Przetargi.pl
świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie 2009/2010 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaczowie

Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. kard. St. Wyszyńskiego 31
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6321604 , fax. 016 6329999
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaczowie
    ul. kard. St. Wyszyńskiego 31 31
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6321604, fax. 016 6329999
    REGON: 65090314400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie 2009/2010 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie 2009/2010 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaczowie Zadanie nr 7 - nośnik typu Man, Iveco, Kamaz - szt. 1 (pług jednostronny PZD) punkt dyspozycyjny Lubaczów Zadanie nr 8 - nośnik typu Ciągnik dwunapędowy o mocy min. 80KM - szt. 1 (pług dwustronny PZD) punkt dyspozycyjny Lubaczów Zadanie nr 9 - nośnik typu Kamaz , Man, Iveco - szt. 1 (pług dwustronny PZD) punkt dyspozycyjny Lubaczów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział oferenci, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oswiadczenie dotyczace spełniania warunków udziału w postepowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdlubaczow.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 10 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach