Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PUBLIKOWANIA OGŁOSZEŃ USTAWOWYCH I INFORMACJI DOTYCZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI OT BAMW WROCŁAW W PRASIE CODZIENNEJ O ZASIĘGU OGÓLNOPOLSKIM ORAZ WYDAWANEJ NA TERENIE WOJEWÓDZTW DOLNOŚLĄSKIEGO I OPOLSKIEGO

Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-033 Wrocław, ul. Zwycięska 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3647374; 7661725 w. 224 , fax. 071 7661734
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu
    ul. Zwycięska 14 14
    53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3647374; 7661725 w. 224, fax. 071 7661734
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PAŃSTWOWA OSOBA PRAWNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG PUBLIKOWANIA OGŁOSZEŃ USTAWOWYCH I INFORMACJI DOTYCZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI OT BAMW WROCŁAW W PRASIE CODZIENNEJ O ZASIĘGU OGÓLNOPOLSKIM ORAZ WYDAWANEJ NA TERENIE WOJEWÓDZTW DOLNOŚLĄSKIEGO I OPOLSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi publikacji ogłoszeń ustawowych dotyczących zagospodarowania mienia oraz innych informacji związanych z działalnością Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu w jednym stałym, polskojęzycznym tytule prasowy o zasięgu ogólnopolskim (zadanie 1) oraz wydawanym na terenie województwa dolnośląskiego (zadanie 2) i opolskiego (zadanie 3). Całkowitą wielkość powierzchni publikacji będącej przedmiotem zamówienia określa się na wielkość nie przekraczającą - dla zadania 1 - 12.000 cm2 - dla zadania 2 - 15.000 cm2 - dla zadania 3 - 4.000 cm2 Publikacja ogłoszeń w trakcie obowiązywania umowy odbywać się będzie według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnego zlecenia określającego każdorazowo szczegóły danego ogłoszenia tj. treść, rozmiar, układ, kolor etc., - ogłoszenia będą publikowane w uzgodnionych przez strony terminach, nie później jednak niż w ciągu dwóch dni od dostarczenia Wykonawcy treści ogłoszenia, - Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego rozmieszczenia treści ogłoszeń, tak by zapewnić optymalne wykorzystanie powierzchni ogłoszeniowej, - rozliczenia odbywać się będą po każdorazowej publikacji ogłoszenia na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę, ze wskazaniem powierzchni wykorzystanej przez dane ogłoszenie w modułach obowiązujących w danym tytule.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) podlegają kontroli Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w niniejszej specyfikacji, albo nie złożył pełnomocnictwa to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy , Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a oferta tego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni wraz z ofertą złożyć nastęujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotnej i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Dokument rejestracji tytułu prasowego lub licencji na podjęcie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, stosowną polisę winien przedstawić każdy podmiot . 5) W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o podleganiu kontroli tytułu przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy 3. Inne dokumenty 1) W przypadku gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(-e) niż ujawniona(-e) w dokumentach, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2: 1) ppkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt 1 lit. A i c, muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 4 ppkt 1 lit. B musi być wystawiony nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składani ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pakt 2 stosuje się odpowiednio. 5. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy musi być złożone w oryginale. 2) W przypadku składania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone notarialnie. 3) Wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, muszą być w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę(y) upoważnioną (-e) do reprezentowania Wykonawcy 4) Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub osobę(y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach