Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych i naprawczych kotłów, urzadzeń wyposażenia kotłowni oraz urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach gminnych.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2011-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych i naprawczych kotłów, urzadzeń wyposażenia kotłowni oraz urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach gminnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych i naprawczych (usuwanie awarii) kotłów, urzadzeń wyposażenia kotłowni oraz urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach gminnych niżej wymienionych. 1. Lokalizacja kotłowni gdzie będzie miało miejsce świadczenie usług: a) kotłownie olejowe; 1. ul. Witosa 5, Kobierzyce - Viessmann 60 kW 2. ul. Robotnicza 1, Kobierzyce - Buderus 60 kW 3. Al. Pałacowa 1, Kobierzyce - Viessmann 2 x 270 kW 4. ul. Kolejowa 42, Pustków Żurawski - Viessmann 60 kW 5. ul. Przystankowa 2, Ślęza - Viessmann 3 x 65 kW - budynek wielofunkcyjny 6. ul. Parkowa 1, Pustków Żurawski - Viessmann 240 kW b) kotłownia gazowa; 1. ul. Zdrowa 2, Tyniec Mały - kocioł gazowy Viessmann 24 kW 2. ul. Dębowa, Kobierzyce - Viessmann 3 x 80 kW (w budowie) Lokalizacja urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych w obiektach gdzie będzie miało miejsce świadczenia usług: a) wentylacja mechaniczna w: 1. świetlicy wiejskiej w Pustkowie Żurawskim 2. świetlicy wiejskiej w Solnej 3. świetlicy wiejskiej w Domasławiu 4. świetlicy wiejskiej w Królikowicach 5. Urzędzie Gminy przy Al. Pałacowej 1 6. budyneku wielofunkcyjnym w Ślęzy przy ul. Przystankowej 2. b) kurtyna powietrzna: 1. Apteka i ośrodek zdrowia przy ul. Witosa 5 w Kobierzycach, 2. Urząd Gminy przy al. Pałacowej 1 w Kobierzycach, c) klimatyzacja: 1. Apteka i ośrodek zdrowia przy ul. Witosa 5 w Kobierzycach - 2 kpl. 2. Urząd Gminy przy Al. Pałacowej 1 w Kobierzycach - 11 kpl. 3. Budynek wielofunkcyjny w Ślęzy przy ul. Przystankowej 2 - 1 kpl. 2. Rodzaj zamówienia: usługa serwisowa kotłowni: - zakres świadczonych prac: 1) W ramach serwisu ppkt. od a do k) - dwa razy w roku przed (do dnia 31.08.) i po sezonie grzewczym (w terminie do 30.06.): a) przegląd techniczny kotłów i armatury zabezpieczająco-odcinającej, analizę spalin i pomiar ciągu kominowego zakończone odp. protokołem - generalny przegląd kotła. b) konserwacje, nastawy, regulacje, czyszczenie kotłów i automatyki kotłowej jak również armatury zabezpieczającej i kontrolno-pomiarowej. c) regulacja palników. d) sprawdzenie poprawności połączeń elektrycznych regulatorów kotłów, szaf sterowniczych i osprzętu elektromechanicznego na kotłowni. e) analiza twardości wody kotłowej i surowej. f) przeglądy szczelności i stanu technicznego instalacji gazowej zakończone odp. protokołem. g) przeprowadzenie głównej próby szczelności i wytrzymałości instalacji gazowej odcinka rurociągu od gazomierza do urządzeń na kotłowni zakończone odp. protokołem. h) przeprowadzenie przeglądu ścieżki olejowej od kotła do zbiorników olejowej zakończone odp. protokołem. i) kontrola pomp, sprzęgieł hydraulicznych, zaworów bezpieczeństwa, naczyń przeponowych j) przeglądy szczelności i stanu technicznego instalacji C.O. na kotłowni. k) przegląd urządzeń uzdatniających wodę (stacje zmiękczania wody). 2) przeprowadzanie w ramach wynagrodzenia serwisowego odbiorów technicznych i przygotowywanie dokumentacji na potrzeby U.D.T. (Urzędu Dozoru Technicznego) zarówno pierwszych odbiorów U.D.T jak i okresowych - w terminie 14 dni od zgłoszenia Zamawiającego. 3) prowadzenie szczegółowego dziennika w czasie trwania umowy wszelkich prac i czynności wykonywanych na kotłowni. 3. Rodzaj zamówienia: usługa serwisowa wentylacji i klimatyzacji W ramach serwisu, dwa razy w roku (tj. do dnia 31.08. i do 30.04.)przeglądy techniczne urządzeń klimatyzacyjnych i raz w roku (tj. do 30.04.) przeglądy techniczne urządzeń wentylacyjnych wraz ich generalnym przeglądem, natomiast w budynku wielofunkcyjnym w miejscowości Ślęza przeglądy techniczne urządzeń wentylacyjnych dwa razy w roku (tj. do dnia 31.08. i do 30.04.). - zakres świadczonych prac: a) Czynności obsługi konserwacyjnej klimatyzatorów typu split będą obejmowały: - demontaż, czyszczenie i montaż filtrów - czyszczenie filtrów, kratek wywiewnych i nawiewnych - czyszczenie lamelek parownika - czyszczenie lamelek skraplacza - kontrola ciśnienia freonu i szczelności układu - kontrola pracy urządzeń b) Czynności obsługi konserwacji centrali klimatyzacyjnej będą obejmowały: - wymianę filtrów powietrza - kontrola presostatów, przepustnic, łożysk napędu, pasków klinowych - czyszczenie poszczególnych sekcji centrali c) Czyszczenie obsługi konserwacji wentylatorów dachowych będą obejmowały: - czyszczenie i sprawdzenie łożysk, łopatek - pomiar sprężu d) Czyszczenie kurtyn będzie obejmowało: - czyszczenie i konserwacja nagrzewnic - czyszczenie i konserwacja wentylatorów, - sprawdzenie łożysk - sprawdzenie styków elektrycznych e) Czyszczenie i konserwacja wentylatorów: - sprawdzenie i kontrola ustawień programatora, - czyszczenie i konserwacja nagrzewnicy, - wymiana filtrów powietrza 4. Pozostałe informacje: a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości punktów serwisowych w przypadku rezygnacji z użytkowania urządzenia. 5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: a) sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu protokołu z przeprowadzonych kontroli /pomiarów/ szczelności instalacji gazowej i aparatów gazowych wraz z doszczelnieniem po wykonaniu usługi serwisu. b) sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu protokołu przeglądu i konserwacji urządzeń (potwierdzone przez odpowiednią osobę, odrębnie dla każdego obiektu). c) w przypadkach awaryjnych Wykonawca zobowiązany jest przystąpić niezwłocznie do działań ograniczających skutki awarii. d) Wykonawca zapewnia usługi - 24 godziny na dobę, również w dni wolne od pracy. e) w przypadku wycofania danej kotłowni bądź pozostałego elementu objetego sewisem, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie zgodne z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu zamówienia. f) posiadać odpowiednie zatowarowanie w części serwisowe dostępne od zaraz na magazynie celem sprawnego przeprowadzenia usunięcia awarii. g) być odpowiednio przygotowanym do prowadzenia serwisu z należytą starannością poprzez stałe dozorowanie kotłów zgodnie z wymogami producentów urządzeń, określone przepisami oraz zapewniające niezawodną pracę. h) usługi określone w przedmiocie zmówienia mają być wykonywane przez osoby posiadające udokumentowane i aktualne uprawnienia. i) przyrządy kontrolno-pomiarowe muszą posiadać aktualną legalizację. 6. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą ponadto usługi dotyczące naprawy /usuwania awarii/ nie wchodzące w zakres usług serwisowych. Powyższe naprawy będą realizowane na podstawie pisemnych zleceń w ramach umowy. Wszelkie naprawy kotłów i automatyki kotłowej w ciągu 10 godzin od daty zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium (przy składaniu ofert) - w kwocie 1.700 zł na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację -- nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną /za zgodność/ kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/ Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 5. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy jeżeli było wymagane. 7. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach