuje rozwiązanie problemu, docelowe lub tymczasowe. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przekazał mu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, informacje o pakietach serwisowych producenta urządzeń oraz oprogramowania, określające warunki, na których gwarancje zostały udzielone. 3. Zamawiający wymaga, aby pakiety serwisowe pozwalały, i to bez konieczności uzyskania zgody Wykonawcy, na rozbudowę posiadanych urządzeń o kolejne moduły rozszerzeń. Taka rozbudowa nie może powodować utraty praw serwisowych do istniejącej i rozszerzonej konfiguracji danego urządzenia. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi serwisu technicznego po zgłoszeniu awarii przez Zamawiającego.Zamawiający zgłaszając awarię może skorzystać z formy:a. elektronicznej poprzez wysłanie zgłoszenia na adres, b. telefonicznej. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w dniach roboczych) oraz e-mail (przez całą dobę, 7 dni w tygodniu). Wykonawca udostępni pojedynczy punkt przyjmowania zgłoszeń dla wszystkich serwisowanych rozwiązań. 5.Każde zgłoszenie dotyczące serwisu technicznego będzie rejestrowane i potwierdzane bezzwłocznie pocztą elektroniczną. 6.Usunięcie awarii sprzętu wymienionego w Załączniku nr 1 nastąpi w następnym dniu roboczym. Zgłoszenie awarii po godz. 16 będzie traktowane jak zgłoszenie wysłane w następnym dniu roboczym o godz. 8:00. W przypadku niemożności usunięcia uszkodzenia w powyższym terminie, Wykonawca zapewni (na czas naprawy) bezpłatnie urządzenia o parametrach nie gorszych niż naprawiane. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. 7.W przypadku awarii i w jej wyniku wymiany uszkodzonego urządzenia bądź jego części, będącego nośnikiem danych, Wykonawca zobowiązuje się do pozostawienia uszkodzonej części Zamawiającemu. 8. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług konsultacyjnych (np. pomoc przy konfiguracji nowych usług, rozbudowie) przez osobę z doświadczeniem w zakresie projektowania i wdrożenia sieci LAN/MAN/WAN, posiadającą aktualny certyfikat CCIE Routing&Switching. 9. Wykonawca zobowiązuje się do usuwania usterek zgodnie z kolejnością zgłoszeń, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zmienić priorytet usterki. 10. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia testów po każdej naprawie, wykonanych przez Wykonawcę przy asyście Zamawiającego, w celu potwierdzenia prawidłowej pracy urządzeń i oprogramowania oraz przywrócenia ich pełnej funkcjonalności. 10.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 11.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722500002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin zapłaty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach