Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaśle ogłasza przetarg
- Adres: 38-200 Jasło, ul. Władysława Sikorskiego 15
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-13 4465204, 4481255 , fax. 0-13 4482003
- Data zamieszczenia: 2013-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaśle
ul. Władysława Sikorskiego 15 15
38-200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 0-13 4465204, 4481255, fax. 0-13 4482003
REGON: 00065903500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir-jaslo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisu sprzątającego obiektu Krytej Pływalni oraz pozostałych obiektów MOSiR w Jaśle - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
III . 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA / Kryta pływalnia/ a/ Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń obiektu Krytej Pływalni MOSiR w Jaśle wraz z zabezpieczeniem środków chemicznych, sanitarnych i dezynfekcyjnych na powierzchni posadzki ok. 1405,14 m2 wraz z powierzchnią ścian wyłożonych glazurą z zachowaniem kryteriów czystości w strefach ,,stopy obutej oraz bosej / szczegóły w załączniku nr 1 / b/ Usługi sprzątania powierzchni płaskich/ płytek / powinny być wykonywane przy pomocy specjalistycznych urządzeń tj. bateryjnych szorowarek do posadzek/. c/ wymagany przez zamawiającego czas świadczenia usług przez serwis : 7 dni w tygodniu w godz. od 6.00 do 22.00 , d/ wymagana obsada etatowa - minimum jeden mężczyzna oraz jedna kobieta przez cały czas pracy serwisu określony w punkcie 1b. e/ w zakresie świadczonych usług serwisu sprzątającego będącego przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego mieści się zakup przez serwis środków czystości służących do pracy serwisu oraz zakup i bieżące uzupełnianie środków sanitarnych w objętych usługą serwisu pomieszczeniach, f/ serwis w ramach świadczonych usług zobowiązany będzie jeden raz w miesiącu / w okresach 30 dniowych/ do mechanicznego mycia / co najmniej dwie szorowarki/ w godz. od 22.00 do 6.00 powierzchni płaskich plaży, która mieści się w głównej hali basenowej. g/ serwis zobowiązany jest do stosowania wszelkiego rodzaju środków chemicznych posiadających wymagany przepisami atest PZH h/ pracownicy serwisu są zobowiązani do stosowania się do zaleceń kontrolujących obiekt pływalni służb sanitarnych oraz kierownictwa pływalni w zakresie będącym przedmiotem umowy na świadczenie usług serwisu sprzątającego. i/ wszyscy pracownicy serwisu obowiązkowo winni posiadać wymagane obowiązującymi przepisami sanitarnymi badania lekarskie / książeczki zdrowia / j/ wynagrodzenie za usługi serwisu będzie pomniejszane o kwotę ewentualnych kar nakładanych przez organy kontroli sanitarnej za budzący zastrzeżenia stan sanitarny obiektów objętych usługami serwisu sprzątającego k/ wszyscy pracownicy serwisu muszą posiadać jednolity ubiór roboczy w kolorze białym( obuwie, spodnie, spodenki, spódnica, koszulka ) wraz z nazwą firmy sprzątającej na plecach koszulki ( w celach identyfikacji ). l/ wykonawca świadczący usługi serwisu sprzątającego zobowiązany jest do stałego udostępnienia/ utrzymywania na obiekcie w celu natychmiastowego użycia wg bieżących potrzeb wynikających np. ze złej pogody itp. / na obiekcie krytej pływalni co najmniej jednej bateryjnej maszyny szorująco zbierającej o szerokości roboczej min. 50 cm ,średniej wydajności/ 800-1500 m2 / na jeden cykl ładowania . ł/ wykonawca świadczący usługi serwisu sprzątającego zobowiązany jest do segregacji odpadów pochodzących ze sprzątanych obiektów wg kategorii: tworzywa sztuczne, papier i pozostałe odpady do wydzielonych kontenerów będących własnością ośrodka. m/ integralną częścią niniejszej specyfikacji jest załącznik nr 1 zawierający wykaz pomieszczeń do sprzątania przez serwis sprzątający z uwzględnieniem stref czystości. III .2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA / pozostałe obiekty/ a/ Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania następujących pomieszczeń : - hala sportowa/ mała i duża/ wraz zapleczem szatniowo- sanitarnym/ jeden raz w miesiącu mycie mechaniczne całej powierzchni dużej hali sportowej. - pomieszczenia biurowe mieszczące się w kompleksie hal sportowych - pomieszczenia biurowe administracji -sala fitness wraz z zapleczem szatniowym i sanitarnym - siłownia wraz z zapleczem sanitarnym - zaplecze sanitarne i teren basenu w okresie jego funkcjonowania wskazanym przez zamawiającego jednak nie dłużej niż od 15 czerwca do 31 sierpnia każdego roku. Wykonawca w ramach w/ w usług zobowiązany jest do zabezpieczenia środków chemicznych, sanitarnych i dezynfekcyjnych, worków na śmieci . b/ Usługi sprzątania powierzchni płaskich/ płytek, wykładziny hali sportowej / powinny być wykonywane przy pomocy specjalistycznych urządzeń tj. bateryjnych szorowarek do posadzek/. c/ wymagany przez zamawiającego czas świadczenia usług przez serwis : - 5 dni roboczych w tygodniu z możliwością zmiany np. istnieje potrzeba sprzątania w sobotę to pracownik otrzymuje inny uzgodniony dzień wolny w tygodniu - 7 dni w tygodniu w godz. od 8.00 do 20.00, zmiana po 6 godzin lub po 12 co drugi dzień , d/ wymagana obsada etatowa - min. jedna kobieta przez cały czas / rok/ pracy serwisu oraz dodatkowa osoba w okresie funkcjonowania basenu odkrytego. e/ w zakresie świadczonych usług serwisu sprzątającego będącego przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego mieści się zakup przez serwis środków czystości służących do pracy serwisu oraz zakup i bieżące uzupełnianie środków sanitarnych w objętych usługą serwisu pomieszczeniach, f/ serwis zobowiązany jest do stosowania wszelkiego rodzaju środków chemicznych posiadających wymagany przepisami atest PZH g/ pracownicy serwisu zobowiązani są do stosowania się do zaleceń kontrolujących obiekt pływalni służb sanitarnych oraz kierownictwa pływalni w zakresie będącym przedmiotem umowy na świadczenie usług serwisu sprzątającego. h/ wszyscy pracownicy serwisu obowiązkowo winni posiadać wymagane przepisami sanitarnymi badania lekarskie / książeczki zdrowia / i/ wynagrodzenie za usługi serwisu będzie pomniejszane o kwotę ewentualnych kar nakładanych przez organy kontroli sanitarnej za budzący zastrzeżenia stan sanitarny obiektów objętych usługami serwisu sprzątającego j/ wszyscy pracownicy serwisu muszą posiadać jednolity ubiór roboczy w kolorze białym/ obuwie, spodnie, spodenki, spódnica, koszulka wraz z nazwą firmy sprzątającej na plecach koszulki. pracownicy serwisu winni posiadać jednolity ubiór roboczy wraz z nazwą firmy sprzątającej / w celach identyfikacji ./ k/ wykonawca świadczący usługi serwisu sprzątającego zobowiązany jest do segregacji odpadów pochodzących ze sprzątanych obiektów wg kategorii: tworzywa sztuczne, papier i pozostałe odpady do wydzielonych kontenerów będących własnością ośrodka . l/ integralną częścią niniejszej specyfikacji jest załącznik nr 2 zawierający wykaz pomieszczeń do sprzątania przez serwis sprzątający. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir-jaslo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usunięcie odpadów komunalnych z miejsc na terenie Gminy Miejskiej Jarosław nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania, znajdujących się na działkach należących do Gminy Miejskiej Jarosław
Dodano: 2016-03-30 - MECHANICZNE OCZYSZCZANIE NAWIERZCHNI ULIC, KTÓRYCH ZARZĄDCĄ JEST BURMISTRZ MIASTA JASŁA W OKRESIE LETNIM
Dodano: 2016-03-23 - Roboty porządkowe i utrzymaniowe na moście przez rz. Wisła w m. Połaniec w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 764 Połaniec - Tuszów Narodowy w km 74+ 644
Dodano: 2016-03-07 - OCZYSZCZENIE JEZDNI PO OKRESIE ZIMOWYM NA DROGACH, KTÓRYCH ZARZĄDCĄ JEST BURMISTRZ MIASTA JASŁA
Dodano: 2016-03-02 - Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego - 8 zadań.
Dodano: 2016-02-24 - Realizacja zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław w roku 2016
Dodano: 2015-12-15 - Opróżnianie i utrzymanie w czystości koszy ulicznych
Dodano: 2015-12-01 - Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Nisko.
Dodano: 2015-08-21 - Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego - 6 zadań.
Dodano: 2015-08-17 - Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie RDW w Mielcu (zadanie 1) oraz na terenie RDW w Stalowej Woli (zadanie 2)
Dodano: 2015-07-01