MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ IZBICA KUJAWSKA ogłasza przetarg
- Adres: 87-865 Izbica Kujawska, ul. Marszałka Piłsudskiego 32
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542865160
- Data zamieszczenia: 2024-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ IZBICA KUJAWSKA
ul. Marszałka Piłsudskiego 32
87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542865160
REGON: 00052945600023 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mgopsizbica.naszops.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług rehabilitacyjnych na potrzeby Dziennego Domu Senior + znajdującego się w miejscowości Szczkowo w ramach projektu „Kujawsko – Pomorska sieć DDP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług fizjoterapeutycznych na potrzeby Dziennego Domu Senior + znajdującego się w miejscowości Szczkowo w ramach projektu „Kujawsko – Pomorska sieć DDP”.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie świadczeń fizjoterapeutycznych łącznie dla 30 podopiecznych DDP w wymiarze czasu odpowiadającym maksymalnie do 40 godzin miesięcznie,( 2 razy w tygodniu po 4 godziny zajęć indywidualnych oraz 1 raz w tygodniu 2 godziny zajęć grupowych). 3. Usługi fizjoterapeutyczne odbywać się będą w godzinach funkcjonowania DDP, który działa od poniedziałku do piątku, od godziny 08:00-16:00. Godziny usług fizjoterapeutycznych w placówce ustalane będą w porozumieniu z Kierownikiem Dziennego Domu w uzgodnieniu z Wykonawcą. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (skrócenia lub wydłużenia) terminu realizacji umowy na każdym jej etapie, bez ponoszenia odpowiedzialności za te zmiany.5. Do obowiązków fizjoterapeuty podczas realizacji usług w czasie trwania umowy należeć będą m.in.:a) Prowadzenie zajęć indywidualnych z podopiecznymi DDP według ich potrzebb) Prowadzenie gimnastyki grupowej,c) Ćwiczenia czynne,d) Ćwiczenia biernee) Ćwiczenia wspomagającef) Ćwiczenia z oporemg) Ćwiczenia z obciążeniemh) Ćwiczenia oddechowei) Ćwiczenia z przyrządami dostępnymi w DDPj) Przeprowadzanie masaży według indywidualnych potrzeba podopiecznych DDPk) Dopasowywanie odpowiedniego programu ćwiczeń, mającego na celu maksymalne usprawnienie uczestników.l) Tłumaczeniu uczestnikom potrzeby i celowości wykonywanych ćwiczeń.m) Dopasowywanie odpowiedniego programu ćwiczeń, mającego na celu maksymalne usprawnienie uczestników.6. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy, stanowionym załącznik nr 3 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312500-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) Wykonawca posiada prawo (lub będzie posiadał prawo w dniu podpisania umowy) do wykonywania zawodu zgodnie z ustawa z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty (Dz. U. 2022 poz. 168)2) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:a) posiada min 3 osoby skierowane do realizacji zamówienia umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, posiadające:• tytuł zawodowy magistra lub licencjata w zawodzie fizjoterapii,• prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty lub/i rehabilitanta;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-12
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną