Przetargi.pl
Świadczenie usług ratownictwa wodnego w Parku Wodnym Trzy Fale w Słupsku

Trzy Fale Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Elizy Orzeszkowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8418408, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Trzy Fale Sp. z o.o.
    Elizy Orzeszkowej 1
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8418408, , fax. -
    REGON: 365469091
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzyfale.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ratownictwa wodnego w Parku Wodnym Trzy Fale w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie w szczególności do: 1) kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie obiektu Parku Wodnego, 2) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w obiekcie Parku Wodnego w godzinach jego otwarcia, obejmującego podstawowe opatrzenie ran i urazów, a w poważniejszych przypadkach poinformowanie pracownika Recepcji o konieczności wezwania Pogotowia Ratunkowego, 3) zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni stosownie do obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych wraz z aktami wykonawczymi wydanymi do tej ustawy, 4) wykonywania wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika, 5) prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni obowiązującego Regulaminu Parku Wodnego, przepisów BHP i ppoż., w tym pouczania grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych korzystających z pływalni, o obowiązujących na terenie Parku Wodnego przepisach, 6) zapewnienia ciągłości obsady stanowisk ratowniczych na pływalni w godzinach pracy pływalni z wyłączeniem wybranych świąt, przerwy technologicznej oraz dni wyznaczonych przez kierownika Parku Wodnego, wg grafiku pracy stref, 7) zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania, 8) bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP oraz gwizdki. Wymagane jest, aby ratownicy oraz kierownicy zmiany ratowników wodnych zostali wyposażeni w następujący strój: a) koszulka T-shirt w kolorze żółtym z napisem w kolorze białym Ratownik wodnym, który będzie się znajdował z przodu koszulki na lewej piersi oraz z tyłu koszulki. Na lewym rękawie logotyp Parku Wodnego Trzy Fale, b) spodenki w kolorze żółtym, c) klapki w kolorze czarnym lub granatowym. Zabrania się umieszczania logotypów, znaków firmowych i informacji innych niż wskazanych powyżej. 9) dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu, prowadzenia dokumentacji działań ratowniczych w myśl ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych wraz z wszystkimi aktami wykonawczymi do tej ustawy, 10) przestrzegania zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach, określonych w istotnych postanowieniach umowy, 11) określenie stref dozoru przypadających na jednego ratownika, 12) przestrzegania procedur obowiązujących w Parku Wodnym, 13) zapewnienia, aby każdy ratownik realizujący przedmiot niniejszego zamówienia, posiadał uprawnienia zgodnie z art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 656).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75252000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada: a) aktualną zgodę Ministra właściwego do spraw wewnętrznych do wykonywania przez Wykonawcę ratownictwa wodnego oraz b) wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art.17 ust. 1 ustawy 8 września 2006r. o Państwowym ratownictwie Medycznym, zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 656).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – oświadczenie, które Wykonawca składa zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca, który złożył odrębną ofertę w stosunku do Wykonawcy, z którym należy do tej samej grupy kapitałowej, powinien, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: oświadczenie, o którym mowa powyżej musi być złożone w oryginale w formie pisemnej, 3. Wykonawca, który bierze udział samodzielnie w postępowaniu i nie polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi wypełnić po jednym oświadczeniu, o których mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. 5. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zdolności lub sytuację innego podmiotu, zobowiązany jest przedłożyć, stosownie do art. 22a ust. 2 ustawy, wraz z oświadczeniami, o których mowa w ust. 1, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej, powinno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca. Do oferty należy załączyć również dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało. 6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp): 1) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składa każdy (oddzielnie) z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; 2) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania), o którym mowa w ust. 1 pkt 2, składa każdy (oddzielnie) z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia pełnomocnictwa, jeżeli oferta i oświadczenia, o których mowa w ust. 1, tego Wykonawcy zostaną podpisane przez pełnomocnika, a nie osoby, których upoważnienie do reprezentacji wynika z wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach