Przetargi.pl
Świadczenie usług rehabilitacyjnych na potrzeby Dziennego Domu Senior + znajdującego się w miejscowości Szczkowo w ramach projektu „Kujawsko – Pomorska sieć DDP

MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ IZBICA KUJAWSKA ogłasza przetarg

  • Adres: 87-865 Izbica Kujawska, ul. Marszałka Piłsudskiego 32
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542865160
  • Data zamieszczenia: 2024-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ IZBICA KUJAWSKA
    ul. Marszałka Piłsudskiego 32
    87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542865160
    REGON: 00052945600023
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mgopsizbica.naszops.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług rehabilitacyjnych na potrzeby Dziennego Domu Senior + znajdującego się w miejscowości Szczkowo w ramach projektu „Kujawsko – Pomorska sieć DDP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług fizjoterapeutycznych na potrzeby Dziennego Domu Senior + znajdującego się w miejscowości Szczkowo w ramach projektu „Kujawsko – Pomorska sieć DDP”.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie świadczeń fizjoterapeutycznych łącznie dla 30 podopiecznych DDP w wymiarze czasu odpowiadającym maksymalnie do 40 godzin miesięcznie,( 2 razy w tygodniu po 4 godziny zajęć indywidualnych oraz 1 raz w tygodniu 2 godziny zajęć grupowych). 3. Usługi fizjoterapeutyczne odbywać się będą w godzinach funkcjonowania DDP, który działa od poniedziałku do piątku, od godziny 08:00-16:00. Godziny usług fizjoterapeutycznych w placówce ustalane będą w porozumieniu z Kierownikiem Dziennego Domu w uzgodnieniu z Wykonawcą. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (skrócenia lub wydłużenia) terminu realizacji umowy na każdym jej etapie, bez ponoszenia odpowiedzialności za te zmiany.5. Do obowiązków fizjoterapeuty podczas realizacji usług w czasie trwania umowy należeć będą m.in.:a) Prowadzenie zajęć indywidualnych z podopiecznymi DDP według ich potrzebb) Prowadzenie gimnastyki grupowej,c) Ćwiczenia czynne,d) Ćwiczenia biernee) Ćwiczenia wspomagającef) Ćwiczenia z oporemg) Ćwiczenia z obciążeniemh) Ćwiczenia oddechowei) Ćwiczenia z przyrządami dostępnymi w DDPj) Przeprowadzanie masaży według indywidualnych potrzeba podopiecznych DDPk) Dopasowywanie odpowiedniego programu ćwiczeń, mającego na celu maksymalne usprawnienie uczestników.l) Tłumaczeniu uczestnikom potrzeby i celowości wykonywanych ćwiczeń.m) Dopasowywanie odpowiedniego programu ćwiczeń, mającego na celu maksymalne usprawnienie uczestników.6. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy, stanowionym załącznik nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312500-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) Wykonawca posiada prawo (lub będzie posiadał prawo w dniu podpisania umowy) do wykonywania zawodu zgodnie z ustawa z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty (Dz. U. 2022 poz. 168)2) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:a) posiada min 3 osoby skierowane do realizacji zamówienia umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, posiadające:• tytuł zawodowy magistra lub licencjata w zawodzie fizjoterapii,• prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty lub/i rehabilitanta;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach