Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych sprzętu medycznego 106 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Gliwicach, obejmującego stosowane przez 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ aparaty do znieczulania produkcji firmy Dräger

106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2318888 w. 304 , fax. 032 2318888 w. 301
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ
    ul. Zygmunta Starego 20 20
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2318888 w. 304, fax. 032 2318888 w. 301
    REGON: 27176542200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 05707491@pro.onet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych sprzętu medycznego 106 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Gliwicach, obejmującego stosowane przez 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ aparaty do znieczulania produkcji firmy Dräger
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług serwisowych dla aparatów do znieczulania produkcji firmy Dräger, obejmujące: 1. Fabius CE (2 sztuki). 2. Sulla 808V (1sztuka): - Ventilog 2 (1 sztuka) - Układ okrężny (1 sztuka), - Parownik (3 sztuki), - Spirolog 2 (1 sztuka), - Capnolog D (1sztuka). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług serwisowych dla stosowanych przez 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ w Gliwicach aparatów do znieczulania Fabius CE (2 sztuki) i Sulla 808V (1sztuka) produkcji firmy Dräger, w zakresie czynności wymienionych i opisanych poniżej: ROK 2010 1. Przeglądy okresowe aparatów do znieczulania obejmujące (2 razy w roku, co 6 miesięcy): a) Fabius CE (do przeglądu 2 sztuk)i: b) Sulla 808V (do przeglądu 1sztuka): - Ventilog 2 (do przeglądu 1 sztuka) - Układ okrężny (do przeglądu 1sztuka) - Parownik (do przeglądu 3 sztuki), - Spirolog 2 (do przeglądu 1sztuka), - Capnolog D (do przeglądu 1 sztuka), polegające na przeglądzie technicznym, konserwacji i naprawie aparatów w zakresie: - kontroli tj. badania aktualnego stanu - konserwacji tj. dla zachowania stanu sprawności - napraw tj. przywrócenia stanu sprawności - realizacji niewielkich modernizacji technicznych, - modyfikacji ustawień 2. Wymiana materiałów eksploatacyjnych zaliczanych do wymiany podczas przeglądu wliczonych w kosztorys (1 raz w roku): a) Fabius CE (do wymiany 2 sztuki): - zestaw 3 letni (do wymiany 2 sztuki) - linia próbkująca (do wymiany 2 sztuki) - filtr bakteryjny (do wymiany 2 sztuki) - Y z luerem (do wymiany 2 sztuki) - filtr ssaka (do wymiany 2 sztuki) - tłumik ssaka (do wymiany 2 sztuki) - mufa ssaka (do wymiany 2 sztuki) - dreny ssaka (do wymiany 2 sztuki) - końcówka ssaka (do wymiany 2 sztuki) - czujnik przepływu (do wymiany 2sztuki) b) Sulla 808 V: - zestaw (do wymiany 1 sztuka) - linia próbkująca (do wymiany 1 sztuka) - filtr bakteryjny (do wymiany 1 sztuka) - Y z luerem (do wymiany 1 sztuka) - filtr ssaka (do wymiany 1 sztuka) - tłumik ssaka (do wymiany 1 sztuka) - mufa ssaka (do wymiany 1 sztuka) - dreny ssaka (do wymiany 1 sztuka) - końcówka ssaka (do wymiany 1 sztuka) - czujnik przepływu (do wymiany 1 sztuka) c) Ventilog 2- 1 zestaw: - zestaw 2 letni (do wymiany 1 sztuka) ROK 2011 1. Przeglądy okresowe aparatów do znieczulania obejmujące (2 razy na rok, co 6 miesięcy): a) Fabius CE (do przeglądu 2 sztuki b) Sulla 808V (do przeglądu 1sztuka): - Ventilog 2 (do przeglądu 1 sztuka) - Układ okrężny (do przeglądu 1 sztuka), - Parownik (do przeglądu 3 sztuki), - Spirolog 2 (do przeglądu 1 sztuka), - Capnolog D (do przeglądu 1 sztuka), polegające na przeglądzie technicznym, konserwacji i naprawie aparatów w zakresie: - kontroli tj. badania aktualnego stanu - konserwacji tj. dla zachowania stanu sprawności - napraw tj. przywrócenia stanu sprawności - realizacji niewielkich modernizacji technicznych, - modyfikacji ustawień 2. Wymiana materiałów eksploatacyjnych zaliczanych do wymiany podczas przeglądu wliczonych w kosztorys (1 raz w roku): a) Fabius CE - (do wymiany 2 sztuki): - zestaw 1 roczny (do wymiany 2 sztuki) - linia próbkująca (do wymiany 2 sztuki) - filtr bakteryjny (do wymiany 2 sztuki) - Y z luerem (do wymiany 2 sztuki) - filtr ssaka (do wymiany 2 sztuki) - tłumik ssaka (do wymiany 2 sztuki) - mufa ssaka (do wymiany 2 sztuki) - dreny ssaka (do wymiany 2 sztuki) - końcówka ssaka (do wymiany 2 sztuki) - czujnik przepływu (do wymiany 2sztuki) b) Sulla 808 V: - linia próbkująca (do wymiany 1 sztuka) - filtr bakteryjny (do wymiany 1 sztuka) - Y z luerem (do wymiany 1 sztuka) - filtr ssaka (do wymiany 1 sztuka) - tłumik ssaka (do wymiany 1 sztuka) - mufa ssaka (do wymiany 1 sztuka) - dreny ssaka (do wymiany 1 sztuka) - końcówka ssaka (do wymiany 1 sztuka) - czujnik przepływu (do wymiany 1sztuka) ROK 2012 1. Przeglądy okresowe aparatów do znieczulania obejmujące (2 razy w roku, co 6 miesięcy): a) Fabius CE (do przeglądu 2 sztuki). b) Sulla 808V (do przeglądu 1sztuka): - Ventilog 2 (do przeglądu 1 sztuka) - Układ okrężny (do przeglądu 1 sztuka), - Parownik (do przeglądu 3 sztuki), - Spirolog 2 (do przeglądu 1 sztuka), - Capnolog D (do przeglądu 1 sztuka), polegające na przeglądzie technicznym, konserwacji i naprawie aparatów w zakresie: - kontroli tj. badania aktualnego stanu - konserwacji tj. dla zachowania stanu sprawności - napraw tj. przywrócenia stanu sprawności - realizacji niewielkich modernizacji technicznych, - modyfikacji ustawień 2. Wymiana materiałów eksploatacyjnych zaliczanych do wymiany podczas przeglądu wliczonych w kosztorys (1 raz w roku): a) Fabius CE (do wymiany 2 sztuki): - zestaw 2 letni (do wymiany 2 sztuki) - linia próbkująca (do wymiany 2 sztuki) - filtr bakteryjny (do wymiany 2 sztuki) - Y z luerem (do wymiany 2 sztuki) - filtr ssaka (do wymiany 2 sztuki) - tłumik ssaka (do wymiany 2 sztuki) - mufa ssaka (do wymiany 2 sztuki) - dreny ssaka (do wymiany 2 sztuki) - końcówka ssaka (do wymiany 2 sztuki) - czujnik przepływu (do wymiany 2 sztuki) b) Sulla 808 V: - zestaw (do wymiany 1 sztuka) - linia próbkująca (do wymiany 1 sztuka) - filtr bakteryjny (do wymiany 1 sztuka) - Y z luerem (do wymiany 1 sztuka) - filtr ssaka (do wymiany 1 sztuka) - tłumik ssaka (do wymiany 1 sztuka) - mufa ssaka (do wymiany 1 sztuka) - dreny ssaka (do wymiany 1 sztuka) - końcówka ssaka (do wymiany 1 sztuka) - czujnik przepływu (do wymiany 1sztuka) c) Ventilog 2 - 1 zestaw: - zestaw 2 letni (do wymiany 1 sztuka) UWAGA: Zamawiający określił minimalne wymagania, które Wykonawca musi bezwzględnie spełniać. Wykonawca może przedstawić szersze rozwiązania, przy czym musi opisać jakie są to dodatkowe procedury. Jednocześnie Zamawiający wyjaśnia, iż nie będą miały one wpływu na wynik postępowania (nie są za nie przyznawane dodatkowe punkty, a jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto). Użycie w SIWZ i pozostałych dokumentach nazw aparatów i ich producenta wynika wyłącznie z faktu posiadania przez Zamawiającego i stosowania jako Zakład Opieki Zdrowotnej tego typu wyrobów medycznych, które podlegają serwisowi i ewentualnym naprawom. 1. Całościowy koszt umowy serwisowej - ryczałt zawierający: robociznę, koszt podróży (płatność w ratach miesięcznych) 2. Usługi naprawcze- robocizna - naprawa błędnie funkcjonującego lub uszkodzonego sprzętu medycznego i przywrócenie go do pełnej sprawności - na wezwanie telefoniczne 3. Wymogi dodatkowe: a) Wykonawca oświadcza, iż posiada wiedzę, doświadczenie i umiejętności oraz dysponuje osobami do realizacji przedmiotu umowy, z tym iż ponosi on odpowiedzialność za działania i zaniechania osób, za pomocą których umowę wykonuje; b) czas usunięcia awarii bez użycia części zamiennych do 48 godz. od zgłoszenia bądź po uzyskaniu/sprowadzeniu części zamiennych; c) każdorazowo przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu oferty cenowej na proponowane do wymiany części; d) używane przez Serwis części zamienne muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe technicznie oraz spełniać wszystkie wymagania bezpieczeństwa dotyczące bezpieczeństwa wyrobów medycznych; e) prowadzenie dokumentacji (wymaganej przez Zamawiającego) wykonywanych czynności przeglądowych i serwisowych - wypełnienie Paszportu technicznego aparatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, tj: a) Spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy; b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, oraz złożą oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków w formie określonej Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 26, poz. 1817), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. c) W przypadku podmiotów działających wspólnie, warunek dotyczący nie podlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, o którym mowa powyżej, muszą spełnić wszystkie podmioty działające wspólnie. d) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy. f) Wykonawca oświadcza, iż posiada wiedzę, doświadczenie i umiejętności oraz dysponuje osobami do realizacji przedmiotu umowy, z tym iż ponosi on odpowiedzialność za działania i zaniechania osób, za pomocą których umowę wykonuje 2. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 3. Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 4. Z treści załączonych do oferty oświadczeń lub dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił. 5. Zamawiający zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy zawiadomi Wykonawców o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy. (załącznik nr 4 do SIWZ) 5. Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ). 6. Parafowany wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) 7. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz co najmniej 2 (dwóch) wykonanych usług na kwoty o co najmniej takiej wartości przedmiotu zamówienia, jak składana oferta w niniejszym postępowaniu oraz co najmniej 2 (dwóch) dokumentów (referencji lub listów rekomendacyjnych), potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Referencje, które Wykonawca przedstawi, muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji wystawiającego. b) Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku potwierdzenie, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000,00 zł. 8. Wykonawca wykazujący spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7. 9. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy; c) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób ( § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane- Dz. U. z 2009r., Nr 226, poz. 1817). 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9 b, c, d- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu ( § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane- Dz. U. z 2009r., Nr 226, poz. 1817). 12. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 13. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach