CENTRALNY OŚRODEK INFORMATYKI ogłasza przetarg
- Adres: 02-305 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 132-136
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: CENTRALNY OŚRODEK INFORMATYKI
Aleje Jerozolimskie 132-136
02-305 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 100999489 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM”. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w rozdziale II SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5 000,00 zł [słownie:pięć tysięcy złotych 00/100];2. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał bądź – w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych wykonuje - co najmniej:1) dwa zamówienia, których przedmiotem była/jest dostawa systemu informatycznego klasy ITSM lub innego systemu zawierającego co najmniej moduły wspierające procesy zdefiniowane wraz z zapewnieniem przez okres co najmniej 12 miesięcy usługi serwisu, przy czym wartość każdej usługi serwisu musi wynosić co najmniej150 000,00 zł brutto ;lub co najmniej:2) dwa zamówienia, których przedmiotem były/są usługi serwisu lub rozwoju systemu informatycznego klasy ITSM lub innego systemu zawierającego co najmniej moduły wspierające procesy zdefiniowane w Information Technology Infrastructure Library wchodzące w skład systemu ITSM, realizowane przez okres 12 miesięcy, przy czym wartość każdej usługi serwisu lub rozwoju systemu musi wynosić co najmniej150 000,00 złotych brutto.Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie dostawę lub usługę świadczone w ramach jednej umowy.Jeżeli Wykonawca będzie powoływał się na wykonywana obecnie dostawę wraz z usługą serwisu lub wykonywaną obecnie usługę serwisu lub usługę rozwoju systemu informatycznego, to wartość już wykonanej części zamówienia w zakresie usługi serwisu lub usługi rozwoju systemu na dzień składania ofert nie może być mniejsza niż 150 000,00 zł brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-19
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zawarcie rocznej umowy dotyczącej usługi wsparcia dla modułu Kadrowo-Płacowego, eDeklaracji oraz PPK, a także udostępnianie aktualizacji i subskrypcji licencji nowych wersji (...)
Dodano: 2024-02-20 - Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem „OTAGO” w 2024 roku
Dodano: 2024-01-18 - Zakup usługi wsparcia producenta dla oprogramowania ArcGIS”, sprawa nr 243/BŁiI/23/DG
Dodano: 2023-12-27 - „Usługi wsparcia technicznego oraz utrzymania systemu ABEL.”
Dodano: 2023-12-22 - Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem „OTAGO” w 2024 roku
Dodano: 2023-11-29 - Świadczenie usług serwisowych, obejmujących opiekę techniczną oraz nadzór autorski, dla systemu eDIOM użytkowanego w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych m.st. Warszawy
Dodano: 2023-10-13 - Zakup usług serwisu produktów SAS posiadanych w Centrali NFZ
Dodano: 2023-07-17 - Zawarcie rocznej umowy dotyczącej usługi wsparcia dla modułu Finansowo Księgowego, Środków Trwałych oraz JPK, a także udostępnianie aktualizacji i subskrypcji licencji (...).
Dodano: 2023-05-25 - Obsługa serwisowa wdrożonego w sądach apelacji warszawskiej oprogramowania Należności Sądowe OrCom.web
Dodano: 2023-04-18 - Zakup odnowienia subskrypcji i wsparcia technicznego dla posiadanych urządzeń Palo Alto
Dodano: 2023-03-21