Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych: 1) rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Q-Engine ze stacją roboczą syngo MMWP i ze stacją roboczą syngo WebSpace oraz systemu wody lodowej z układem klimatyzacyjnym przy rezonansie magnetycznym Magnetom Avanto Q-Engine 2) systemu radiologicznego RIS Orion

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53/59
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6101510 , fax. 056 6596128
  • Data zamieszczenia: 2012-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53/59 53/59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6101510, fax. 056 6596128
    REGON: 00031606800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych: 1) rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Q-Engine ze stacją roboczą syngo MMWP i ze stacją roboczą syngo WebSpace oraz systemu wody lodowej z układem klimatyzacyjnym przy rezonansie magnetycznym Magnetom Avanto Q-Engine 2) systemu radiologicznego RIS Orion
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie Nr 1 - świadczenie usług serwisowych rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Q-Engine ze stacją roboczą syngo MMWP i ze stacją roboczą syngo WebSpace oraz systemu wody lodowej z układem klimatyzacyjnym przy rezonansie magnetycznym Magnetom Avanto Q-Engine
    1.Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług serwisowych na rzecz Zamawiającego w szczególności do: 1) Przeprowadzania przeglądów aparatu zgodnie z wymaganiami producenta, w skład którego wchodzą:
    - dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów ( w tym wymiana Talesa, Adsorbera i głowicy Cold Head), - sprawdzanie bezpieczeństwa mechanicznego,
    - kontrola występowania usterek zewnętrznych,
    - sprawdzanie zużycia części,
    - oczyszczanie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła,
    - smarowanie ruchomych części mechanicznych,
    - sprawdzanie bezpieczeństwa elektrycznego,
    - konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego,
    - porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych,
    - sprawdzanie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy,
    - sprawdzanie jakości obrazu,
    - sprawdzanie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury,
    - przeprowadzanie czynności korygujących- ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych,
    - prowadzenia dokumentacji przeglądów. 2. Serwis techniczny zobowiązany jest do przeprowadzania środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia.
    3. Wszystkie czynności wykonane podczas przeglądów okresowych rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Q-Engine będą odnotowane w protokołach poprzeglądowych. Do Paszportu Technicznego musi być wpisana adnotacja o dopuszczeniu aparatu do pracy lub nie, w zależności od uzyskanej kwalifikacji po przeprowadzonym przeglądzie okresowym aparatu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia po dokonanym przeglądzie serwis techniczny jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. Serwis techniczny przedstawi do akceptacji przez Zamawiającego ofertę zawierającą nazwę podzespołu, jego cenę oraz termin dostawy.
    4. Przedstawiciele grupy serwisowej zobowiązani są do uzgadniania z Kierownikiem Zakładu Diagnostyki Obrazowej Zamawiającego terminów przeglądu z 14 dniowym wyprzedzeniem przed przystąpieniem do świadczenia usług będących przedmiotem umowy.
    5. Wszystkie czynności serwisowe, o których mowa wyżej muszą być wykonywane przez jednostkę serwisową, która posiada autoryzację producenta na świadczenie usług serwisowych rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Q-Engine.
    6. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia minimum 8 przeglądów w okresie obowiązywania umowy

    II. Świadczenie usług serwisowych systemu wody lodowej z układem klimatyzacyjnym przy rezonansie magnetycznym Magnetom Avanto Q-Engine.
    1) W zakres usług serwisowych systemu wody lodowej z układem klimatyzacyjnym wchodzą:
    - sprawdzanie parametrów pracy urządzenia (temperatura wejścia/wyjścia, set point),
    - sprawdzanie historii alarmów ,
    - sprawdzanie ilości i ciśnienia oleju ,
    - sprawdzanie ciśnienia i temperatury ssania,
    - sprawdzanie ciśnienia i temperatury tłoczenia,
    - sprawdzanie różnicy temperatur po stronie czynnika chłodniczego pomiędzy wejściem a wyjściem skraplacza,
    - sprawdzanie różnicy temperatur po stronie czynnika chłodniczego pomiędzy wejściem a wyjściem parownika,
    - sprawdzanie różnicy temperatur po stronie wody lodowej pomiędzy wejściem a wyjściem chłodnicy,
    - sprawdzanie spadku ciśnienia w parowniku,
    - sprawdzanie połączeń elektrycznych - prawidłowości zasilania elektrycznego urządzenia oraz poprawności zadziałania wewnętrznych zabezpieczeń agregatu, - sprawdzanie stanu i działania presostatu wysokociśnieniowego,
    - sprawdzanie stanu zabrudzenia powierzchni wymiennika i w razie potrzeby czyszczenie,
    - sprawdzanie szczelności wewnętrznej agregatu,
    - sprawdzanie stanu dławic i poprawności mocowania pompy obiegowej,
    - sprawdzanie poprawności działania wentylatorów skraplacza,
    - sprawdzanie poprawności zamocowania agregatu do podłoża,
    - sprawdzanie stanu izolacji termicznej urządzenia,
    - wykonywanie testu zespołu chłodniczego,
    - sprawdzanie szczelności instalacji wodnej na połączeniach,
    - sprawdzanie ciśnienia instalacji wodnej - ewentualne uzupełnienie medium,
    - sprawdzanie czystości filtrów wody - każdorazowe czyszczenie,
    - odpowietrzanie instalacji,
    - kontrola zespołu PRK (panelu rozdzielczo-kontrolnego) instalacji wody lodowej i wody miejskiej,
    - czyszczenie wymiennika ciepła i filtra w klimakonwektorze wentylatorowym 42N 60 prod. Carrier (pom. techniczne)
    - sprawdzanie ciśnienia instalacji freonowej pomiędzy agregatem chłodniczym a skraplaczem na dachu - ewentualne uzupełnienie freonu,
    - sprawdzanie i czyszczenie skraplacza,
    - sprawdzanie i czyszczenie filtra powietrza,
    - sprawdzanie i czyszczenie tacy ociekowej skroplin,
    - sprawdzanie drożności odpływu skroplin,
    - sprawdzanie ciśnień pracy urządzenia i ewentualne uzupełnienie freonu,
    - sprawdzanie i konserwacja styków elektrycznych,
    - sprawdzanie stanu izolacji rurociągów (ewentualne poprawienie)
    - sprawdzanie zamocowania urządzenia oraz instalacji chłodniczej i elektrycznej,
    - wykonywanie dezynfekcji wymienników.
    2) Wszystkie czynności wykonane podczas przeglądów okresowych systemu wody lodowej wraz z układem klimatyzacyjnym muszą być odnotowane w protokołach poprzeglądowych. Do Paszportu Technicznego musi być wpisana adnotacja o dopuszczeniu systemu wody lodowej wraz z układem klimatyzacyjnym do pracy lub nie, w zależności od uzyskanej kwalifikacji po przeprowadzonym przeglądzie okresowym systemu wody lodowej wraz z układem klimatyzacyjnym. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia po dokonanym przeglądzie serwis techniczny jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. Serwis techniczny przedstawi do akceptacji przez Zamawiającego ofertę zawierającą nazwę podzespołu, jego cenę oraz termin dostawy.
    3) Przedstawiciele grupy serwisowej zobowiązani są do uzgadniania z Kierownikiem Zakładu Diagnostyki Obrazowej Zamawiającego terminów przeglądu z 14 dniowym wyprzedzeniem przed przystąpieniem do świadczenia usług będących przedmiotem umowy.
    4) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia minimum 4 przeglądów w okresie obowiązywania umowy.

    Zadanie Nr 2 - świadczenie usług serwisowych systemu radiologicznego RIS Orion
    1. Świadczenie usług serwisowych systemu radiologicznego RIS Orion obejmuje: - 1 licencję serwerową oraz 20 licencji stanowiskowych zlokalizowanych przy ul. Św.Józefa 53/59
    - 9 licencji stanowiskowych zlokalizowanych przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 2. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług serwisowych na rzecz Zamawiającego w szczególności:
    1) udostępniania poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania):
    a) w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego w zakresie jego podstawowej funkcjonalności (wskazanej w dokumentacji użytkownika), a w szczególności nieprawidłowe działanie Oprogramowania Aplikacyjnego, które prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności w wyniku której, niemożliwe będzie prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego:
    - wymagany czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od przyjęcia zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) jeden dzień roboczy,
    - wymagany czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych, od chwili przyjęcia zgłoszenia,
    - w przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca będzie mógł wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły,
    b) w pozostałych przypadkach:
    - wymagany czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od przyjęcia zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosić będzie do 3 dni roboczych;
    - wymagany czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wynosić będzie do 30 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia,
    c) w wyjątkowych sytuacjach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym,
    d) zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie pisemnie na formularzu przesyłanym za pomocą poczty elektronicznej lub faksem na podany przez Wykonawcę adres e-mail i numer fax.
    - w dni robocze do godziny 17.00 - traktowane będzie jak przyjęte danego dnia roboczego,
    - w dni robocze po godzinie 17.00 - traktowane będzie jak przyjęte następnego dnia roboczego,
    - w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowane będzie jak przyjęte o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego,
    e) wysłanie zgłoszenia nastąpi po wcześniejszej konsultacji administratora systemu z serwisem,
    2) dostosowania systemu do obowiązujących norm prawnych zgodnie ze zmieniającymi się przepisami ogólnymi, rozporządzeniami, ustawami, obowiązującymi wykładniami prawnymi lub wskazówkami jednostek nadrzędnych (np. Narodowy Fundusz Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia, Samorządowy Wydział Zdrowia, inne), w ramach funkcjonalności obecnie obsługiwanych przez system RIS Orion u Zamawiającego,
    3) wykonania dwóch bezpłatnych przeglądów systemu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym uwzględniających bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego,
    4) udostępnienia bieżącej aktualizacji wersji aplikacji oraz aktualizacji bazy danych, 5) doradztwa w zakresie rozbudowy środków informatycznych, związanych z funkcjonowaniem systemu RIS Orion,
    6) umożliwienia pisemnego zgłaszania uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego,
    7) bezpośrednich konsultacji telefonicznych w zakresie: czynności operatorskich, diagnostyki problemów, konfiguracji, analizy danych,
    8) wsparcia zdalnego dla administratora w dni robocze od 9.00 do 17.00, 9) bezpłatnego zainstalowania i wdrożenia poprawek aplikacji wynikających ze zgłoszeń błędów w ramach usług serwisowych - w przypadku stwierdzenia przez serwisanta konieczności przyjazdu - dojazd bezpłatny,
    10) bezpłatnego usunięcia awarii Oprogramowania Aplikacyjnego, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych, w czasie 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach