Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych i naprawczych kotłów, urzadzeń wyposażenia kotłowni oraz urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach gminnych.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2013-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych i naprawczych kotłów, urzadzeń wyposażenia kotłowni oraz urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach gminnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych i naprawczych (usuwanie awarii) kotłów, urzadzeń wyposażenia kotłowni oraz urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach gminnych niżej wymienionych. 1. Lokalizacja kotłowni gdzie będzie miało miejsce świadczenie usług: a) kotłownie olejowe: 1. ul. Witosa 5, Kobierzyce - Viessmann 60 kW 2. ul. Robotnicza 1, Kobierzyce - Buderus 60 kW 3. ul. Kolejowa 42, Pustków Żurawski - Viessmann 60 kW 4. ul. Główna 18, Krzyżowice - Viessmann 60 kW b) kotłownie gazowe: 1. ul. Zdrowa 2, Tyniec Mały - kocioł gazowy Viessmann 24 kW 2. ul. Przystankowa 2, Ślęza - kocioł gazowy Viessmann 3 x 65 kW - budynek wielofunkcyjny 3. ul. Kwiatowa, Magnice - kocioł gazowy Viessmann 24 kW 4. ul. Tyniecka 3, Żerniki Małe - kocioł gazowy Viessmann 24 kW 5. ul. Topolowa 1, Chrzanów - kocioł gazowy Viessmann 26 kW, Vitodens 222-W Lokalizacja urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych w obiektach gdzie będzie miało miejsce świadczenia usług: a) wentylacja mechaniczna w: 1. świetlicy wiejskiej w Pustkowie Żurawskim - VTS CVP-2P/NS-74/7-7, 3150 m3/h 2. świetlicy wiejskiej w Solnej - VTS CVP 1-P/NS-74A/7-7, 2000 m3/h 3. świetlicy wiejskiej w Domasławiu - VTS CVP 2-L/NS -74A/7-7, 3000 m3/h 4. świetlicy wiejskiej w Królikowicach - VTS CVP 2-L/NS -74A/7-7, 3000 m3/h 5. Urzędzie Gminy przy Al. Pałacowej 1, prod. GEA typ EFZ-KCA-V01V, wydajność 2000 m3/h + agregat DAIKIN 6. budynku wielofunkcyjnym w Ślęzy przy ul. Przystankowej 2. - kuchnia przedszkole CP - Clima Produkt nr 7592/07, 2000 m3/h - kuchnia świetlica, CP - Clima Product nr 7591/07 - ośrodek zdrowia, CP - Clima b) kurtyna powietrzna: 1. Apteka i ośrodek zdrowia przy ul. Witosa 5 w Kobierzycach - Fonko FO ZRH3-1209, 6120W - 2 szt. 2. Urząd Gminy przy Al. Pałacowej 1 w Kobierzycach - Pyrox Screen / Master LG - 2 kurtyny c) klimatyzacja: 1. Apteka i ośrodek zdrowia przy ul. Witosa 5 w Kobierzycach - 4 jednostki wewnętrzne, 2 jednostki zewnętrzne (MITSUBISHI) 2. Urząd Gminy przy Al. Pałacowej 1 w Kobierzycach - 18 jednostek wewnętrznych, 7 jednostek zewnętrznych (DAIKIN R-22, FUJITSU, MITSUBISHI - multisplit) 3. Budynek wielofunkcyjny w Ślęzy przy ul. Przystankowej 2 - 2 kpl. (SWEAGON GOLD i SINCLAIR) 4. Świetlica wiejska w Pustkowie Żurawskim przy ul. Kolejowej 48 - 3 jednostki wewnętrzne, 3 jednostki zewnętrzne. 2. Rodzaj zamówienia: usługa serwisowa kotłowni - zakres świadczonych prac przez Wykonawcę: 1) W ramach serwisu ppkt. od a do j) - dwa razy w roku przed (do dnia 30.10.) i po sezonie grzewczym (w terminie do 04.05.): a) przegląd techniczny kotłów i armatury zabezpieczająco-odcinającej, analizę spalin i pomiar ciągu kominowego zakończone odp. protokołem - generalny przegląd kotła. b) konserwacje, nastawy, regulacje, czyszczenie kotłów i automatyki kotłowej jak również armatury zabezpieczającej i kontrolno-pomiarowej. c) regulacja palników. d) sprawdzenie poprawności połączeń elektrycznych regulatorów kotłów, szaf sterowniczych i osprzętu elektromechanicznego na kotłowni. e) analiza twardości wody kotłowej i surowej. f) przeglądy szczelności i stanu technicznego instalacji gazowej zakończone odp. protokołem. g) przeprowadzenie przeglądu ścieżki olejowej od kotła do zbiorników olejowych zakończone odpowiednim protokołem. h) kontrola pomp, sprzęgieł hydraulicznych, zaworów bezpieczeństwa, naczyń przeponowych. i) przeglądy szczelności i stanu technicznego instalacji C.O. na kotłowni. j) przegląd urządzeń uzdatniających wodę (stacje zmiękczania wody). 2) przeprowadzenie (1 x w roku - do 30.10) głównej próby szczelności i wytrzymałości instalacji gazowej odcinka rurociągu od gazomierza do urządzeń na kotłowni zakończone odpowiednim protokołem. 3) przeprowadzanie w ramach wynagrodzenia serwisowego odbiorów technicznych i przygotowywanie dokumentacji na potrzeby U.D.T. (Urzędu Dozoru Technicznego) zarówno pierwszych odbiorów U.D.T jak i okresowych - w terminie 14 dni od zgłoszenia Zamawiającego. 4) uczestniczenie w ramach wynagrodzenia serwisowego przy kontrolach Urzędu Dozoru Technicznego, zarówno pierwszych odbiorów U.D.T. jak i okresowych. 5) wszelkie naprawy kotłów i automatyki kotłowej wykonane w ciągu 10 godzin od godziny zgłoszenia 6) prowadzenie szczegółowego dziennika w czasie trwania umowy wszelkich prac i czynności wykonywanych na kotłowni. 3. Rodzaj zamówienia: usługa serwisowa wentylacji i klimatyzacji W ramach serwisu, dwa razy w roku (tj. do dnia 30.10. i do 04.05.) przeglądy techniczne urządzeń klimatyzacyjnych i raz w roku (tj. do 30.04.) przeglądy techniczne urządzeń wentylacyjnych wraz ich generalnym przeglądem, natomiast w budynku wielofunkcyjnym w miejscowości Ślęza przeglądy techniczne urządzeń wentylacyjnych dwa razy w roku (tj. do dnia 30.10. i do 04.05.). - zakres świadczonych prac przez Wykonawcę: a) Czynności obsługi konserwacyjnej klimatyzatorów typu split będą obejmowały: - demontaż, czyszczenie i montaż filtrów - czyszczenie filtrów, kratek wywiewnych i nawiewnych - czyszczenie lamelek parownika - czyszczenie lamelek skraplacza - kontrola ciśnienia freonu i szczelności układu - kontrola pracy urządzeń b) Czynności obsługi konserwacji centrali klimatyzacyjnej będą obejmowały: - wymianę filtrów powietrza - kontrola presostatów, przepustnic, łożysk napędu, pasków klinowych - czyszczenie poszczególnych sekcji centrali c) Czyszczenie obsługi konserwacji wentylatorów dachowych będą obejmowały: - czyszczenie i sprawdzenie łożysk, łopatek - pomiar sprężu d) Czyszczenie kurtyn będzie obejmowało: - czyszczenie i konserwacja nagrzewnic - czyszczenie i konserwacja wentylatorów - sprawdzenie łożysk - sprawdzenie styków elektrycznych e) Czyszczenie i konserwacja wentylatorów: - sprawdzenie i kontrola ustawień programatora - czyszczenie i konserwacja nagrzewnicy - wymiana filtrów powietrza 4. Pozostałe informacje: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości punktów serwisowych w przypadku rezygnacji z użytkowania urządzenia, wówczas wynagrodzenie za realizację usług serwisowych będzie wynkało z rzeczywistego wykonania w oparciu o ceny jednostkowe podane w tabelce w ofercie Wykonawcy. 5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: a) sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu protokołu z przeprowadzonych kontroli /pomiarów/ szczelności instalacji gazowej i aparatów gazowych wraz z doszczelnieniem po wykonaniu usługi serwisu. b) sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu protokołu przeglądu i konserwacji urządzeń (potwierdzone przez odpowiednią osobę, odrębnie dla każdego obiektu). c) w przypadkach awaryjnych Wykonawca zobowiązany jest przystąpić niezwłocznie do działań ograniczających skutki awarii. d) zapewnienie usług - 24 godziny na dobę, również w dni wolne od pracy. e) posiadanie odpowiedniego zatowarowania w części serwisowe dostępne od zaraz na magazynie celem sprawnego przeprowadzenia usunięcia awarii. f) być odpowiednio przygotowanym do prowadzenia serwisu z należytą starannością poprzez stałe dozorowanie kotłów zgodnie z wymogami producentów urządzeń, określone przepisami oraz zapewniające niezawodną pracę. g) usługi określone w przedmiocie zamówienia mają być wykonywane przez osoby posiadające udokumentowane i aktualne uprawnienia. h) przyrządy kontrolno-pomiarowe muszą posiadać aktualną legalizację. 6. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą ponadto usługi dotyczące naprawy /usuwania awarii/ nie wchodzące w zakres usług serwisowych. Powyższe naprawy będą realizowane przez Wykonawcę na podstawie pisemnych zamówień w ramach umowy. Wszelkie naprawy kotłów i automatyki kotłowej wykonane w ciągu 10 godzin od godziny zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium (przy składaniu ofert) - w kwocie 1.200,00 zł na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację -- nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną /za zgodność/ kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/ Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 5. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy jeżeli było wymagane. 7. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach