Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych oprogramowania systemu AGFA IMPAX 6.x. oraz świadczenie usług serwisowych sprzętu komputerowego, na którym funkcjonuje oprogramowanie AGFA IMPAX 6.x.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53/59
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6101510 , fax. 056 6596128
  • Data zamieszczenia: 2011-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53/59 53/59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6101510, fax. 056 6596128
    REGON: 00031606800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych oprogramowania systemu AGFA IMPAX 6.x. oraz świadczenie usług serwisowych sprzętu komputerowego, na którym funkcjonuje oprogramowanie AGFA IMPAX 6.x.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    Zadanie Nr 1 - świadczenie usług serwisowych oprogramowania systemu AGFA IMPAX 6.x.
    1.1. Świadczenie usług serwisowych oprogramowania systemu AGFA IMPAX 6.x. - dotyczy:
    - MEDICAL PRO SOFTWARE,
    - VMWARE VIRTUAL CENTER nr seryjny 7208H-00R0E-H9FEJ-234NC,
    - VMWARE ESX ENTERPRISE nr seryjny 6252E-Z8NDP-Y79LM-2DWWA,
    - VMWARE ESX ENTERPRISE nr seryjny 6A50X-Z80F2-YG5LD-208J2,
    - VMWARE ESX ENTERPRISE nr seryjny 6052R-ZA14K-YGWH-20WPH,
    - VMWARE ESX ENTERPRISE nr seryjny 6002W-Z84FQ-Y79CM-2FWE9,
    - OPROGRAMOWANIA DO ARCHIWIZACJI QSTAR nr seryjny 469001,
    - OPROGRAMOWANIA AGFA IMPAX 6.x, OPROGRAMOWANIA CD POWER PACS,
    - AGFA ORTHOPEADIC TOOLS,
    - ORTHOGON 1.0 + USB DONGLE.
    1.2. Obsługa serwisowa obejmuje:
    1.) Wykonywanie planowych konserwacji okresowych zgodnie z zaleceniami producenta min. 2 przeglądy okresowe w trakcie trwania umowy.
    2.) Regularna, prewencyjna kontrola poprawności działania Systemu poprzez kontrolę zdarzeń (logów), mająca na celu zapobieganie powstawaniu awarii Systemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac kontrolnych w cyklu tygodniowym. Wykonawca zobowiązany będzie do przesłania wyniku raportu do Użytkownika.
    3.) Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania awarii systemu bez dodatkowego obciążenia Zamawiającego kosztem robocizny, dojazdu.
    4.) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia Usług Serwisowych dla Systemu od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00 z wyłączeniem świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
    5.) Zapewnienie reakcji ze strony serwisu w rozumieniu jako podjęcie interwencji naprawy zdalnej w ciągu 1 godziny od chwili pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.
    6.) Zapewnienie reakcji ze strony serwisu w rozumieniu jako podjęcie naprawy na miejscu u Zamawiającego w ciągu 24 godziny od chwili pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.
    7.) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dyżurów 24/7 dla wsparcia zdalnego oprogramowania.
    8.) Wykonawca zapewni bieżący upgrade do nowej wersji oprogramowania.
    1.3. Każdorazowo po wykonaniu przeglądu okresowego Wykonawca wyda stosowny certyfikat poświadczający przeprowadzenie prac konserwacyjnych przez autoryzowany serwis.
    1.4. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia Konsultacji Technicznych dla wskazanych Użytkowników w wymiarze do 16 godzin rocznie w dowolnie wybranych przez Zamawiającego cyklach min. 1 godzinnych. Termin Konsultacji Technicznej zostanie ustalony między Wykonawcą a Zamawiającym z 3 dniowym wyprzedzeniem. Fakt odbycia Konsultacji Technicznych zostanie potwierdzony w formie pisemnej na podstawie wypełnionego każdorazowo formularza dostarczanego przez Zamawiającego.
    Zadanie Nr 2 - świadczenie usług serwisowych sprzętu komputerowego, na którym funkcjonuje oprogramowanie AGFA IMPAX 6.x.
    2.1. Świadczenie usług serwisowych sprzętu komputerowego, na którym funkcjonuje oprogramowanie AGFA IMPAX 6.x. - dotyczy:
    - STACJI ROBOCZEJ HP XW6600 nr seryjny CZC9032WK7,
    - MONITORA DIAGNOSTYCZNEGO BARCO NIO 2MP 21 cali nr seryjny 1890156380,
    - MONITORA DIAGNOSTYCZNEGO BARCO NIO 2MP 21 cali nr seryjny 1890156382,
    - MONITORA OPISOWEGO HP LCD 19cali nr seryjny CNK8431W4P,
    - CZUJNIKA KALIBRACYJNEGO BARCO nr seryjny 090225145,
    - ZASILACZA AWARYJNEGO UPS 750VA PW 5115 nr seryjny GB361A0962,
    - BIBLIOTEKI TAŚMOWEJ HP MSL 6030 nr seryjny 2U29040009,
    - INFRASTRUKTURY (OBUDOWY) SERWERÓW KASETOWYCH (BLADE) HP C3000 nr seryjny CZC9030B5V,
    - SERWERA HP BLADE BL465C nr seryjny CZJ90303H9,
    - SERWERA HP BLADE BL465C nr seryjny CZJ90303HA,
    - SERWERA HP BLADE BL465C nr seryjny CZJ90303H2,
    - SERWERA HP BLADE BL465C nr seryjny CZJ90303GB,
    - ZASILACZA AWARYJNEGO HP R5500 XR - INTL UPS nr seryjny MX18410847,
    - ZASILACZA AWARYJNEGO HP R5500 XR - ERM UPS nr seryjny MX18361952,
    - ZASILACZA AWARYJNEGO HP R5500 XR - INTL UPS nr seryjny MX18420289,
    - ZASILACZA AWARYJNEGO HP R5500 XR - ERM UPS nr seryjny MX18361953,
    - ROUTERA CISCO 871 nr seryjny FCZ124391Z9,
    - SWITCHA LAN CISCO nr seryjny F0C1222T1MG,
    - SWITCHA LAN CISCO nr seryjny F0C1222T1GJ,
    - SWITCHA SAN BROCADE nr seryjny CN88427042,
    - SWITCHA SAN BROCADE nr seryjny CN8848703P,
    - MACIERZY DYSKOWEJ ZEWNĘTRZNEJ HP MSA2000 nr seryjny 3CL843C127,
    - MACIERZY DYSKOWEJ ZEWNĘTRZNEJ HP MSA2000 nr seryjny 3CL849C599,
    - DYSKU SAS 15K 450GB (12 SZT.),
    - DYSKU SAS 15K 146GB (12 SZT.),
    - SYSTEMU PRODUKCJI PŁYT Z BADANIAMI DLA PACJENTÓW RIMAGE 2000i nr seryjny 10019742,
    - MONITORA LCD DELL 17 cali nr seryjny 8A7-3WGS,
    - KOMPUTERA STERUJĄCEGO DELL PRECISION 690 nr seryjny 75YNH3J,
    - STATYWU FLFS,
    - KRATKI FLFS,
    - WINDY FLFS,
    - KASETY Z PŁYTĄ OBRAZOWĄ 35x43 CM TYPU MD 4.1. - 3 szt.,
    - SWITCHA TYP 3COM 4200G48Port nr seryjny YFCFA8MFA7200.
    2.2. Obsługa serwisowa obejmuje:
    1.) Wykonywanie planowych konserwacji okresowych zgodnie z zaleceniami producenta min. 2 przeglądy okresowe w trakcie trwania umowy.
    2.) Fizyczne czyszczenie sprzętu informatycznego raz na 6 miesięcy.
    3.) Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania awarii systemu bez dodatkowego obciążenia Zamawiającego kosztem robocizny, dojazdu, części zamiennych w szczególności podzespołów komputerowych w przypadku ich wymiany.
    4.) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia Usług Serwisowych dla sprzętu komputerowego od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00 z wyłączeniem świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
    5.) Zapewnienie reakcji ze strony serwisu w rozumieniu jako podjęcie interwencji naprawy zdalnej w ciągu 1 godziny od chwili pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.
    6.) Zapewnienie reakcji ze strony serwisu w rozumieniu jako podjęcie naprawy na miejscu u Zamawiającego w ciągu 24 godziny od chwili pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.
    7.)Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego podłączenia kolejnych urządzeń diagnostycznych do Systemu w okresie obowiązywania umowy.
    2.3. Po każdym przeglądzie Wykonawca przekaże Zamawiającemu świadectwo sprawności sprzętu komputerowego.
    2.4. Po każdej wizycie serwisowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport serwisowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach