Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg
- Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
- Data zamieszczenia: 2014-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
ul. Lipowa 10 10
16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
REGON: 00054221500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług równiarką przy bieżącym letnim i zimowym utrzymaniu dróg naterenie Gminy Juchnowiec Kościelny w 2014 i 2015 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
równanie i odśnieżanie równiarką dróg w latach 2014 i 2015 na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2015 r. lub do wyczerpania środków planowanych na realizację danego zadania . 1. Przewidywany koszt w czasie obowiązywania umowy wynosi : ok. 100 000,- zł brutto (remont dróg gminnych - ok. 70 000,- zł, odśnieżanie dróg gminnych 30 000,- zł). Przyjęta w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia kwota jest wielkością przybliżoną, oszacowaną na podstawie zamówień z poprzedniego roku oraz zapotrzebowania na lata następne. Ostateczne ilości zleconych usług wynikać będą z rzeczywistych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego, przy czym całkowita wartość zamówienia nie przekroczy kwoty maksymalnej przyjętej przez Zamawiającego, 2. Wykonawca zobowiązuje się w ramach umowy wykonać usługę własnym sprzętem, równiarka szt 1, w ilościach i terminach zależnych od potrzeb Zamawiającego: równanie dróg żwirowych i gruntowych, a w okresie zimowym usługi odśnieżania i usuwania zalegającego śniegu i lodu. 3. Zamawiający będzie każdorazowo, w zależności od potrzeb, zlecał wykonanie równania lub odśnieżania za pomocą faksu lub telefonu. W zleceniu Zamawiający określi zakres robót oraz termin odbioru. 4. Termin wykonania usługi nie będzie dłuższy niż 2 dni robocze: dot. równania dróg oraz 12 godzin: dot. zimowego utrzymania dróg, licząc od dnia wysłania zlecenia. 5. Wykonawca w czasie wykonania usługi określonej w przedmiocie zamówienia, zobowiązany jest do prowadzenia kart drogowych pracującego sprzętu. 6. Wykonawca zapewni przez cały czas trwania umowy możliwość przesyłania zleceń cząstkowych za pomocą faksu, lub telefonicznie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 4.04 2014 roku do godziny 1200. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów do budowy nawierzchni drogowych
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa materiałów drogowych II
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa materiałów drogowych
Dodano: 2016-03-01 - Zakup z dostawą materiałów betonowych i granitowych
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa materiałów drogowych - etap III
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa materiałów drogowych - etap II
Dodano: 2015-06-08 - Dostawa materiałów drogowych
Dodano: 2015-03-09 - Dostawa materiałów do budowy nawierzchni drogowych
Dodano: 2015-02-16 - Zakup tłucznia betonowego frakcji 0 - 63 mm do remontów dróg gminnych położonych na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w 2015 r.
Dodano: 2015-01-23 - Dostawa materiałów drogowych - III
Dodano: 2014-09-16