Przetargi.pl
Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych

Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8332021 , fax. 046 8333228
  • Data zamieszczenia: 2010-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka
    ul. Pomologiczna 18 18
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8332021, fax. 046 8333228
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.insad.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Nauka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywne świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów na przewozy pasażerskie na trasach międzynarodowych zgodnie ze zgłaszanymi przez Zamawiającego potrzebami, dotyczącymi ilości biletów oraz miejsca i terminu podróży, a w szczególności: - rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych w klasach zlecanych przez Zamawiającego, (w tym również na wniosek Zamawiającego przewoźników low cost airlines LCA) na trasach europejskich i reszty świata, - w przypadku braku połączenia lotniczego do miejsca docelowego należy przedstawić optymalny plan podróży z wykorzystaniem połączeń kolejowych i autobusowych oraz dostarczyć bilety na te połączenia, - wyszukiwanie i przedstawianie Zamawiającemu co najmniej trzech wariantów dla każdego zlecenia rezerwacji z uwzględnieniem najkorzystniejszej dostępnej taryfy przewoźnika, obowiązujących promocji, długości trasy i czasu trwania podróży, - zapewnienie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych w zakresie wszelkiego rodzaju opłat (np. podatki, opłaty lotniskowe, paliwowe, itp.), - udzielanie informacji o połączeniach telefonicznie, na adres e-mail lub faxem w ciągu 3 godzin od momentu zgłoszenia, - dostarczanie zamówionych biletów do siedziby Zamawiającego 1) w godzinach 8 - 15 nie później niż 24 godziny przed planowanym terminem podróży - w przypadku biletów wystawionych w formie papierowej 2) przesyłką elektroniczną niezwłocznie po wystawieniu biletu - w przypadku biletów wystawionych w formie elektronicznej, - dostarczanie niezwłocznie biletów w sytuacji nagłej, zgodnie z decyzją Zamawiającego, do własnego punktu obsługi klientów na lotnisku lub do punktu sprzedaży biletów przewoźnika, który realizuje przelot, - w przypadku gdy planowana podróż będzie rozpoczynać się w innym państwie wymagane będą wyłącznie bilety w formie elektronicznej, - informowanie o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach, - udzielanie informacji i pomocy osobie podróżującej w przypadku wystąpienia zmian podczas podróży, - przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do przewoźnika w zakresie usług objętych zamówieniem, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych, - zagwarantowania możliwości zwrotu biletów na ogólnych warunkach w zależności od zastosowanej taryfy bez ponoszenia dodatkowych opłat. Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia minimum dwie osoby, które będą odpowiedzialne za stałą współpracę z Zamawiającym. Kontakt z wyznaczonymi osobami będzie zapewniony przez dwie niezależne linie telefoniczne, dodatkowo wymagany jest jeden telefon kontaktowy czynny całą dobę. W okresie obowiązywania umowy (tj. 24 miesiące) Zamawiający planuje zrealizować około 400 podróży zagranicznych, przy czym 80% dotyczyć będzie podróży na trasach europejskich, a pozostałe 20% na trasach pozaeuropejskich. Ilość biletów przewoźników LCA nie będzie przekraczała 5% planowanej ilości biletów (20 szt.). Planowana ilość biletów kolejowych i autobusowych - 20 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena opłaty transakcyjnej za dostarczenie jednego biletu lotniczego przewoźnika LCA
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.insad.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach