Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2018-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 151399002 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisowych i aktualizacyjnych systemów komputerowych wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy – 4 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych i aktualizacyjnych systemów komputerowych wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy – 4 części: CZĘŚĆ 1: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji aplikacji wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy wchodzących w skład systemów MAGISTRAT i EUROBUDŻET w okresie od dnia podpisania umowy do 31.01.2019 r. CZĘŚĆ 2: Świadczenie usług związanych z serwisem programu komputerowego - asysty technicznej i serwisowania systemu PlanB – Planowanie, Prognozowanie i Realizacja Budżetu oraz systemu Budżet JST Plus wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy w okresie od dnia podpisania umowy do 31.01.2019 r. CZĘŚĆ 3: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji aplikacji wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy wchodzących w skład systemu i Gospodarka Odpadami Komunalnymi w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. CZĘŚĆ 4: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji aplikacji wdrożonej w Urzędzie Miasta Częstochowy w ramach projektu E-usługi dla mieszkańców Częstochowy pn. Aplikacja Ewidencji i Zarządzania Mieniem Gminy i Skarbu Państwa (GRN_EZM) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. Szczegółowy opis zamówienia dla wszystkich części zawierają załączniki do SIWZ nr 1.1., 1.2., 1.3. i 1.4. – odpowiednio dla każdej części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Dotyczy CZĘŚCI 1, 3 i 4: Wypełnione oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań, o których mowa w art. 31 ust. 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922), stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. Potwierdzeniem spełnienia ww. wymagań będzie wskazanie jednego spośród dwóch wymogów określonych w pkt. 1 Załącznika Nr 5 oraz wskazanie wszystkich wymogów, określonych w pkt. 2-6. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Serwis i asysta techniczna MSIP w okresie 07.2024-07.2025
Dodano: 2024-06-18 - Serwis oprogramowania (polisa serwisowa) zintegrowanego systemu bibliotecznego PROLIB.
Dodano: 2024-05-31 - Wykonanie systemu obsługującego zintegrowane parkingi rowerowe na węzłach przesiadkowych
Dodano: 2024-05-29 - Wykonanie systemu obsługującego zintegrowane parkingi rowerowe na węzłach przesiadkowych
Dodano: 2024-05-13 - Usługa nadzoru autorskiego oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica
Dodano: 2024-04-03 - Usługa nadzoru autorskiego oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica
Dodano: 2024-02-09 - Świadczenie usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego na prawidłowością funkcjonowania oprogramowania wchodzącego w skład zintegrowanego pakietu RATUSZ w 2024 roku.
Dodano: 2024-01-08 - Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem OTAGO
Dodano: 2024-01-04 - "Objęcie opieką serwisową oprogramowania komputerowego Infomedica, AMMS w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie"
Dodano: 2023-12-07 - Usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania „RATUSZ” – zintegrowanego systemu zarządzania Miastem.
Dodano: 2023-11-14