Przetargi.pl
Świadczenie usług rozliczenia projektu -Internet szansą wszechstronnego rozwoju mieszkańców Gminy Rząśnik -realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działania 8.3 -Przeciw działanie wykluczeniu cyfrowemu- eInclusion- osi priorytetowej 8. -Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki-. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013.

Gmina Rząśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 07-205 Rząśnik, ul. Jesionowa 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6792091, 6792100 , fax. 029 6792099
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rząśnik
    ul. Jesionowa 3 3
    07-205 Rząśnik, woj. mazowieckie
    tel. 029 6792091, 6792100, fax. 029 6792099
    REGON: 55066810800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług rozliczenia projektu -Internet szansą wszechstronnego rozwoju mieszkańców Gminy Rząśnik -realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działania 8.3 -Przeciw działanie wykluczeniu cyfrowemu- eInclusion- osi priorytetowej 8. -Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki-. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług rozliczenia projektu -Internet szansą wszechstronnego rozwoju mieszkańców Gminy Rząśnik - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działania 8.3 -Przeciw działanie wykluczeniu cyfrowemu- eInclusion - osi priorytetowej 8. -Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki-. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późń. zm.), zwanej dalej -Ustawą - dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, a ponadto 5) złoża ważną ofertę wraz z wymaganymi załącznikami, 6) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy a dodatkowo posiadają: a. znajomość obsługi komputera i korzystania z Internetu b. bardzo dobra znajomość programów Word, Excel, Power Point c. doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z funduszami UE d. znajomość procedur przygotowywania i wdrażania projektów z PO IG e. doświadczenie w pracy z generatorem wniosków aplikacyjnych 2) opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: a) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w ust. 9 pkt 1, na zasadzie spełnia/nie spełnia, z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt. 1). Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania uważa się za spełniony, jeśli w wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego obejmuje działalność rachunkowo-księgową (PKD 69.20.Z).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 8 należy złożyć: - parafowany Pełny Zakres Zadań Wykonawcy, stanowiący Zał. nr 1 do SIWZ, - załącznik nr 2 - oferta, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp)o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ, - oświadczenie Wykonawcy dotyczące jego doświadczenia zawodowego, sporządzone wg wzoru ZAŁ.Nr 4 do SIWZ, - parafowany wzór umowy zlecenia, stanowiący Zał. nr 5 do SIWZ - życiorys (CV) - list motywacyjny - dokumenty poświadczające wykształcenie - świadectwo, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów ( w przypadku złożenia kopii dokumentów wymagane jest ich poświadczenie za zgodność z oryginałem), W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia , do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się potwierdzenie za zgodność z oryginałem jeśli będzie adnotacja, że nie było zmian we wpisie lub naniesione będą zmiany dokonane w okresie od wpisu do ewidencji do dnia potwierdzenia za zgodność z oryginałem - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzasnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach