Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowania i wzorcowania alkomatów i alkotestów dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2010-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowania i wzorcowania alkomatów i alkotestów dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowania i wzorcowania alkomatów i alkotestów dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego. b) Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu DRAGER 7410, 7410 plus w ilości 158 szt., DRAGER 7110 MK III PL w ilości 7 szt., ALCOQUANT 3020 w ilości 3 szt., SIEMENS w ilości 26 szt., AWAT A2/A2,0 w ilości 46 szt., w wersji z drukarkami oraz w wersji bez drukarek, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu oraz podległych jej komend policji. c) W ramach kompleksowej obsługi serwisowej każdego urządzenia Wykonawca będzie wykonywał: - usługę serwisową, obejmującą przeglądy techniczne, naprawy, wymianę uszkodzonych i zużytych części, wymianę materiałów eksploatacyjnych (baterii, akumulatorów, taśm papierowych i barwiących), konserwację, regulację, kalibrację, czynności związane z przygotowaniem urządzeń do wzorcownia. Ponadto w skład usługi serwisowej wchodzą czynności związane z odbiorem i dostawą urządzeń dla Zamawiającego oraz - usługę wzorcowania. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 5 do SIWZ. d) Postępowanie zostało podzielone na 5 niżej opisanych części: 1) część 1 postępowania obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzenia typu DRAGER 7410, 7410 plus w ilości 158 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 1 postępowania; 2) część 2 postępowania obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzenia typu DRAGER 7110 MK III PL w ilości 7 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 2 postępowania; 3) część 3 postępowania obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzenia typu ALCOQUANT 3020 w ilości 3 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 3 postępowania; 4) część 4 postępowania obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzenia typu SIEMENS w ilości 26 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 4 postępowania; 5) część 5 postępowania obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzenia typu AWAT A2/A2,0 w ilości 46 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 5 postępowania. e) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującą świadczenie kompleksowej usługi serwisowej (usługi serwisowania i wzorcowania) w ramach danej części postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach