Przetargi.pl
Świadczenie usług remontowych w zakresie branż: budowlanej i instalacyjnych oraz stałej konserwacji budynków i lokali na terenie Gminy Kozienice administrowanych, zarządzanych przez Zamawiającego wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem drobnych napraw remontowych i naprawczych.

Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Radomska 36
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 614 43 88 , fax. 48 614 43 88
  • Data zamieszczenia: 2013-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice
    ul. Radomska 36 36
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 48 614 43 88, fax. 48 614 43 88
    REGON: 14644565400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.zmkgk.bip.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług remontowych w zakresie branż: budowlanej i instalacyjnych oraz stałej konserwacji budynków i lokali na terenie Gminy Kozienice administrowanych, zarządzanych przez Zamawiającego wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem drobnych napraw remontowych i naprawczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług zapewniających stałe utrzymanie w ruchu budynków gminnych i lokali gminnych administrowanych i zarządzanych przez Zamawiającego. Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Instalacje elektryczne i odgromowe: a. przeglądy konserwacyjne instalacji elektrycznych , oświetlenia, odgromowej; b. uzupełnienie oznaczeń tablic i przewodów; c. naprawa mocowań zacisków i połączeń; d. wymiana przewodów połączeniowych, mostkujących, itp.; e. naprawa mocowania przewodów prowadzonych po wierzchu konstrukcji; f. naprawa mocowania puszek instalacyjnych osprzętu; g. wymiana pojedynczych bezpieczników ( bez tablic zabezpieczających); h. wymiana uszkodzonych i niesprawnych żarówek w pomieszczeniach wspólnego użytkowania; i. wymiana uszkodzonych i niesprawnych wyłączników w pomieszczeniach j. w. j. wymiana uszkodzonych opraw, osłon, i kloszy oświetlenia; j.w. k. regulacja urządzeń zabezpieczających i sterowniczych; l. konserwacja i porządkowanie tablic i złączy elektrycznych, usuwanie zanieczyszczeń; m. konserwacja i regulacja zamknięć szafek elektrycznych; n. uzupełnienie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek elektrycznych; o. sprawdzanie sprawności urządzeń pomiarowych w części wspólnej; p. zgłaszanie do właściciela sieci (ZE) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy elektrycznych i montowanych na nich urządzeniach. 2. Instalacje gazowe: a) likwidacja nieszczelności połączeń i przewodów; b) przeglądy, konserwacja, regulacja zaworów, przegląd techniczny i kontrola szczelności inst. gazowej, c) uzupełnianie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek gazowych i instalacji; d) uszczelnianie przejść przewodów przez przegrody; e) sprawdzanie sprawności urządzeń pomiarowych gazomierzy w części wspólnej; f) naprawa mocowania przewodów instalacji; g) konserwacja szafek gazowych i regulacja zamknięć, usuwanie zanieczyszczeń, uzupełnianie oznaczeń; h) wykonanie próby szczelności instalacji gazowej w nowo zasiedlonych lokalach gminnych; i) zgłaszanie do właściciela sieci (ZG) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy gazowych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie. 3. Instalacje wodno-kanalizacyjne: a) likwidacja nieszczelności połączeń i przewodów oraz przejść przewodów przez przegrody; b) konserwacja, regulacja i uszczelnianie zaworów; c) naprawa lub wymiana uszkodzonych części przewodów instalacyjnych; d) usuwanie miejscowych przecieków w pionach i poziomach kanalizacyjnych, łącznie z wymianą poszczególnych elementów; remont sieci kanalizacyjnych na przyłączach, e) uzupełnianie oznaczeń, zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich; f) instalacja wodomierzy, usuwanie zanieczyszczeń; g) uzupełnianie ubytków uszczelnień połączeń instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej; h) odłączanie nieczynnych urządzeń i osprzętu; montaż nowych urządzeń; i) sprawdzenie sprawności urządzeń pomiarowych- wodomierzy w części wspólnej; j) czyszczenie i udrażnianie przyłączeniowych studzienek kanalizacji sanitarnych; k) naprawa i czyszczenie wywiewek dachowych (bez kosztu wywiewek); l) udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych ; m) zgłaszanie do właściciela sieci o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu sieci sanitarnych, przyłączy wodociągowych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie. 4. Dachy: a) czyszczenie rynien i rur spustowych; b) naprawa uszkodzonych elementów obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych lub częściowa wymiana; c) naprawa mocowania rynien i rur spustowych; d) likwidacja w pokryciu dachowym nieszczelności zakwalifikowanych do częściowej naprawy usuwanie nawisów śnieżnych, sopli lodu oraz odśnieżanie dachów w okresie zimowym; e) uzupełnianie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich elementów odwodnienia i obróbek blacharskich. f) Usuwanie śniegu i sopli. 5. Stolarka drzwiowa i okienna: a) regulacja i dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych: w klatkach schodowych, umywalniach, korytarzach i w piwnicach,; b) regulacja i wymiana uszkodzonych zamków w pomieszczeniach j.w.; c) uzupełnianie okuć, szyldów, osłon w pom. j.w.; d) regulacja samozamykaczy; e) uzupełnianie malowania stolarki okiennej i drzwiowej; f) naprawa, wymiana lub wykonanie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. 6. Elementy budynku (mieszkania wewnątrz, elewacja, tynki, posadzki, klatki schodowe) oraz otoczenie budynków: a) uzupełnianie i naprawa tynków wewnętrznych ; b) uzupełnianie i naprawa tynków zewnętrznych; c) likwidacja miejscowych rys i spękań tynków; d) naprawa uszkodzonych powłok malarskich ścian i sufitów; e) uzupełnianie miejscowych ubytków i wymiana posadzek, okładzin schodów i okładzin ceramicznych; f) uzupełnianie miejscowych ubytków lub wymiana opasek, chodników i dojść do budynków itp; g) naprawa elementów i wymiana terenowych elementów odwadniających; h) naprawa mocowania balustrad klatek schodowych; i) mocowanie i wymiana pochwytów j) naprawa mocowania wycieraczek; k) naprawa lub rozbiórka altanek śmietnikowych trzepaków, ławek i ogrodzeń; l) montaż lub naprawa tablic i znaków; 7. Usługi remontowe budowlane i instalacyjne: a) malowanie ścian ,otworów okiennych i drzwiowych; b) uzupełnienie oszklenia w otworach okiennych; c) wymiana drzwi; d) wymiana wykładzin lub ich uzupełnienie; e) wymiana i naprawa podłóg, reperacja posadzek; f) wymiana lub naprawa urządzeń sanitarnych i grzewczych; g) wymiana lub naprawa instalacji elektrycznej wraz z oprzętem; h) montaż lub wymiana wodomierzy; i) utrzymanie w stanie gotowości będących na stanie urządzeń przeciwpożarowych budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami 8. Usługi w zakresie placów zabaw: a) dokonywanie raz w tygodniu w dzień roboczy ( poniedziałek lub wtorek ) przeglądu technicznego elementów wyposażenia placu zabaw i szaty roślinnej, b) dokonywanie przeglądu funkcjonalnego wyposażenia placu zabaw ( raz na kwartał ), c) wykonawca zobowiązany jest do wymiany lub czyszczenia lub uzupełnienia piasku w piaskownicach i na polach piaskowych wg potrzeby w uzgodnieniu z zamawiającym, d) wykonawca zobowiązany jest do zakupu i wymiany elementów wyposażenia w zależności od potrzeb w uzgodnieniu z zamawiającym, e) wykonawca zobowiązany jest do konserwacji urządzeń placu zabaw przy użyciu środków wysokiej jakości, odpornych na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych, bezpiecznych dla zdrowia i środowiska, f) - wykonawca prowadzi dziennik kontroli placów zabaw, - kontrole dokonywane przez wykonawcę obejmują całość wyposażenia placu zabaw, w tym urządzenia zabawowe i elementy towarzyszące, inne elementy małej architektury oraz roślinność, g) przeglądy ze strony wykonawcy dokonuje osoba upoważniona przez wykonawcę, h) wykonawca w razie stwierdzenia niebezpiecznego uszkodzenia wyposażenia placu zabaw, zobowiązany jest tymczasowo, skutecznie zabezpieczyć urządzenia przed użytkowaniem i natychmiast zgłosić to zamawiającemu, i) na wykonawcy ciąży całkowita odpowiedzialność za stan techniczny wyposażenia obiektu jak również za wynikłe z tego tytułu szkody ( również zaistniałe wypadki ) na powierzonym terenie, j) wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno - prawną za skutki ewentualnych wypadków spowodowanych zaniedbaniami lub nieprawidłową realizację przedmiotu umowy. 9. Dodatkowe warunki wykonawcze: a) właściwe zabezpieczenie infrastruktury technicznej w miejscach kolizji z infrastrukturą podlegającą remontowi, b) działania dotyczące awarii należy podejmować do 1,5 godzin od zgłoszenia awarii przez mieszkańca, pracowników Działu Technicznego ZMKGK lub przez inspektora nadzoru ZMKGK i wykonać czynności w dniu zgłoszenia awarii, c) wykonawca ma dysponować telefonem stacjonarnym dla potrzeb zgłaszania awarii (Zamawiający nie dopuszcza przyjmowania zgłoszeń na automatyczna sekretarkę), w razie braku możliwości odebrania telefonu stacjonarnego, każdorazowo połączenie ma zostać przekierowane na telefon komórkowy osoby odpowiedzialnej za przyjmowanie zgłoszenia, d) wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego zgłaszania w trakcie wykonywania robót, zauważonych usterek i awarii zagrażających bezpieczeństwu mieszkańców Gminy oraz mających wpływ na stan techniczny budynków i instalacji, Uwaga: Wyszczególnione rodzaje usług nie stanowią katalogu zamkniętego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.zmkgk.bip.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach