Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice ogłasza przetarg
- Adres: 26-900 Kozienice, ul. Radomska 36
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 614 43 88 , fax. 48 614 43 88
- Data zamieszczenia: 2013-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice
ul. Radomska 36 36
26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
tel. 48 614 43 88, fax. 48 614 43 88
REGON: 14644565400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.zmkgk.bip.kozienice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług remontowych w zakresie branż: budowlanej i instalacyjnych oraz stałej konserwacji budynków i lokali na terenie Gminy Kozienice administrowanych, zarządzanych przez Zamawiającego wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem drobnych napraw remontowych i naprawczych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług zapewniających stałe utrzymanie w ruchu budynków gminnych i lokali gminnych administrowanych i zarządzanych przez Zamawiającego. Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Instalacje elektryczne i odgromowe: a. przeglądy konserwacyjne instalacji elektrycznych , oświetlenia, odgromowej; b. uzupełnienie oznaczeń tablic i przewodów; c. naprawa mocowań zacisków i połączeń; d. wymiana przewodów połączeniowych, mostkujących, itp.; e. naprawa mocowania przewodów prowadzonych po wierzchu konstrukcji; f. naprawa mocowania puszek instalacyjnych osprzętu; g. wymiana pojedynczych bezpieczników ( bez tablic zabezpieczających); h. wymiana uszkodzonych i niesprawnych żarówek w pomieszczeniach wspólnego użytkowania; i. wymiana uszkodzonych i niesprawnych wyłączników w pomieszczeniach j. w. j. wymiana uszkodzonych opraw, osłon, i kloszy oświetlenia; j.w. k. regulacja urządzeń zabezpieczających i sterowniczych; l. konserwacja i porządkowanie tablic i złączy elektrycznych, usuwanie zanieczyszczeń; m. konserwacja i regulacja zamknięć szafek elektrycznych; n. uzupełnienie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek elektrycznych; o. sprawdzanie sprawności urządzeń pomiarowych w części wspólnej; p. zgłaszanie do właściciela sieci (ZE) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy elektrycznych i montowanych na nich urządzeniach. 2. Instalacje gazowe: a) likwidacja nieszczelności połączeń i przewodów; b) przeglądy, konserwacja, regulacja zaworów, przegląd techniczny i kontrola szczelności inst. gazowej, c) uzupełnianie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek gazowych i instalacji; d) uszczelnianie przejść przewodów przez przegrody; e) sprawdzanie sprawności urządzeń pomiarowych gazomierzy w części wspólnej; f) naprawa mocowania przewodów instalacji; g) konserwacja szafek gazowych i regulacja zamknięć, usuwanie zanieczyszczeń, uzupełnianie oznaczeń; h) wykonanie próby szczelności instalacji gazowej w nowo zasiedlonych lokalach gminnych; i) zgłaszanie do właściciela sieci (ZG) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy gazowych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie. 3. Instalacje wodno-kanalizacyjne: a) likwidacja nieszczelności połączeń i przewodów oraz przejść przewodów przez przegrody; b) konserwacja, regulacja i uszczelnianie zaworów; c) naprawa lub wymiana uszkodzonych części przewodów instalacyjnych; d) usuwanie miejscowych przecieków w pionach i poziomach kanalizacyjnych, łącznie z wymianą poszczególnych elementów; remont sieci kanalizacyjnych na przyłączach, e) uzupełnianie oznaczeń, zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich; f) instalacja wodomierzy, usuwanie zanieczyszczeń; g) uzupełnianie ubytków uszczelnień połączeń instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej; h) odłączanie nieczynnych urządzeń i osprzętu; montaż nowych urządzeń; i) sprawdzenie sprawności urządzeń pomiarowych- wodomierzy w części wspólnej; j) czyszczenie i udrażnianie przyłączeniowych studzienek kanalizacji sanitarnych; k) naprawa i czyszczenie wywiewek dachowych (bez kosztu wywiewek); l) udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych ; m) zgłaszanie do właściciela sieci o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu sieci sanitarnych, przyłączy wodociągowych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie. 4. Dachy: a) czyszczenie rynien i rur spustowych; b) naprawa uszkodzonych elementów obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych lub częściowa wymiana; c) naprawa mocowania rynien i rur spustowych; d) likwidacja w pokryciu dachowym nieszczelności zakwalifikowanych do częściowej naprawy usuwanie nawisów śnieżnych, sopli lodu oraz odśnieżanie dachów w okresie zimowym; e) uzupełnianie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich elementów odwodnienia i obróbek blacharskich. f) Usuwanie śniegu i sopli. 5. Stolarka drzwiowa i okienna: a) regulacja i dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych: w klatkach schodowych, umywalniach, korytarzach i w piwnicach,; b) regulacja i wymiana uszkodzonych zamków w pomieszczeniach j.w.; c) uzupełnianie okuć, szyldów, osłon w pom. j.w.; d) regulacja samozamykaczy; e) uzupełnianie malowania stolarki okiennej i drzwiowej; f) naprawa, wymiana lub wykonanie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. 6. Elementy budynku (mieszkania wewnątrz, elewacja, tynki, posadzki, klatki schodowe) oraz otoczenie budynków: a) uzupełnianie i naprawa tynków wewnętrznych ; b) uzupełnianie i naprawa tynków zewnętrznych; c) likwidacja miejscowych rys i spękań tynków; d) naprawa uszkodzonych powłok malarskich ścian i sufitów; e) uzupełnianie miejscowych ubytków i wymiana posadzek, okładzin schodów i okładzin ceramicznych; f) uzupełnianie miejscowych ubytków lub wymiana opasek, chodników i dojść do budynków itp; g) naprawa elementów i wymiana terenowych elementów odwadniających; h) naprawa mocowania balustrad klatek schodowych; i) mocowanie i wymiana pochwytów j) naprawa mocowania wycieraczek; k) naprawa lub rozbiórka altanek śmietnikowych trzepaków, ławek i ogrodzeń; l) montaż lub naprawa tablic i znaków; 7. Usługi remontowe budowlane i instalacyjne: a) malowanie ścian ,otworów okiennych i drzwiowych; b) uzupełnienie oszklenia w otworach okiennych; c) wymiana drzwi; d) wymiana wykładzin lub ich uzupełnienie; e) wymiana i naprawa podłóg, reperacja posadzek; f) wymiana lub naprawa urządzeń sanitarnych i grzewczych; g) wymiana lub naprawa instalacji elektrycznej wraz z oprzętem; h) montaż lub wymiana wodomierzy; i) utrzymanie w stanie gotowości będących na stanie urządzeń przeciwpożarowych budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami 8. Usługi w zakresie placów zabaw: a) dokonywanie raz w tygodniu w dzień roboczy ( poniedziałek lub wtorek ) przeglądu technicznego elementów wyposażenia placu zabaw i szaty roślinnej, b) dokonywanie przeglądu funkcjonalnego wyposażenia placu zabaw ( raz na kwartał ), c) wykonawca zobowiązany jest do wymiany lub czyszczenia lub uzupełnienia piasku w piaskownicach i na polach piaskowych wg potrzeby w uzgodnieniu z zamawiającym, d) wykonawca zobowiązany jest do zakupu i wymiany elementów wyposażenia w zależności od potrzeb w uzgodnieniu z zamawiającym, e) wykonawca zobowiązany jest do konserwacji urządzeń placu zabaw przy użyciu środków wysokiej jakości, odpornych na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych, bezpiecznych dla zdrowia i środowiska, f) - wykonawca prowadzi dziennik kontroli placów zabaw, - kontrole dokonywane przez wykonawcę obejmują całość wyposażenia placu zabaw, w tym urządzenia zabawowe i elementy towarzyszące, inne elementy małej architektury oraz roślinność, g) przeglądy ze strony wykonawcy dokonuje osoba upoważniona przez wykonawcę, h) wykonawca w razie stwierdzenia niebezpiecznego uszkodzenia wyposażenia placu zabaw, zobowiązany jest tymczasowo, skutecznie zabezpieczyć urządzenia przed użytkowaniem i natychmiast zgłosić to zamawiającemu, i) na wykonawcy ciąży całkowita odpowiedzialność za stan techniczny wyposażenia obiektu jak również za wynikłe z tego tytułu szkody ( również zaistniałe wypadki ) na powierzonym terenie, j) wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno - prawną za skutki ewentualnych wypadków spowodowanych zaniedbaniami lub nieprawidłową realizację przedmiotu umowy. 9. Dodatkowe warunki wykonawcze: a) właściwe zabezpieczenie infrastruktury technicznej w miejscach kolizji z infrastrukturą podlegającą remontowi, b) działania dotyczące awarii należy podejmować do 1,5 godzin od zgłoszenia awarii przez mieszkańca, pracowników Działu Technicznego ZMKGK lub przez inspektora nadzoru ZMKGK i wykonać czynności w dniu zgłoszenia awarii, c) wykonawca ma dysponować telefonem stacjonarnym dla potrzeb zgłaszania awarii (Zamawiający nie dopuszcza przyjmowania zgłoszeń na automatyczna sekretarkę), w razie braku możliwości odebrania telefonu stacjonarnego, każdorazowo połączenie ma zostać przekierowane na telefon komórkowy osoby odpowiedzialnej za przyjmowanie zgłoszenia, d) wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego zgłaszania w trakcie wykonywania robót, zauważonych usterek i awarii zagrażających bezpieczeństwu mieszkańców Gminy oraz mających wpływ na stan techniczny budynków i instalacji, Uwaga: Wyszczególnione rodzaje usług nie stanowią katalogu zamkniętego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.zmkgk.bip.kozienice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja, utrzymanie w ciągłym ruchu i usuwanie awarii przepompowni ścieków na terenie kompleksu wojskowego:Część I - Białobrzegi, Część II - Zegrze.
Dodano: 2016-07-26 - KONSERWACJA, SERWIS BIEŻĄCY I USUWANIE AWARII URZĄDZEŃ KOTŁOWNI GAZOWO - OLEJOWEJ NA TERENIE 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie prac związanych z konserwacją i przeglądami placów zabaw i obiektów rekreacyjnych będących w administrowaniu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, w latach 2016-2018.
Dodano: 2016-05-10 - Konserwacja urządzeń wodnych na terenie Gminy Wołomin w 2016 r.
Dodano: 2016-04-12 - Przeglądy obiektów budowlanych urządzeń i instalacji w SPZOZ Mińsk Mazowiecki
Dodano: 2016-04-05 - Konserwacja i eksploatacja instalacji fontanny i iluminacji na Placu Szembeka w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
Dodano: 2016-03-16 - Mycie i konserwacja oraz odtworzenie zniszczonych modułów Miejskiego Systemu Informacji o patronach ulic i ważnych obiektach historycznych
Dodano: 2016-03-11 - Przeglądy obiektów, urządzeń i instalacji w SPZOZ w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-03-03 - WYKONANIE PRZEGLĄDU I KONSERWACJI WRAZ Z WYKONANIEM NAPRAW I USUNIĘCIEM AWARII BRAM PRZESUWNYCH, GARAŻOWYCH, SZLABANÓW WJAZDOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 26 WOG W ZEGRZU- ZP/102/2015
Dodano: 2016-01-29 - Konserwacja muzealiów na ekspozycję Muzeum Warszawy w ramach projektu pn. Modernizacja, konserwacja oraz digitalizacja obiektów zabytkowych siedziby głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta w Warszawie
Dodano: 2016-01-21