Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
- Data zamieszczenia: 2018-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Strzelców Bytomskich 207
41-914 Bytom, woj. śląskie
tel. +48323513364, fax. +48323513369
REGON: 276902504 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Świadczenie usług serwisu technicznego oraz zabezpieczenie energomaszynowe dla czterech ciągników spalinowych podwieszonych typu KP-96 produkcji Becker-Warkop dla potrzeb ruchowych SRK S.A. Oddział KWK ”Krupiński” w Suszcu.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług serwisu technicznego oraz zabezpieczenie energomaszynowe dla czterech ciągników spalinowych podwieszonych typu KP-96 produkcji Becker-Warkop dla potrzeb ruchowych SRK S.A. Oddział KWK „Krupiński” z terminem realizacji od daty zawarcia umowy do 30.11.2018 r. lub do wyczerpania środków finansowych. Ciągniki spalinowe KP-96 przeznaczone są do transportu materiałów i urządzeń w wyrobiskach podziemnych kopalni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ DO OFERTY: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp.- załącznik nr 1 do druku „OFERTA”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13- 22 i ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1a do druku „OFERTA”. 4. Formularz cenowy- załącznik nr 2 do druku „OFERTA”. 5. W związku z zastosowaniem aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu Wykonawca przystępujący do aukcji zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do druku „OFERTA”. 6. Zamawiający żąda od Wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ : 1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie dotyczącym udzielonej gwarancji zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 1 Załącznika nr 2 do SIWZ- załącznik nr 1 do druku „OFERTA”. 2. Pełny cennik fabrycznie nowych części jako kompletne katalogi części zamiennych i podzespołów zgodne z dokumentacją techniczno- ruchową/ instrukcją użytkowania kolejek zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 2 Załącznika nr 2 do SIWZ. 7. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia składane przez Wykonawcę po publikacji informacji o złożonych ofertach na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- załącznik nr 1- wzór dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Czynności obsługowo-naprawcze pojazdów mechanicznych powyżej 3,5 tony dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu „
Dodano: 2023-04-12 - Czynności obsługowo-naprawcze dla pojazdów mechanicznych z grupy Volkswagen dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
Dodano: 2021-02-10 - „Czynności obsługowo-naprawcze dla pojazdów mechanicznych z grupy Volkswagen Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu"
Dodano: 2020-12-23 - „Czynności obsługowo-naprawcze dla pojazdów mechanicznych o DMC poniżej 3,5 tony Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu"
Dodano: 2020-01-28 - Czynności obsługowo-naprawcze pojazdów mechanicznych grupy Volkswagen Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
Dodano: 2020-01-23 - Naprawa samochodu pożarniczego z drabiną mechaniczną w Komendzie Miejskiej PSP w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2018-11-05 - Przygotowanie sprzętu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu do akcji zimowej 2018/2019 zgodnie z załączoną specyfikacją koniecznych robót
Dodano: 2018-10-26