Instytut Ogrodnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 46 833 20 21 , fax. 46 833 32 28
- Data zamieszczenia: 2012-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Ogrodnictwa
ul. Konstytucji 3 Maja 1/3 1/3
96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
tel. 46 833 20 21, fax. 46 833 32 28
REGON: 10102334200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inhort.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów na zagraniczne podróże służbowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywne świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych na przewozy pasażerskie na trasach międzynarodowych zgodnie ze zgłaszanymi przez Zamawiającego potrzebami, dotyczącymi ilości biletów oraz miejsca i terminu podróży, a w szczególności: - rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych w klasach zlecanych przez Zamawiającego, (w tym również na wniosek Zamawiającego przewoźników low cost airlines LCA) na trasach europejskich i reszty świata, - w przypadku braku połączenia lotniczego do miejsca docelowego należy przedstawić optymalny plan podróży z wykorzystaniem połączeń kolejowych i autobusowych oraz dostarczyć bilety na te połączenia, - wyszukiwanie i przedstawianie Zamawiającemu co najmniej trzech wariantów dla każdego zlecenia rezerwacji z uwzględnieniem najkorzystniejszej dostępnej taryfy przewoźnika, obowiązujących promocji, długości trasy i czasu trwania podróży, - zapewnienie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych w zakresie wszelkiego rodzaju opłat (np. podatki, opłaty lotniskowe, paliwowe, itp.), - udzielanie informacji o połączeniach telefonicznie, na adres e-mail lub faxem w ciągu 3 godzin od momentu zgłoszenia, - dostarczanie zamówionych biletów do siedziby Zamawiającego 1) w godzinach 7.30 - 15.30 nie później niż 24 godziny przed planowanym terminem podróży - w przypadku biletów wystawionych w formie papierowej 2) przesyłką elektroniczną niezwłocznie po wystawieniu biletu - w przypadku biletów wystawionych w formie elektronicznej, - dostarczanie niezwłocznie biletów w sytuacji nagłej, zgodnie z decyzją Zamawiającego, do własnego punktu obsługi klientów na lotnisku lub do punktu sprzedaży biletów przewoźnika, który realizuje przelot, - w przypadku gdy planowana podróż będzie rozpoczynać się w innym państwie wymagane będą bilety wyłącznie w formie elektronicznej, - informowanie o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach, - udzielanie informacji i pomocy osobie podróżującej w przypadku wystąpienia zmian podczas podróży, - przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do przewoźnika w zakresie usług objętych zamówieniem, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych, - zagwarantowania możliwości zwrotu biletów na ogólnych warunkach w zależności od zastosowanej taryfy bez ponoszenia dodatkowych opłat. Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia minimum dwie osoby, które będą odpowiedzialne za stałą współpracę z Zamawiającym. Kontakt z wyznaczonymi osobami będzie zapewniony przez dwie niezależne linie telefoniczne, dodatkowo wymagany jest jeden telefon kontaktowy i faks czynny całą dobę. W okresie obowiązywania umowy (tj. 36 miesięcy) Zamawiający planuje zrealizować około 650 podróży zagranicznych, przy czym 80% dotyczyć będzie podróży na trasach europejskich, a pozostałe 20% na trasach pozaeuropejskich. Ilość biletów przewoźników LCA nie będzie przekraczała 5% planowanej ilości biletów (30 szt.). Planowana ilość biletów kolejowych i autobusowych - 20 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena opłaty tarnsakcyjnej za dostarczenie jednego biletu lotniczego przewoźnika LCA
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inhort.pl/przetargi_2012_lista.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów na zagraniczne podróże służbowe
Dodano: 2015-12-21 - Organizacja i przeprowadzenie dwóch 3-dniowych wycieczek edukacyjno-kulturalnych do Karpacza - Cieplice Śląskie - Szklarska Poręba oraz do Wisły - Ustronia - Szczyrku dla uczestników, ich opiekunów i realizatora projektu pn. Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej
Dodano: 2014-08-21 - Organizacja i przeprowadzenie 3-dniowej wycieczki edukacyjno-kulturalnej do Zakopanego dla uczestników, ich opiekunów oraz realizatora projektu pn. Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej
Dodano: 2013-09-04 - Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych komunikacji międzynarodowej i międzykontynentalnej wraz z ubezpieczeniem na czas trwania podróży lotniczej
Dodano: 2012-10-18 - Organizacja 2-dniowej wycieczki edukacyjno-kulturalnej do Wrocławia dla uczestników projektu Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej
Dodano: 2012-09-27 - Organizacja 2-dniowej wycieczki edukacyjno-kulturalnej do Puławy - Kazimierz Dolny dla uczestników projektu Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej
Dodano: 2011-10-04 - Usługa sprzedaży biletów lotniczych przez okres 24 miesięcy dla Muzeum Sztuki w Łodzi.
Dodano: 2010-10-04 - Zorganizowanie sześciu trzydniowych autokarowych wycieczek dla uczniów trzech szkół: 1) Szkoły Podstawowej nr 1 w Brzezinach, ul. Moniuszki 21 2) Szkoły Podstawowej nr 2 w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 17 3) Gimnazjum w Brzezinach, ul. Bohaterów Warszawy 4 w ramach projektu: SPEŁNIONE MARZENIA - KOMPLEKSOWE WSPARCIE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM Z GMINY MIASTO BRZEZINY I OKOLICZNYCH WSI
Dodano: 2010-05-12 - : Usługa organizacji wycieczek i kolonii dla uczniów Zespołu Szkół w Uniejowie w ramach realizacji projektu Odkryj możliwości swojego umysłu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2010-03-17 - ORGANIZACJA WYJAZDÓW STUDYJNYCH (TYPU ZIELONA SZKOŁA) AKADEMIA PRZYGODY DLA 244 UCZESTNIKÓW PROJEKTÓW SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA TRZECH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU POWIATU ŁÓDZKIEGO WSCHODNIEGO, SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA PIĘCIU SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU MIASTA ŁÓDŹ, SZKOLNA AKADEMIA INNOWACJI I ODPOWIEDZIALNOŚCI - PROGRAMY ROZWOJOWE DLA OŚMIU SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU MIASTA ŁÓDŹ. PROJEKTY WSPÓŁFINANSOWANE PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EFS, PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Dodano: 2010-01-22