Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych systemu radiologicznego RIS ORION.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53-59
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6101510 , fax. 56 6596128
  • Data zamieszczenia: 2014-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53-59 53-59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6101510, fax. 56 6596128
    REGON: 00031606800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych systemu radiologicznego RIS ORION.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych systemu radiologicznego RIS Orion nad: 1 licencją serwerową oraz 20 licencjami stanowiskowymi zlokalizowanymi przy ul. Św. Józefa 53-59 i 9 licencjami stanowiskowymi zlokalizowanymi przy ul. Konstytucji 3 Maja 42.
    Szczegółowy zakres obsługi serwisowej systemu radiologicznego RIS Orion 1. Świadczenie usług serwisowych systemu radiologicznego RIS Orion obejmuje: - 1 licencję serwerową oraz 20 licencji stanowiskowych zlokalizowanych przy ul. Św. Józefa 53-59
    - 9 licencji stanowiskowych zlokalizowanych przy ul. Konstytucji 3 Maja 42
    2. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług serwisowych na rzecz Zamawiającego w szczególności:
    1) udostępniania poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania):
    a) w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego w zakresie jego podstawowej funkcjonalności (wskazanej w dokumentacji użytkownika), a w szczególności nieprawidłowe działanie Oprogramowania Aplikacyjnego, które prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności w wyniku której, niemożliwe będzie prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego:
    - wymagany czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od przyjęcia zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) jeden dzień roboczy,
    - wymagany czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych, od chwili przyjęcia zgłoszenia,
    - w przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca będzie mógł wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły,
    b) w pozostałych przypadkach:
    - wymagany czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od przyjęcia zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosić będzie do 3 dni roboczych;
    - wymagany czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wynosić będzie do 30 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia,
    c) w wyjątkowych sytuacjach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym,
    d) zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie pisemnie na formularzu przesyłanym za pomocą poczty elektronicznej lub faksem na podany przez Wykonawcę adres e-mail i numer fax.
    - w dni robocze do godziny 17.00 - traktowane będzie jak przyjęte danego dnia roboczego,
    - w dni robocze po godzinie 17.00 - traktowane będzie jak przyjęte następnego dnia roboczego,
    - w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowane będzie jak przyjęte o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego,
    e) wysłanie zgłoszenia nastąpi po wcześniejszej konsultacji administratora systemu z serwisem,
    2) dostosowania systemu do obowiązujących norm prawnych zgodnie ze zmieniającymi się przepisami ogólnymi, rozporządzeniami, ustawami, obowiązującymi wykładniami prawnymi lub wskazówkami jednostek nadrzędnych (np. Narodowy Fundusz Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia, Samorządowy Wydział Zdrowia, inne), w ramach funkcjonalności obecnie obsługiwanych przez system RIS Orion u Zamawiającego,
    3) wykonania dwóch bezpłatnych przeglądów systemu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym uwzględniających bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego,
    4) udostępnienia bieżącej aktualizacji wersji aplikacji oraz aktualizacji bazy danych,
    5) doradztwa w zakresie rozbudowy środków informatycznych, związanych z funkcjonowaniem systemu RIS Orion,
    6) umożliwienia pisemnego zgłaszania uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego,
    7) bezpośrednich konsultacji telefonicznych w zakresie: czynności operatorskich, diagnostyki problemów, konfiguracji, analizy danych,
    8) wsparcia zdalnego dla administratora w dni robocze od 9.00 do 17.00,
    9) zainstalowania i wdrożenia poprawek aplikacji wynikających ze zgłoszeń błędów w ramach usług serwisowych i gwarancyjnych - w przypadku stwierdzenia przez serwisanta konieczności przyjazdu - dojazd na koszt Wykonawcy,
    10) usunięcia awarii Oprogramowania Aplikacyjnego, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych, w czasie 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia,
    11) zapewnienia importu danych ekspozycji (kV, mAs) oraz danych technika wykonującego badanie z systemu NX do systemu ORION.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach