Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szarych Szeregów
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8422021 do 23 , fax. 598 427 449
- Data zamieszczenia: 2019-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku
ul. Szarych Szeregów 21
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8422021 do 23, fax. 598 427 449
REGON: 29178200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisowych oprogramowania BANK KRWI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisowych oprogramowania BANK KRWI. 2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ( zatrudnienie na podstawie umowy o pracę). 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 9. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 10. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zamówienia w walutach obcych. 11. Wspólny słownik zamówień CPV: 12. 72000000-5 – Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (ADO) jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21, 76-200 Słupsk, tel. 59 8422021; 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@krwiodawstwo.slupsk.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego, a w przypadku udzielenia zamówienia - w celu wykonania umowy oraz praw i obowiązków związanych z umową, a także w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności wobec organów uprawnionych do kontroli działalności ADO, na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy w celu wykonywania ww. czynności oraz podmioty których udział jest konieczny do prawidłowego prowadzenia działalności, takie jak operatorzy pocztowi i telekomunikacyjni, administratorzy systemów elektronicznych, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018),dalej „ustawa Pzp”, oraz osobom prowadzącym kontrole i postępowania w związku z wykonywaniem przez ADO obowiązków wynikających z przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres konieczny z uwagi na wykonywanie ww. obowiązków i uprawnień. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, otrzymania ich kopii, prawo ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia, o ile ich dalsze przetwarzanie nie jest uzasadnione ww. obowiązkami i uprawnieniami. 8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu, ani nie będą przekazywane podmiotom w państwach trzecich. 9. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przepisy ustawy PZP nie pozwalają na jakikolwiek inny kontakt - zarówno z Zamawiającym jak i osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami - niż wskazany w niniejszym rozdziale IdW. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA UTRZYMANIA STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO WWW.POLSA.GOV.PL PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
Dodano: 2024-02-21 - Zawarcie umowy ramowej na zapewnienie zasobów ludzkich z branży IT na potrzeby projektów i zadań prowadzonych przez Gdańskie Centrum Informatyczne.
Dodano: 2024-02-08 - Usługi polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu gry dydaktycznej oraz stworzenie scenariuszy lekcji dla studentów kierunku stosunki międzynarodowe
Dodano: 2023-11-06 - Usługi polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu gry dydaktycznej oraz stworzenie scenariuszy lekcji dla studentów kierunku stosunki międzynarodowe
Dodano: 2023-09-28 - Usługa realizacji Wirtualnego Spaceru po Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Usługa jest finansowana w ramach projektu realizowanego przy wsparciu programu NAWA Welcome to Poland.
Dodano: 2023-03-23 - Zamówienie w trybie podstawowym na usługę świadczenia wsparcia teleinformatycznego dla PPNT Gdynia
Dodano: 2022-12-01 - Kompleksowa obsługa informatyczna Hevelianum
Dodano: 2022-11-29 - Rozbudowa systemu teleinformatycznego - Systemu Monitorowania Odpadów Komunalnych (SMOK)
Dodano: 2022-08-31 - Usługa stworzenia ramowej specyfikacji projektu IT oraz koordynowanie prac nad realizacją projektu
Dodano: 2021-03-29 - Świadczenie usługi asysty technicznej, konserwacyjnej i opieki serwisowej w celu utrzymania sprawności i prawidłowego funkcjonowania Systemu TRISTAR
Dodano: 2021-02-03