Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, Floriana Ceynowy
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 854 800, , fax. 586 854 840
- Data zamieszczenia: 2020-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
Floriana Ceynowy 7
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 586 854 800, , fax. 586 854 840
REGON: 22063828700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pczkartuzy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisowania sprzętu medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowania sprzętu medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach określonych w 40 pakietach, w załączniku nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa Ofertę w formie określonej przez Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy. Do oferty każdy Wykonawca obowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu – wzór Załącznik nr 4 do SIWZ, 2) aktualne na dzień składania oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 5 do SIWZ, z następującym zastrzeżeniem: a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ppkt. 1), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie o którym mowa w ppkt 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, b) wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć osobne oświadczenie, o którym mowa w ppkt. 2), odrębnie dla każdego z podwykonawców. c) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie o którym mowa w ppkt. 1) i 2), dotyczące tych podmiotów. - dotyczy zarówno sytuacji, gdy podmiot trzeci nie będzie podwykonawcą w trakcie realizacji zamówienia, jak i sytuacji gdy takim podwykonawcą będzie; 1) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunku prawnego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia - jeśli dotyczy, 2) pełnomocnictwo – jeśli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestracyjnych, 3) kalkulację ceny oferty w formie określonej przez Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawy i przeglądy myjni basenów i kaczek - 45/TP/2024
Dodano: 2024-06-05 - Usługa konserwacji, napraw i przeglądów sprzętu endoskopowego - 24/TP/2022
Dodano: 2023-01-12 - Usługa naprawy i przeglądów sprzętu medycznego-125/PN/2020
Dodano: 2021-02-17 - Usługa przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń medycznych w SP ZOZ MSWiA w Gdańsku wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych. Postępowanie nr 2
Dodano: 2021-01-22 - Usługa przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń medycznych w SP ZOZ MSWiA w Gdańsku wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2021-01-08 - Usługa naprawy i przeglądów sprzętu medycznego-125/PN/2020
Dodano: 2020-12-28 - Usługa przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń medycznych w SP ZOZ MSWiA w Gdańsku wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych. Postępowanie nr 2
Dodano: 2020-11-27 - Usługa przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń medycznych w SP ZOZ MSWiA w Gdańsku wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2020-10-22 - Usługa konserwacji, napraw i przeglądów sprzętu endoskopowego firmy PENTAX - 67/PN/2020
Dodano: 2020-08-11 - Przeglądy techniczne oraz naprawy pogwarancyjne sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 64/PN/2020
Dodano: 2020-08-11