Gdański Ośrodek Sportu ogłasza przetarg
- Adres: 80-221 Gdańsk, ul. Traugutta
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 524 34 73 , fax. 058 524 34 93
- Data zamieszczenia: 2017-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdański Ośrodek Sportu
ul. Traugutta 29
80-221 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 524 34 73, fax. 058 524 34 93
REGON: 58922800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sportgdansk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalniach Gdańskiego Ośrodka Sportu od 02.01.2018 roku do 28.02.2018 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalniach Gdańskiego Ośrodka Sportu od 02.01.2018 roku do 28.02.2018 roku. 2. Kod określony w Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 71.31.72.00-5 Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa 3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na następujących pływalniach, odpowiednio dla części zamówienia: 1) część nr 1 – pływalnia przy ulicy Chałubińskiego 13 Pływalnia obejmuje trzy niecki, odpowiednio: a) jedną o długości 25,03 m i szerokości 12,5 m oraz głębokości od 1,45 m do 1,85 m b) dwie, każda o długości 12,5 m i szerokości 6,25 m oraz głębokości od 0,9 m do 1,2 2) część nr 2 – pływalnia przy ulicy Siedleckiego 14 Pływalnia obejmuje dwie niecki i wannę z hydromasażem, odpowiednio: a) jedna niecka o długości 25 m i szerokości 12,50 m oraz głębokości od 1,1 m do 1,8 m oraz głębokości od 1,1 m do 1,22 m z atrakcjami wodnymi: masaż ścienny 3 stanowiska po 2 dysze, masaż karku szeroki, masaż karki wąski, gejzer, ławeczka masażu powietrznego 3 stanowiska, zwana dalej „Niecką sportowo-rekreacyjną”, b) jedna niecka o długości 12,50 m i szerokości 5 m oraz głębokości od 0,8 m do 0,9 m, kształt nieregularny z atrakcjami wodnymi: masaż karku szeroki, masaż karku wąski, wraz z wanną z hydromasażem o średnicy 2,2 m oraz głębokości od 0,65 m do 0,85 m, zwana dalej „Niecką rekreacyjną”. 3) część nr 3 – pływalnia przy ulicy Stryjewskiego 28 Pływalnia obejmuje dwie niecki i wannę z hydromasażem, odpowiednio: a) jedna niecka o długości 25 m i szerokości 12,50 m oraz głębokości od 1,1 m do 1,8 m oraz głębokości od 1,1 m do 1,22 m z atrakcjami wodnymi: masaż ścienny 3 stanowiska po 2 dysze, masaż karku szeroki, masaż karki wąski, gejzer, ławeczka masażu powietrznego 3 stanowiska, zwana dalej „Niecką sportowo-rekreacyjną”, b) jedna niecka o długości 12,50 m i szerokości 5 m oraz głębokości od 0,8 m do 0,9 m, kształt nieregularny z atrakcjami wodnymi: masaż karku szeroki, masaż karku wąski, wraz z wanną z hydromasażem o średnicy 2,2 m oraz głębokości od 0,65 m do 0,85 m, zwana dalej „Niecką rekreacyjną”. W chwili ogłaszania niniejszego przetargu pływalnia jest w trakcie budowy, co oznacza, że termin świadczenia usługi może ulec zmianie. 4. Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad osobami przebywającymi w wodzie odbywać się będzie na poniżej określonych warunkach. 1) W okresie, odpowiednio dla części zamówienia : a) część nr 1 – pływalnia przy ulicy Chałubińskiego 13 - od 02.01.2018 roku do 28.02.2018 roku b) część nr 2 – pływalnia przy ulicy Siedleckiego 14 - od 02.01.2018 roku do 28.02.2018 roku c) część nr 3 – pływalnia przy ulicy Stryjewskiego 28 - od 26.01.2018 roku do 28.02.2018 roku 2) Codziennie we wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem świąt określonych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 90) w godzinach, odpowiednio: część nr 1 – pływalnia przy ulicy Chałubińskiego 13 a) od poniedziałku do piątku – w godzinach od godz. 7:00 do godz. 22:00, b) w sobotę i niedzielę – w godzinach od godz. 7:00 do godz. 22:00. część nr 2 – pływalnia przy ulicy Siedleckiego 14 a) od poniedziałku do piątku – w godzinach od godz. 6:20 do godz. 22:00, b) w sobotę i niedzielę – w godzinach od godz. 7:00 do godz. 22:00. część nr 3 – pływalnia przy ulicy Stryjewskiego 28 a) od poniedziałku do piątku – w godzinach od godz. 6:20 do godz. 22:00, b) w sobotę i niedzielę – w godzinach od godz. 7:00 do godz. 22:00. 3) W czasie otwarcia pływalni na jednej zamianie musi pracować, odpowiednio dla części zamówienia: część nr 1 – pływalnia przy ulicy Chałubińskiego 13 minimum 4 ratowników wodnych, pełniących dyżur w wyznaczonych strefach hali basenowej (strefa 1 – Niecka sportowa; strefa 2 – Niecki rekreacyjne) część nr 2 – pływalnia przy ulicy Siedleckiego 14 minimum 2 ratowników wodnych, pełniących dyżur w wyznaczonych strefach hali basenowej (strefa 1 – Niecka sportowo-rekreacyjna; strefa 2 – Niecka rekreacyjna). część nr 3 – pływalnia przy ulicy Stryjewskiego 28 minimum 2 ratowników wodnych, pełniących dyżur w wyznaczonych strefach hali basenowej (strefa 1 – Niecka sportowo-rekreacyjna; strefa 2 – Niecka rekreacyjna). 4) Zgodnie z warunkami określonymi w: a) Wzorze Umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. b) Przepisach prawa obowiązującymi w zakresie przedmiotowym, w tym w szczególności: - Ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2016 roku poz. 656 z późn. zm.) oraz przepisami wydanymi na jej podstawie, - Ustawie z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz.U. z 2016 roku poz. 1868 z późn. zm.), - Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U. z 2012 roku poz. 108), - Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne, (Dz. U. z 2012 roku poz. 261). 6) W związku z tym, że czynności określone przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. czynności wykonywane przez osoby pełniące obowiązki ratownika wodnego na pływalni, polegają na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy (t.j. Dz. U. z 2016 roku poz. 1666 z późn.zm) Zamawiający wymaga (zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP), aby te osoby były zatrudnione przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca składając ofertę musi zadeklarować, że wszystkie osoby które będą pełniły obowiązki ratownika wodnego na pływalni będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71317200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości zależnej od części zamówienia, odpowiednio: 1) część nr 1 – pływalnia przy ulicy Chałubińskiego 13 – 3.000,00 PLN 2) część nr 2 – pływalnia przy ulicy Siedleckiego 14 – 1.500,00 PLN 3) część nr 3 – pływalnia przy ulicy Stryjewskiego 28 – 800,00 PLN, Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 roku poz. 359 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiada uprawnienia do wykonywania ratownictwa wodnego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2023-08-22 - Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie, na pływalni krytej w Gdańsku przy ulicy Stryjewskiego 28, od 02.01.2023 roku do 31.12.2023 roku.
Dodano: 2022-12-28 - Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Spółka z o.o. w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r
Dodano: 2021-01-20 - Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo-Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z o.o. w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Dodano: 2020-11-13 - Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Spółka z o.o. w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r
Dodano: 2020-11-06 - Wykonanie usługi w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby pływalni Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku
Dodano: 2020-06-04 - Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku.
Dodano: 2020-05-12 - Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Spółka z o.o. w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
Dodano: 2019-11-12 - Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo-Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z o.o. w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
Dodano: 2019-11-04 - Wykonanie usługi w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby pływalni Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku.
Dodano: 2019-05-27