Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
- Data zamieszczenia: 2016-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18 18
60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
REGON: 63127678800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz licencji na terminale - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz licencji na terminale, w tym: 1) Wznowienie usług wsparcia serwisowego na System YSoft SafeQ; 2) Dostawa 15 licencji na terminale wraz z objęciem ich wsparciem serwisowym YSoft; 3) Dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych wraz z instalacją; 4) Świadczenie usługi konserwacyjno-serwisowej, w tym dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych oraz ich wymiana dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń. 2. Zamówienie w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 powyżej realizowane będzie do wykorzystania kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. do kwoty 263.023,20 zł brutto. 3. Podane przez Zamawiającego, w formularzu ofertowym, ilości stron A4 są ilościami szacunkowymi, a obliczona na ich podstawie cena służyć będzie wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert. 4. Zamawiający wymaga, by czas usunięcia awarii urządzenia lub systemu SafeQ, o którym mowa w §7 ust. 1 lit. b projektu umowy, nie był dłuższy niż 8 godzin przypadających w godzinach pracy Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do SIWZ. 6. Termin realizacji zamówienia: a) W zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 powyżej na okres 36 miesięcy od dnia 02.05.2016 r.; b) W zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 powyżej - dostawa w terminie do dnia 02.05.2016 r., z tym, że dzień 02.05.2016 r. jest wymaganym dniem instalacji; wsparcie serwisowe na okres 36 miesięcy od dnia 02.05.2016 r.; c) W zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 powyżej w terminie do dnia 02.05.2016 r., z tym, że dzień 02.05.2016 r. jest wymaganym dniem instalacji; d) W zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 powyżej w terminie od dnia 02.05.2016 r. do momentu wykorzystania kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, jednak nie dłużej niż przez okres 36 miesięcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503132004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8.000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usunięcia awarii urządzenia lub systemu SafeQ, liczony w godzinach,nie dłuższy niż 8 godzin przypadających w godzinach pracy Zamawiającego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Całkowita obsługa serwisowa 3 kserokopiarek marki OCE 3165 na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu
Dodano: 2014-01-21 - Całkowita obsługa serwisowa 7 kserokopiarek marki SHARP MX-M350N, 5 kserokopiarek SHARP AR-5520N, 1 kserokopiarki TOSHIBA e-studio 655, 2 kserokopiarek TOSHIBA e-studio 603, 5 kserokopiarek GESTETNER 3235, 1 kserokopiarki GESTETNER 3245, 1 kserokopiarki GESTETNER 3502, 8 kserokopiarek GESTETNER MP 1500 na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu
Dodano: 2014-01-21 - Obsługa konserwacyjno - serwisowa urządzenia Nashuatec MP C 6501SP
Dodano: 2013-10-28 - Obsługa konserwacyjno - serwisowa urządzenia Nashuatec MP C 6501SP
Dodano: 2013-10-04 - Świadczenie usługi serwisowej
Dodano: 2013-03-28 - Całkowita obsługa serwisowa 3 kserokopiarek marki OCE 3165 na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu.
Dodano: 2013-01-07 - Całkowita obsługa serwisowa 11 kserokopiarek marki SHARP , 2 kserokopiarek marki TOSHIBA i 5 kserokopiarek marki GESTETNER na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu
Dodano: 2013-01-03 - usługa konserwacyjno - serwisowa drukarki wielkoformatowej Oce TDS 320
Dodano: 2012-12-18 - Obsługa konserwacyjno-serwisowa wielkonakładowego urządzenia Oce DP Line 135
Dodano: 2012-12-13 - Obsługa konserwacyjno-serwisowa 6 urządzeń kopiująco - drukujących firmy Konika Minolta.
Dodano: 2012-12-12