Przetargi.pl
Świadczenie usług ratownictwa na terenie basenów i pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, al. Niepodległości 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3555350 , fax. 052 3555366
  • Data zamieszczenia: 2013-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
    al. Niepodległości 4 4
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3555350, fax. 052 3555366
    REGON: 00032988100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ratownictwa na terenie basenów i pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez ratowników Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego na terenie basenów i pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji, a w szczególności: a) świadczenie usług przez ratowników w okresie od dnia 1 czerwca 2013 r. do dnia 31 sierpnia 2013 r. na terenie Basenu Odkrytego przy ul. Świętokrzyskiej 107 w Inowrocławiu - 3 stanowiska ratownicze, b) świadczenie usług przez ratowników na terenie Krytej Pływalni Delfin przy ul. Wierzbińskiego 11 w Inowrocławiu w okresie od dnia 1 lutego 2013 r. do dnia 31 stycznia 2014 r. - 3 stanowiska ratownicze, c) świadczenie usług przez ratowników na terenie Krytej Pływalni Wodny Park przy ul. Toruńskiej 46-48 w Inowrocławiu w okresie od dnia 1 lutego 2013 r. do dnia 31 stycznia 2014 r. - 7 stanowisk ratowniczych, d) świadczenie usług przez ratowników na terenie Basenu Solankowego przy ul. Świętokrzyskiej 107 w Inowrocławiu w okresie od dnia 1 marca 2013 r. do dnia 31 stycznia 2014 r. - 2 stanowiska ratownicze, w zakresie: 1) zapewnienia porządku i bezpieczeństwa osobom przebywającym w obrębie niecek basenowych przez ratowników: - przewiduje się w dniach od poniedziałku do piątku dwa stanowiska ratownicze w godzinach 6.00 - 14.00, dwa stanowiska ratownicze w godzinach 14.00 - 22.00 oraz w soboty, niedziele i święta dwa stanowiska ratownicze w godzinach 10.00 - 16.00 oraz trzy stanowiska w godzinach 16.00 - 22.00 w Krytej Pływalni Wodny Park; - przewiduje się w dniach od poniedziałku do piątku jedno stanowisko ratownicze w godzinach 6.00 - 14.00, jedno stanowisko ratownicze w godzinach 14.00 - 22.00 oraz w soboty, niedziele i święta jedno stanowisko ratownicze w godzinach 10.00 - 22.00 w Krytej Pływalni Delfin; - przewiduje się trzy stanowiska ratownicze w godzinach 10.00 - 18.00 na Basenie Odkrytym, - przewiduje się w dniach od poniedziałku do piątku oraz w soboty, niedziele i święta jedno stanowisko ratownicze w godzinach 10.00 - 22.00 na Basenie Solankowym, 2) stałej obserwacji i obchodów niecek basenowych i niezwłocznego reagowania na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowania akcji ratowniczej, 3) nadzoru nad przestrzeganiem regulaminu pływalni, basenów oraz przepisów BHP i ppoż., 4) utrzymywania porządku w punkcie medycznym i socjalnym oraz wykorzystywanie tych pomieszczeń wyłącznie do celów służbowych, 5) nadzoru nad ruchem osób w obrębie niecek basenowych i trybun, 6) pomocy w organizacji zajęć grupowych (współpraca z prowadzącymi zajęcia), 7) obsługi i konserwacji sprzętu basenowego (liny, drabinki, sprzęt sportowy, dydaktyczny i rehabilitacyjny, w tym podnośnik hydrauliczny i zjeżdżalnia wodna), 8) kontrolowania warunków kąpieli (woda, powietrze, otoczenie) i rejestrowanie wyników kontroli w dzienniku dyżurów, 9) prowadzenie nauki pływania w ramach zajęć szkolnych, 10) zakaz opuszczania niecki basenowej. Poza tym: 1) oczyszczanie powierzchni, przelewów oraz dna basenów i wanien typu spa, przeznaczonych do kąpieli i rekreacji z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny nieszczęśliwy wypadek, 2) zgłaszanie konieczności uzupełniania sprzętu ratowniczego i medycznego w zależności od potrzeb i terminów ważności ich użycia zgodnie z obowiązującymi standardami bezpieczeństwa i standardami medycznymi, 3) dbanie o stan techniczny sprzętu ratowniczego oraz medycznego będącego na wyposażeniu pływalni i basenów, 4) przestrzeganie zarządzeń, regulaminów i innych przepisów wewnętrznych Zamawiającego, 5) pełnienie dyżuru przez ratowników w jednolitych, odpowiednio oznakowanych strojach ratowniczych w kolorze pomarańczowym, 6) sterowanie oświetleniem w obrębie hali basenowej i dostosowywanie go do potrzeb użytkownika oraz wyłączanie zbędnego oświetlenia w wyniku zmiany warunków naturalnych, przerw w zajęciach i ograniczonego wykorzystania obiektu, 7) obsługa basenów rekreacyjnych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników (np.: poprzez uruchamianie grzybka wodnego, zjeżdżalni wodnej, itp.) 8) wykonywanie innych poleceń kierownictwa obiektu (w ramach umowy), 9) zapowiedź komunikatów przez system nagłaśniający o treści wskazanej przez Kierownika ZOS Nr 1. Nieprzestrzeganie opisanych wyżej szczegółowych obowiązków stanowi nienależyte wykonanie umowy i upoważnia Ośrodek Sportu i Rekreacji do obciążenia karą umowną w wysokości 10% wartości miesięcznego wynagrodzenia przy czym za opuszczenie niecki basenowej kara ta wynosi 15%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy SA, nr 15 1030 1090 0000 0000 9012 6008. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Inowrocław, al. Niepodległości 4, w Sekcji Organizacji i Kadr, pok. nr 211, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w inny sposób niż określony w siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir-inowroclaw.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach