Przetargi.pl
świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego elementów systemu radiolinii administrowanych przez Policję na terenie województwa łódzkiego

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
  • Data zamieszczenia: 2016-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego elementów systemu radiolinii administrowanych przez Policję na terenie województwa łódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego elementów systemu radiolinii administrowanych przez Policję na terenie województwa łódzkiego. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określony w załączniku nr 6 do SIWZ - wzorze umowy, elementy radiolinii podlegające serwisowi pogwarancyjnemu i ilość napraw wskazano w załączniku nr 1.1.- 1.2. do SIWZ- Formularzu ofertowym. 2. Ilości napraw przedstawione w załącznikach nr 1.1-1.2 do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych usług nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w Załączniku nr 2.1-2.3 do SIWZ-Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 4. Usuwanie awarii będzie realizowane w miejscu instalacji lub poprzez zdalny dostęp do systemu. 5. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w sposób wskazany w pkt. 3.4., Wykonawca ponosi koszty związane z transportem sprzętu do serwisu i z powrotem. 6. W przypadku konieczności zabrania sprzętu lub jego elementu składowego do serwisu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu sprzęt wolny od wad, równoważny funkcjonalnie sprzętowi będącemu w naprawie. 7. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania wszelkich urządzeń lub ich części na czas transportu do miejsca wystąpienia awarii. Wykonawca ponosi ryzyko utraty lub uszkodzenia takich urządzeń do momentu potwierdzenia przez Zamawiającego usunięcia awarii. 8. Koszty napraw elementów wskazanych w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1.1. i 1.2. do SIWZ w wierszach 1-5 obejmują wszelkie koszty Wykonawcy, ponoszone przez Wykonawcę w celu usunięcia awarii, w tym: robociznę, koszty dojazdu do/z miejsca naprawy, koszty transportu urządzeń, koszty użycia maszyn i narzędzi do realizacji zadania, niezbędne materiały montażowe. 9. Prace inne niż usuwanie awarii elementów wyszczególnionych w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1.1. i 1.2. do SIWZ w wierszach 1-5, rozliczane będą na podstawie ilości roboczogodzin, zgodnie ze stawką roboczogodziny wyszczególnioną w szóstym wierszu tabeli. Czas pracy liczony jest od momentu wejścia do obiektu do wyjścia z obiektu. Roboczogodzina obejmuje wszystkie koszty niezbędne do usunięcia awarii, w szczególności: dojazdu, transportu, części i materiałów. 10. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest nieodpłatnie dostarczać aktualne wersje oprogramowania dla elementów składowych radiolinii oraz systemu nadzoru i zarządzania objętych umową. 11. Materiały potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia, dostarczone przez Wykonawcą powinny być fabrycznie nowe oraz spełniać wymagania techniczne i wymagania polskich norm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503330008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas usunięcia awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną