Przetargi.pl
Świadczenie usług regeneracji części i podzespołów pojazdów służbowych na potrzeby KWP w Lublinie i jednostek podległych

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-019 Lublin, Gabriela Narutowicza 73
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 47 811 54 15 , fax. 47 811 15 34
  • Data zamieszczenia: 2022-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
    Gabriela Narutowicza 73
    20-019 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 47 811 54 15, fax. 47 811 15 34
    REGON: 430689052
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług regeneracji części i podzespołów pojazdów służbowych na potrzeby KWP w Lublinie i jednostek podległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1 - usługi naprawy – regeneracji przekładni kierowniczych1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie regeneracji części i podzespołów pojazdów służbowych na potrzeby KWP w Lublinie i jednostek podległych.2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.3. Wykonawca zobowiązuje się:a) przywrócić pierwotne parametry techniczne producenta i własności użytkowe naprawianych elementów,b) zastosować metody i technologie odpowiadające aktualnemu poziomowi techniki warsztatowej,c) oznaczyć naprawiane/regenerowane elementów w sposób umożliwiający identyfikację zakładu dokonującego naprawy (np. oznaczenie trwałe lub plomba przymocowana do zasadniczego elementu podzespołu z cechą (oznaczeniem) zakładu, kolejnym nr części zamiennej, itp.),w szczególności winny zawierać datę wykonania naprawy/regeneracji,d) umieścić informacje o marce oraz modelu pojazdu, do którego ma być montowany naprawiony element,e) w przypadku reklamacji (na żądanie Zamawiającego), wykonawca lub jego pracownik, zweryfikuje poprawność działania naprawianego asortymentu w siedzibie Zamawiającego (Lublin, ul. Grenadierów 3), na koszt wykonawcy, w terminie do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania,f) przy drugiej i kolejnej reklamacji na ten sam element, wykonawca zobowiązuje się (na żądanie Zamawiającego) do wskazania warsztatu na terenie miasta Lublina, w celu dokonania na rzecz Zamawiającego rozpatrzenia reklamacji oraz usunięcia wady naprawionego asortymentu, wraz z demontażem i montażem z pojazdu, w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, na swój koszt.4. Naprawione zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia elementy, muszą spełniać wszystkie parametry techniczne danego podzespołu określone przez producenta oryginalnych podzespołów, zwłaszcza w zakresie bezpieczeństwa i wpływu podzespołów na awaryjność całego zespołu lub układu, w którym pracują.5. Wszystkie części zamienne użyte do wykonania napraw mają być fabrycznie nowe i dopuszczone do obrotu.6. Materiały użyte w czasie napraw, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez wykonawcę, z zachowaniem zasad i przepisów dotyczących ochrony środowiska.7. Wykonawca będzie stosował ceny jednostkowe za poszczególne usługi maksymalnie do kwot,o których mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy. Cena jednostkowa brutto obejmuje wszystkie koszty związane z wykonywaną usługą, w tym koszty części zamiennych i koszty transportu.8. W przypadku braku możliwości technicznej lub zasadności ekonomicznej regeneracji dostarczonego elementu (koszt naprawy przewyższa 50% wartości nowej, oryginalnej części), Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego pisemnie wraz z uzasadnieniem oraz nie pobierze opłat z tytułu diagnozy tej części zamiennej.9. Zamawiający dopuszcza wymianę elementu na inny, uprzednio zregenerowany.10. Termin wykonania usługi (dotyczy pakietów 1,2i 3) to 1-3 dni robocze. Termin wykonania usługi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje w tym zakresie zwarte są w rozdziale XX SWZ.11. Wykonawca dokona odbioru zgłoszonego do naprawy/ regeneracji pojazdu lub jego elementu oraz dostarczy go po wykonanej usłudze do Wydziału Transportu KWP w Lublinie, ul. Grenadierów 3, wraz z protokołem odbioru do zatwierdzenia.12. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na bezawaryjną pracę elementu po naprawie (przy zachowaniu warunku właściwej eksploatacji przez Zamawiającego).13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dany element/pojazd od momentu przejęcia od Zamawiającego.14. Termin płatności - 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby zamawiającego.15. Jeżeli wykonawca wystawiał będzie ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną za pośrednictwem platformy, wówczas w polu faktury o nazwie „referencja kupującego” umieści właściwy symbol: LB2M00.16. Zamawiający wymaga akceptacji wzoru umowy w całości.17. Zamawiający określa wymagania w zakresie zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:a) wykonawca/podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę minimum 1 pracownika wykonującego wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:- pracownik fizyczny warsztatu -mechanik, który będzie wykonywał naprawy bieżące podzespołów i części pojazdów. Pracownik ten winien zajmować się zawodowo naprawą samochodów i posiadać w tym zakresie doświadczenie zawodowe.Ww. wymóg nie dotyczy przedsiębiorcy, który wskazane czynności wykonuje osobiście,b) wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonującej wskazane wyżej czynności,c) sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcjiz tytułu niespełniania tych wymagań zawarte są w § 7 oraz § 11 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.18. Okoliczności wskazane w art. 142 ust. 5 ustawy, tj. w szczególności zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych polanach kapitałowych, nie będą miały wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.Pakiet nr 2 - usługi naprawy – regeneracji pomp paliwowych i wtryskiwaczy (common rail)1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie regeneracji części i podzespołów pojazdów służbowych na potrzeby KWP w Lublinie i jednostek podległych.2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.3. Wykonawca zobowiązuje się:a) przywrócić pierwotne parametry techniczne producenta i własności użytkowe naprawianych elementów,b) zastosować metody i technologie odpowiadające aktualnemu poziomowi techniki warsztatowej,c) oznaczyć naprawiane/regenerowane elementów w sposób umożliwiający identyfikację zakładu dokonującego naprawy (np. oznaczenie trwałe lub plomba przymocowana do zasadniczego elementu podzespołu z cechą (oznaczeniem) zakładu, kolejnym nr części zamiennej, itp.),w szczególności winny zawierać datę wykonania naprawy/regeneracji,d) umieścić informacje o marce oraz modelu pojazdu, do którego ma być montowany naprawiony element,e) w przypadku reklamacji (na żądanie Zamawiającego), wykonawca lub jego pracownik, zweryfikuje poprawność działania naprawianego asortymentu w siedzibie Zamawiającego (Lublin, ul. Grenadierów 3), na koszt wykonawcy, w terminie do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania,f) przy drugiej i kolejnej reklamacji na ten sam element, wykonawca zobowiązuje się (na żądanie Zamawiającego) do wskazania warsztatu na terenie miasta Lublina, w celu dokonania na rzecz Zamawiającego rozpatrzenia reklamacji oraz usunięcia wady naprawionego asortymentu, wraz z demontażem i montażem z pojazdu, w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, na swój koszt.4. Naprawione zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia elementy, muszą spełniać wszystkie parametry techniczne danego podzespołu określone przez producenta oryginalnych podzespołów, zwłaszcza w zakresie bezpieczeństwa i wpływu podzespołów na awaryjność całego zespołu lub układu, w którym pracują.5. Wszystkie części zamienne użyte do wykonania napraw mają być fabrycznie nowe i dopuszczone do obrotu.6. Materiały użyte w czasie napraw, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez wykonawcę, z zachowaniem zasad i przepisów dotyczących ochrony środowiska.7. Wykonawca będzie stosował ceny jednostkowe za poszczególne usługi maksymalnie do kwot,o których mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy. Cena jednostkowa brutto obejmuje wszystkie koszty związane z wykonywaną usługą, w tym koszty części zamiennych i koszty transportu.8. W przypadku braku możliwości technicznej lub zasadności ekonomicznej regeneracji dostarczonego elementu (koszt naprawy przewyższa 50% wartości nowej, oryginalnej części), Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego pisemnie wraz z uzasadnieniem oraz nie pobierze opłat z tytułu diagnozy tej części zamiennej.9. Zamawiający dopuszcza wymianę elementu na inny, uprzednio zregenerowany.10. Termin wykonania usługi (dotyczy pakietów 1,2i 3) to 1-3 dni robocze. Termin wykonania usługi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje w tym zakresie zwarte są w rozdziale XX SWZ.11. Wykonawca dokona odbioru zgłoszonego do naprawy/ regeneracji pojazdu lub jego elementu oraz dostarczy go po wykonanej usłudze do Wydziału Transportu KWP w Lublinie, ul. Grenadierów 3, wraz z protokołem odbioru do zatwierdzenia.12. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na bezawaryjną pracę elementu po naprawie (przy zachowaniu warunku właściwej eksploatacji przez Zamawiającego).13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dany element/pojazd od momentu przejęcia od Zamawiającego.14. Termin płatności - 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby zamawiającego.15. Jeżeli wykonawca wystawiał będzie ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną za pośrednictwem platformy, wówczas w polu faktury o nazwie „referencja kupującego” umieści właściwy symbol: LB2M00.16. Zamawiający wymaga akceptacji wzoru umowy w całości.17. Zamawiający określa wymagania w zakresie zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:a) wykonawca/podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę minimum 1 pracownika wykonującego wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:- pracownik fizyczny warsztatu -mechanik, który będzie wykonywał naprawy bieżące podzespołów i części pojazdów. Pracownik ten winien zajmować się zawodowo naprawą samochodów i posiadać w tym zakresie doświadczenie zawodowe.Ww. wymóg nie dotyczy przedsiębiorcy, który wskazane czynności wykonuje osobiście,b) wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonującej wskazane wyżej czynności,c) sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcjiz tytułu niespełniania tych wymagań zawarte są w § 7 oraz § 11 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.18. Okoliczności wskazane w art. 142 ust. 5 ustawy, tj. w szczególności zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych polanach kapitałowych, nie będą miały wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.Pakiet nr 3 - usługi naprawy – regeneracji turbosprężarek1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie regeneracji części i podzespołów pojazdów służbowych na potrzeby KWP w Lublinie i jednostek podległych.2. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.3. Wykonawca zobowiązuje się:a) przywrócić pierwotne parametry techniczne producenta i własności użytkowe naprawianych elementów,b) zastosować metody i technologie odpowiadające aktualnemu poziomowi techniki warsztatowej,c) oznaczyć naprawiane/regenerowane elementów w sposób umożliwiający identyfikację zakładu dokonującego naprawy (np. oznaczenie trwałe lub plomba przymocowana do zasadniczego elementu podzespołu z cechą (oznaczeniem) zakładu, kolejnym nr części zamiennej, itp.),w szczególności winny zawierać datę wykonania naprawy/regeneracji,d) umieścić informacje o marce oraz modelu pojazdu, do którego ma być montowany naprawiony element,e) w przypadku reklamacji (na żądanie Zamawiającego), wykonawca lub jego pracownik, zweryfikuje poprawność działania naprawianego asortymentu w siedzibie Zamawiającego (Lublin, ul. Grenadierów 3), na koszt wykonawcy, w terminie do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania,f) przy drugiej i kolejnej reklamacji na ten sam element, wykonawca zobowiązuje się (na żądanie Zamawiającego) do wskazania warsztatu na terenie miasta Lublina, w celu dokonania na rzecz Zamawiającego rozpatrzenia reklamacji oraz usunięcia wady naprawionego asortymentu, wraz z demontażem i montażem z pojazdu, w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, na swój koszt.4. Naprawione zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia elementy, muszą spełniać wszystkie parametry techniczne danego podzespołu określone przez producenta oryginalnych podzespołów, zwłaszcza w zakresie bezpieczeństwa i wpływu podzespołów na awaryjność całego zespołu lub układu, w którym pracują.5. Wszystkie części zamienne użyte do wykonania napraw mają być fabrycznie nowe i dopuszczone do obrotu.6. Materiały użyte w czasie napraw, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez wykonawcę, z zachowaniem zasad i przepisów dotyczących ochrony środowiska.7. Wykonawca będzie stosował ceny jednostkowe za poszczególne usługi maksymalnie do kwot,o których mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy. Cena jednostkowa brutto obejmuje wszystkie koszty związane z wykonywaną usługą, w tym koszty części zamiennych i koszty transportu.8. W przypadku braku możliwości technicznej lub zasadności ekonomicznej regeneracji dostarczonego elementu (koszt naprawy przewyższa 50% wartości nowej, oryginalnej części), Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego pisemnie wraz z uzasadnieniem oraz nie pobierze opłat z tytułu diagnozy tej części zamiennej.9. Zamawiający dopuszcza wymianę elementu na inny, uprzednio zregenerowany.10. Termin wykonania usługi (dotyczy pakietów 1,2i 3) to 1-3 dni robocze. Termin wykonania usługi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje w tym zakresie zwarte są w rozdziale XX SWZ.11. Wykonawca dokona odbioru zgłoszonego do naprawy/ regeneracji pojazdu lub jego elementu oraz dostarczy go po wykonanej usłudze do Wydziału Transportu KWP w Lublinie, ul. Grenadierów 3, wraz z protokołem odbioru do zatwierdzenia.12. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na bezawaryjną pracę elementu po naprawie (przy zachowaniu warunku właściwej eksploatacji przez Zamawiającego).13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dany element/pojazd od momentu przejęcia od Zamawiającego.14. Termin płatności - 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby zamawiającego.15. Jeżeli wykonawca wystawiał będzie ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną za pośrednictwem platformy, wówczas w polu faktury o nazwie „referencja kupującego” umieści właściwy symbol: LB2M00.16. Zamawiający wymaga akceptacji wzoru umowy w całości.17. Zamawiający określa wymagania w zakresie zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:a) wykonawca/podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę minimum 1 pracownika wykonującego wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:- pracownik fizyczny warsztatu -mechanik, który będzie wykonywał naprawy bieżące podzespołów i części pojazdów. Pracownik ten winien zajmować się zawodowo naprawą samochodów i posiadać w tym zakresie doświadczenie zawodowe.Ww. wymóg nie dotyczy przedsiębiorcy, który wskazane czynności wykonuje osobiście,b) wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonującej wskazane wyżej czynności,c) sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcjiz tytułu niespełniania tych wymagań zawarte są w § 7 oraz § 11 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.18. Okoliczności wskazane w art. 142 ust. 5 ustawy, tj. w szczególności zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych polanach kapitałowych, nie będą miały wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34327200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną