Przetargi.pl
Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów na zagraniczne podróże służbowe pracowników Instytutu

Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Karola Miarki 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032/2345216
  • Data zamieszczenia: 2010-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica
    ul. Karola Miarki 12 12
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032/2345216
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imz.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów na zagraniczne podróże służbowe pracowników Instytutu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów na przewozy pasażerskie na trasach międzynarodowych, zgodnie ze zgłaszanymi przez Zamawiającego potrzebami. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1. Rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych (w klasach zleconych przez Zamawiającego, m.in. ekonomicznej i biznes na trasach europejskich i reszty świata) i/lub kolejowych oraz autobusowych. 2. Wyszukiwanie i przedstawianie Zamawiającemu co najmniej trzech wariantów najkorzystniejszych dla każdego zlecenia rezerwacji, z uwzględnieniem najkorzystniejszej dostępnej taryfy przewoźnika, obowiązujących promocji, długości trasy i czasu trwania podróży. 3. Przedstawianie optymalnego planu podróży z wykorzystaniem w/w połączeń. 4. Zapewnianie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami krajów docelowych, w zakresie wszelkiego rodzaju opłat (np. podatki, opłaty lotniskowe, paliwowe itp.). 5. Udzielanie informacji o dostępnych połączeniach, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej, w czasie nie dłuższym niż 5 godzin od momentu wysłania przez Zamawiającego zapytania. 6. Ubezpieczanie na czas podróży na każdy dzień wyjazdu. Ubezpieczenie będzie obejmować: - koszty leczenia ubezpieczonego przebywającego za granicami naszego kraju w związku z jego nagłą chorobą lub nieszczęśliwym wypadkiem, - koszty transportu chorego lub transportu zwłok do Polski, - następstwa nieszczęśliwych wypadków polegająca na trwałym uszkodzeniu ciała, rozstroju zdrowia lub śmierci ubezpieczonego wywołane przyczyną zewnętrzną niezależnie od woli ubezpieczonego powstałe podczas podróży zagranicznej. Wariant ubezpieczenia każdorazowo do uzgodnienia. 7. Dostarczanie zamówionych biletów wraz z polisami ubezpieczeniowymi do siedziby Zamawiającego, w godzinach 8-14, od poniedziałku do piątku, w terminie 48 godzin od dokonania przez Zamawiającego zapłaty. 8. Dostarczenie niezwłocznie biletów wraz z polisami ubezpieczeniowymi w sytuacji nagłej (mniej niż 48 godzin do planowanej podróży), zgodnie z decyzją Zamawiającego, do jego siedziby, własnego punktu obsługi Wykonawcy, punktu obsługi klienta na lotnisku lub punktu sprzedaży biletów przewoźnika. 9. Przypominanie o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach. 10. Udzielanie informacji i pomocy osobie podróżującej w przypadku wystąpienia zmian podczas podróży. 11. Przejmowanie obowiązków składania ewentualnych odwołań i reklamacji do przewoźnika, w zakresie usług objętych zamówieniem, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych. 12. Zagwarantowanie możliwości zwrotu biletów na ogólnych warunkach w zależności od zastosowanej taryfy bez ponoszenia dodatkowych opłat. 13. Wyznaczenie do realizacji zamówienia minimum dwóch osób, które będą odpowiedzialne za stałą współpracę z Zamawiającym. Kontakt z tymi osobami będzie zapewniony przez dwie niezależne linie telefoniczne. Zamawiający dopuszcza kontakt z Wykonawcą za pomocą jednego telefonu stacjonarnego i jednego telefonu komórkowy, czynnego całą dobę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799970009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną