Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych aparatury i sprzętu medycznego Szpitala Wolskiego - II

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3894859 , fax. 022 3894922
  • Data zamieszczenia: 2012-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kasprzaka 17 17
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3894859, fax. 022 3894922
    REGON: 01103538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych aparatury i sprzętu medycznego Szpitala Wolskiego - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w pełnej sprawności aparatury i sprzętu medycznego Szpitala Wolskiego, w tym systemów informatycznych tego sprzętu poprzez kompleksowe serwisowanie. 3.2 Użyte w Specyfikacji określenia oznaczają: 1) serwis - rozumie się przez to wszystkie czynności wykonywane w celu zapewnienia prawidłowego, bezawaryjnego działania aparatury i sprzętu medycznego, w tym naprawy, przeglądy okresowe, zabiegi konserwacyjne; 2) przegląd okresowy - przegląd zgodny z zaleceniami producenta lub/i z normą PN - EN 62353, PN - EN 60601; 3) naprawa - usunięcie przyczyn nieprawidłowego działania aparatury i sprzętu medycznego wraz z przeprowadzeniem przewidzianych odpowiednimi przepisami testów potwierdzających prawidłowe działanie, bezpieczeństwo pacjentów i obsługi; 4) konserwacja - zabiegi zgodne z zaleceniami producenta lub ogólnie przyjętymi zasadami mające na celu zapewnienie prawidłowego bezawaryjnego działania aparatury i sprzętu medycznego; 5) części zamienne - element lub zespół elementów aparatury i sprzętu medycznego możliwy do wymiany w przypadku uszkodzenia lub wadliwego działania zgodnie z założeniami konstrukcyjnymi i technologicznymi producenta, w tym m. in. lampa RTG, przewody EKG, przewody zasilające, itp., koszty części zamiennych ponosi Wykonawca; 6) materiał eksploatacyjny - to każda część składowa aparatury i sprzętu medycznego z żywotnością określoną przez producenta, która z powodu ciągłego użytkowania podlega zużyciu i okresowej wymianie a jej użycie wynika z procedury medycznej, np. wymiana ustnika, jednorazowej elektrody EKG, papieru termoczułego, koszty materiałów eksploatacyjnych ponosi Zamawiający; 7) okres przejściowy - okres 1 miesiąca liczony od daty zawarcia umowy, w którym Wykonawca wdroży program i przeszkoli wyznaczony personel Zamawiającego, w okresie tym dopuszcza się inne formy komunikacji w zakresie realizacji umowy, opisane w załączniku nr 7 do SIWZ (§ 2 ust. 5). 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w pełnej sprawności aparatury i sprzętu medycznego Szpitala Wolskiego, w tym systemów informatycznych tego sprzętu poprzez kompleksowy serwis. 2) Wykaz aparatury i sprzętu medycznego stanowi załącznik Nr 8A i 8B do SIWZ. 3) Wykonawca zapewnia wykonanie wszystkich czynności związanych z serwisowaniem, w tym napraw uszkodzonego sprzętu, zgodnie ze wskazaniami producenta. 4) Wykonawca zabezpiecza części zamienne i materiały konieczne do wykonania napraw, konserwacji i przeglądów aparatury i sprzętu medycznego. 5) W przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności zaleconej przez inspektora UDT, uczestniczenie w odbiorach z udziałem inspektorów UDT. 6) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć i wdrożyć oprogramowanie monitorujące wszystkie czynności objęte przedmiotem zamówienia oraz zapewnić szkolenia, zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ. Po zakończeniu umowy prawa do oprogramowania wraz z wprowadzonymi danymi przechodzą na własność Zamawiającego, co zostanie potwierdzone odpowiednim dokumentem. 7) Dopuszcza się korzystanie Wykonawcy z zewnętrznych serwisów, jednak odpowiedzialność za ich działanie ponosi Wykonawca. Nie dopuszcza się powierzenia całości przedmiotu zamówienia innemu podmiotowi lub osobie trzeciej. 3.4 Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dokonywania przeglądów aparatury i sprzętu medycznego, zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem, stanowiącym załącznik nr 8A do SIWZ; 2) dokonywania napraw aparatury i sprzętu medycznego; w przypadku, gdy czas naprawy trwa dłużej niż 3 dni robocze, Wykonawca, na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany dostarczyć sprzęt zastępczy, do czasu trwania naprawy nie wlicza się czasu, przez który Zamawiający nieodpłatnie użytkował sprzęt zastępczy o parametrach i właściwościach umożliwiających skuteczne i racjonalne zastąpienie aparatury i sprzętu uszkodzonego; w uzasadnionych przypadkach niezależnych od Wykonawcy po uzgodnieniu z Zamawiającym i uzyskaniu jego akceptacji termin naprawy może zostać wydłużony maksymalnie do 10 dni; 3) bieżącej konserwacji aparatury i sprzętu medycznego zapewniającej sprawną i bezpieczną eksploatację sprzętu; 4) systematycznego prowadzenia dokumentacji aparatury i sprzętu medycznego jak np. paszport, karty pracy dla napraw i przeglądów poprzez wprowadzanie niezbędnych danych; 5) dostarczenia oprogramowania, w którym na bieżąco będą monitorowane wszelkie interwencje dotyczące aparatury i sprzętu medycznego; 6) utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej aparatury i sprzętu medycznego objętych niniejszym zamówieniem; 7) sporządzania pisemnych informacji o stanie aparatury i sprzętu medycznego na żądanie Zamawiającego nie rzadziej jednak niż raz na 6 miesięcy. 3.5 Wykonawca winien wykonywać wszystkie czynności związane z serwisowaniem zgodnie z właściwościami danej aparatury czy sprzętu medycznego, obowiązującymi przepisami prawnymi, instrukcjami, standardami i normami. 3.6 Wykonawca gwarantuje, że wymieniane części będą fabrycznie nowe, zgodne z polskimi lub europejskimi normami. Termin gwarancji na użyte części zamienne winien być zgodny z gwarancją producenta. Koszt części zamiennych, w tym lamp RTG ponosi Wykonawca. 3.7 Wykonawca zapewnia pełną sprawność aparatury i sprzętu medycznego. 3.8 Czynności serwisowe aparatury i sprzętu medycznego będą wykonywać osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji, dozoru nad eksploatacją i przeszkolenie w zakresie przeglądów aparatury i sprzętu medycznego. 3.9 Czynności serwisowe obejmują w szczególności: a) naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianę, b) legalizacje, c) kalibracje, d) konserwacje aparatury i sprzętu medycznego, e) przeglądy okresowe, f) naprawy i bieżącą konserwację systemów informatycznych aparatury i sprzętu medycznego. 3.10 Zamawiający zmniejszy wartość umowy w przypadku wycofania części sprzętu z eksploatacji w wysokości 0,04% wartości początkowej wycofanego sprzętu proporcjonalnie do okresu wycofania. Zmniejszenie wartości umowy nastąpi w kolejnym miesiącu po miesiącu, w którym sprzęt został wycofany. Zmniejszenie wartości umowy dotyczy aparatury i sprzętu wymienionego w załączniku nr 8A do SIWZ. Wartość umowy może nie ulec zmianie w przypadku uzupełnienia wycofanego sprzętu o nowy sprzęt. 3.11 W przypadku zwiększenia ilości aparatury i sprzętu medycznego Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia postępowania uzupełniającego. 3.12 Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 10% wartości zamówienia 3.13 Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności: a) koszty przeglądów technicznych, konserwacji i napraw, b) koszty materiałów, narzędzi i urządzeń potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia, c) koszty robocizny, d) koszty dojazdów, e) koszty cła i podatków, jeśli takie występują, f) koszty transportu i ubezpieczenia aparatury i sprzętu medycznego w przypadku realizacji naprawy poza siedzibą Zamawiającego, g) koszty części zamiennych w tym lamp RTG, przewodów EKG, itp. h) koszty czyszczenia, legalizacji, kalibracji i testów parametrów pracy, i) koszty związane z prowadzeniem dokumentacji aparatury i sprzętu medycznego, j) koszty dostarczenia, wdrożenia i szkolenia w zakresie oprogramowania, o którym mowa w załączniku nr 11 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wynajmie Wykonawcy pomieszczenia przeznaczone do realizacji zamówienia. Szczegółowe zasady najmu pomieszczeń zostały określone we wzorze umowy najmu, która jest załącznikiem nr 9 do SIWZ. Wykaz zawierający informacje na temat powierzchni przeznaczonych do wynajęcia, w tym dane niezbędne do wyceny usług będących przedmiotem niniejszego postępowania stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w tym postępowaniu nie jest przewidziane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach