Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych urządzeń wielofunkcyjnych będących w posiadaniu WFOŚiGW w Katowicach w cenie kosztu za kopię.

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-035 Katowice, ul. Plebiscytowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6032200 , fax. 32 6032201
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
    ul. Plebiscytowa 19
    40-035 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 6032200, fax. 32 6032201
    REGON: 27180698300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych urządzeń wielofunkcyjnych będących w posiadaniu WFOŚiGW w Katowicach w cenie kosztu za kopię.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń będących w posiadaniu Zamawiającego w postaci CPC tj. koszt za 1 kopię/wydruk. W cenę jednej kopii/wydruku należy wliczyć: a) koszt konserwacji urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta i warunkami gwarancji; b) koszt napraw urządzeń nie objętych gwarancją producenta; c) koszt serwisu oprogramowania Sharp Job Accouting II; d) koszt dostarczania oryginalnych (pochodzących od producenta urządzenia) części i podzespołów do urządzeń nie objętych gwarancją producenta; e) koszt dostarczenia oryginalnych (pochodzących od producenta urządzenia) materiałów eksploatacyjnych w tym tonerów, bębnów, pojemników, matryc, farb; f) koszt wymiany oryginalnych części i podzespołów zgodnie z zaleceniami producenta za wyjątkiem czynności opisanych w instrukcji obsługi takich jak: wymiana pojemników z tonerem, zbiorników na zużyty toner, papieru . Wszelkie prace serwisowe powinny być wykonywane w taki sposób, aby nie spowodować utraty gwarancji na urządzenia. 2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu oprogramowanie do zarządzania usługami serwisowymi o funkcjonalności w zakresie minimum: a) dostępu on–line do ewidencji serwisowej urządzeń w zakresie pełnej obsługi technicznej. Możliwość zapisywania szczegółowych informacji na temat napraw, lokalizacji urządzeń, danych Użytkownika urządzenia, b) dostępu „on–line” do ewidencji zleceń związanych z obsługą techniczną urządzeń objętych umową umożliwiający: - rejestrację „on-line” zlecenia związanego z koniecznością wizyty serwisu przy urządzeniu (brak konieczności przeprowadzenia rozmowy telefonicznej, wysyłki wezwania serwisu faksem, mailem), - automatyczne wysłanie przez oprogramowanie na adres e-mail osoby rejestrującej zlecenie potwierdzenia związanego z jego rejestracją, zawierającego informację na temat urządzenia: marka, model, numer seryjny, jego lokalizacji, - informacje „on-line” o dacie realizacji zlecenia, danych technika realizującego zlecenie, - przegląd informacji na temat wykonanych czynności serwisowych i wymienionych części wraz z ich ilościami, - dostęp do dokumentacji danego zlecenia udostępnionego w postaci plików pdf: protokołów napraw, przeglądów okresowych, ekspertyz technicznych, innej dokumentacji, - możliwość pobrania faktury i miesięcznego raportu rozliczeniowego związanych z odpłatnością za kolejne okresy rozliczeniowe (brak konieczności oczekiwania na dokumenty rozliczeniowe), - dostęp do historii pracy urządzenia zawierającej informacje na temat dat wizyt, stanów liczników, wykonanych usług i wymienionych części, całej dokumentacji historycznej w postaci plików pdf (protokołów napraw, ekspertyz, wycen). 3. Wszelkie czynności wykonywane będą przez Wykonawcę od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1530. Czas reakcji Wykonawcy na rozpoczęcie wymiany materiałów eksploatacyjnych (w tym tonerów, matryc, farb) lub przystąpienia do usunięcia zgłoszonej usterki. Czas reakcji nie może być dłuższy niż 240 minut od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego o konieczności wymiany materiałów eksploatacyjnych lub przystąpienia do usunięcia zgłoszonej usterki. W przypadku usterki niemożliwej do usunięcia w ciągu 48 godzin, Wykonawca bezpłatnie dostarczy, w terminie do 72 godzin od momentu powiadomienia, urządzenie zastępcze o nie niższych parametrach niż urządzenie uszkodzone nie objęte gwarancją producenta, które w należyty sposób je zastąpi. O konieczności przystąpienia do realizacji usług Zamawiający będzie zawiadamiał każdorazowo Wykonawcę za pomocą oprogramowania do zarządzania usługami serwisowymi on-line dostarczonymi przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia indywidualnych kont dostępowych do oprogramowania wskazanym przez Zamawiającego pracownikom na czas trwania umowy. Obliczenie wartości obsługi serwisowej następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca i polegać będzie na przemnożeniu stawki za kopię/wydruk A4 dla danego urządzenia przez rzeczywistą ilość kopii/wydruków A4 wykonanych przez Zamawiającego na danym urządzeniu w skali danego miesiąca. Kopia formatu A3 lub kopia dwustronna formatu A4 liczona jest jak 2 x kopia formatu A4. 4. Przedmiotowe zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 oraz ze środków działania 1.3 „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorców w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko – zgodnie z osią priorytetową I, Poddziałanie 1.3.3 „Zmniejszenie emisyjności gospodarki”. 5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, zawarto we Wzorze Umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50300000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą, w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym: a) w Załączniku nr 2 do SIWZ, b) w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt VI.1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt VI.1.a) SIWZ. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V.7.b) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.wfosigw.katowice.pl/bip) informacji, o których mówi art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), co inni wykonawcy wymienieni w tejże informacji. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach