Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych oprogramowania BANK KRWI

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Szarych Szeregów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8422021 do 23 , fax. 598 427 449
  • Data zamieszczenia: 2017-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku
    ul. Szarych Szeregów 21
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8422021 do 23, fax. 598 427 449
    REGON: 29178200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych oprogramowania BANK KRWI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przez serwis oprogramowania Bank Krwi strony rozumieją świadczenie usług związanych z: 1.1. usuwaniem nieprawidłowości w działaniu oprogramowania BANK KRWI, 1.2. usuwaniem niespójności bazy danych będących wynikiem nieprawidłowego działania Oprogramowania BANK KRWI, 1.3. wskazywaniem rozwiązań zastępczych w użytkowaniu Oprogramowania BANK KRWI na czas usuwania nieprawidłowości, 2. ZAMAWIAJĄCY jest zobowiązany do utrzymania środków technicznych i oprogramowania umożliwiających świadczenie przez WYKONAWCĘ zdalnego serwisu elektronicznego. 3. Jeżeli problem związany z nieprawidłowością działania oprogramowania BANK KRWI zgłoszony przez ZAMAWIAJĄCEGO nie jest możliwy do rozwiązania zdalnie lub nie można wskazać zastępczego sposobu użytkowania oprogramowania BANK KRWI, który umożliwia jego funkcjonowanie i tymczasowo rozwiązuje zgłoszony problem, wówczas WYKONAWCA zobowiązuje się do rozwiązywania problemów bezpośrednio w miejscu instalacji oprogramowania BANK KRWI w obustronnie uzgodnionych terminach. 4. WYKONAWCA podejmie czynności, o których mowa w pkt.1 na podstawie skutecznego Zgłoszenia Serwisowego. 5. Skuteczne Zgłoszenie Serwisowe polega na przekazaniu osobiście, faksem, drogą pocztową lub e-mail dyżurującemu pracownikowi WYKONAWCY prawidłowo wypełnionego i podpisanego przez zgłaszającego Formularza Zgłoszenia Serwisowego lub elektronicznie poprzez aplikację zgłoszeń serwisowych. 6. Zgłoszenie Serwisowe uznaje się za dokonane z chwilą potwierdzenia osobiście, faksem, drogą pocztową telefonicznie przez WYKONAWCĘ przyjęcia zgłoszenia. 7. Pracownicy firmy WYKONAWCY zapewnią w czasie realizowania usług serwisu ochronę i niedostępność baz lub informacji dotyczących ZAMAWIAJĄCEGO dla osób trzecich. 8. Inne usługi informatyczne, nie objęte niniejszą umową, WYKONAWCA świadczył będzie za dodatkowym wynagrodzeniem na podstawie odrębnych zleceń. 9. Podstawą wyceny wynagrodzenia za Inne usługi informatyczne będzie stawka godzinowa w wysokości określonej przez Wykonawcę w kalkulacji cenowej. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy realizację elektronicznych zgłoszeń serwisowych w formie aplikacji służącej do rejestrowania i monitorowania realizacji zgłoszeń w zakresie funkcjonowania systemu komputerowego Bank Krwi wraz z instrukcja obsługi. 1. Przez usługi w zakresie konsultacji i doradztwa przy utrzymywaniu eksploatacji oprogramowania BANK KRWI Strony rozumieją współdziałanie z ZAMAWIAJĄCYM w pracach związanych z analizą problemów merytorycznych, technicznych i organizacyjnych, które dotyczą użytkowanego oprogramowania BANK KRWI oraz wskazywanie rozwiązań niezbędnych dla obsługi tych problemów. 2. WYKONAWCA w ramach umowy zobowiązuje się do prowadzenia konsultacji i doradztwa drogą telefoniczną lub pocztową oraz z wykorzystaniem poczty elektronicznej, w szczególności zaś do udzielania porad i wskazówek w zakresie: 2.1. optymalnej konfiguracji systemu zarządzania bazą danych w zakresie wymaganym przez oprogramowanie BANK KRWI; 2.2. organizacji procesów przetwarzania danych przez oprogramowanie BANK KRWI; 2.3. właściwego wykorzystania parametryzowalnych i definiowalnych mechanizmów oprogramowania BANK KRWI; 2.4. możliwości dostosowania Oprogramowania BANK KRWI do planowanych zmian wewnętrznych przepisów ZAMAWIAJĄCEGO w celu zwiększenia stopnia wykorzystania Oprogramowania BANK KRWI. 2.5. instalacji nowej wersji oprogramowania systemu BANK KRWI w środowisku testowym i produkcyjnym 3. Usługi w zakresie konsultacji i doradztwa, o których mowa w pkt. 2 WYKONAWCA prowadzić będzie drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie pisemnych opracowań. 4. Usługi w zakresie konsultacji i doradztwa, o których mowa w pkt. 2, WYKONAWCA prowadzić będzie w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie i obejmującego 30 godzin na kwartał. Usługa wykraczająca ponad przyznany limit będzie odpłatna według stawki godzinowej w wysokości określonej przez Wykonawcę w kalkulacji cenowej. Limit, o którym mowa w pkt. 4 obejmuje całość prac przeprowadzonych przez WYKONAWCĘ dla wyjaśnienia zagadnienia. 5. Na zamówienie ZAMAWIAJĄCEGO usługi w zakresie konsultacji i doradztwa, o których mowa w pkt. 2, mogą być zamiennie świadczone poprzez wizytę konsultanta WYKONAWCY w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO. 6. Niewykorzystane przez ZAMAWIAJĄCEGO limitu usług konsultacji o którym mowa w ust. 4 w danym okresie, powoduje zwiększenie limitu dostępnego w następnym okresie o ilość godzin niewykorzystanych w poprzednim okresie. ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA BANK KRWI 1. WYKONAWCA zobowiązuje się w zakresie rozwoju oprogramowania BANK KRWI do: 1.1. informowania ZAMAWIAJĄCEGO o nowych wydaniach, wersjach i modyfikacjach oprogramowania BANK KRWI, 1.2. dostarczania, powstałych nowych wydań oraz wersji oprogramowania BANK KRWI w zakresie rozwoju systemu informatycznego wraz z aktualną dokumentacją użytkową, przy czym dokumentacja zostanie dostarczona nie później niż 2 tygodnie przed planowaną ostateczną instalacją. 1.3. W okresie trwania umowy WYKONAWCA będzie śledził i analizował problemy merytoryczne i techniczne, które dotyczą oprogramowania BANK KRWI związane z dostosowaniem go do pracy na nowych platformach eksploatacyjnych oraz z utrzymaniem w zgodności z przepisami prawa w dziedzinie, której dotyczy Oprogramowanie BANK KRWI. 1.4. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, niosących konieczność zmian w oprogramowaniu BANK KRWI, WYKONAWCA zobowiązuje się uwzględnić te zmiany i wykonać niezbędne, związane z tym czynności mające na celu dostosowanie oprogramowania BANK KRWI do zmienionych powszechnie obowiązujących przepisów prawnych. 2. Warunkiem wykonania przez WYKONAWCĘ zobowiązań określonych w pkt. 1 jest opracowanie nowego wydania, nowej wersji lub nowych modyfikacji przez WYKONAWCĘ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach