Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego dla Systemu Wspomagania Dowodzenia Straży Miejskiej m. st. Warszawy

Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-170 Warszawa, ul. Młynarska 43/45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 644 15 64 , fax. 22 851 16 12
  • Data zamieszczenia: 2014-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
    ul. Młynarska 43/45 43/45
    01-170 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 644 15 64, fax. 22 851 16 12
    REGON: 01527142800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego dla Systemu Wspomagania Dowodzenia Straży Miejskiej m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego dla Systemu Wspomagania Dowodzenia Straży Miejskiej m. st. Warszawy w zakresie i na zasadach zawartych w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy. 2) Zamawiający zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem jest odpowiedzialny za przyjęcie i rejestrację zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 986 oraz sprawną realizację ustawowych zadań Straży Miejskiej m. st. Warszawy, związanych z obsługą spraw prowadzonych w ramach czynności wyjaśniających. Proces ten jest wspierany przez zintegrowany system teleinformatyczny, na który składają się m.in.: a) System Wspomagania Dowodzenia (dostarczony przez WASKO S.A.). b) Platforma programowa oparta o: - oprogramowanie systemów operacyjnych: Microsoft Windows Server 2008, MS Windows XP Profesional, MS Windows 7 Profesional, MS Windows 8 i 8.1; - oprogramowanie bazodanowe: Oracle, PostgreSQL, platforma 32/64 bit. c) Urządzenia lokalizujące pojazdy Zamawiającego: AWIA Locator typ 05/05, Satis GPS Lincor LX1. d) Serwer Telekomunikacyjny: PANASONIC KX-TDE200CE. e) Silnik modułu prezentacji danych mapy numerycznej ArcGIS Engine Runtime 9.3. 2. Usługa Serwisu będzie świadczona dla zgłoszeń awarii o następujących kategoriach: a) Kategoria A: obejmuje każde uszkodzenie krytyczne Systemu, które uniemożliwia realizację jego podstawowych funkcji w zakresie przyjmowania zgłoszeń, rejestracji i obiegu spraw o wykroczenia, dostępu do systemu (zalogowanie się) obsługi zdarzeń oraz dysponowania patroli zgodnie z następującymi czasami reakcji oraz usuwania uszkodzeń: I. przyjmowanie i obsługa zgłoszeń całodobowa (24h/dobę x 7dni/tydzień x 365dni/rok), II. czas reakcji: maksymalnie - 1h III. czas usunięcia uszkodzenia: maksymalnie - 8h; b) Kategoria B: obejmuje każde uszkodzenie krytyczne Systemu, które utrudnia korzystanie z podstawowych funkcji w zakresie przyjmowania zgłoszeń, obsługi zdarzeń, obsługi spraw o wykroczenia, w tym wyszukiwania danych wg zadanych parametrów oraz dysponowania patroli zgodnie z następującymi czasami reakcji oraz usuwania uszkodzenia: I. przyjmowanie i obsługa zgłoszeń całodobowa (24h/dobę x 7dni/tydzień x 365dni/rok), II. czas reakcji: maksymalnie - 1h III. czas usunięcia uszkodzenia: maksymalnie - 24h; c) Kategoria C: obejmuje każde zgłoszenie uszkodzenia Systemu nieobjęte Kategorią A lub kategorią B zgodnie z następującymi czasami reakcji oraz usuwania uszkodzenia: I. przyjmowanie i obsługa zgłoszeń całodobowa (24h/dobę x 7dni/tydzień x 365dni/rok), II. czas reakcji: maksymalnie - 1h III. czas usunięcia uszkodzenia: maksymalnie - 96h. Właścicielem kodów źródłowych oprogramowania jest WASKO S.A. z siedzibą w Gliwicach przy ul. Berbeckiego 6. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest uzyskać od Właściciela autorskich praw majątkowych do oprogramowania prawa do korzystania z oprogramowania, w tym kodów źródłowych, w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Łączny czas usunięcia uszkodzeń
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach