Przetargi.pl
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych-zima 2010/2011

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Złocieniecka 22 a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3633283 , fax. 094 3633283
  • Data zamieszczenia: 2010-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Złocieniecka 22 a 22 a
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3633283, fax. 094 3633283
    REGON: 33096362200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatdrawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych-zima 2010/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań z zakresu zimowego utrzymania 272,37 km dróg tj. odśnieżanie, likwidacja śliskości, przygotowanie i załadunek materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych. Zakres odśnieżania i sposoby likwidacji śliskości określa każdorazowo dyżurny Zarządu Dróg Powiatowych w Drawsku Pom. kierujący akcją zimowego utrzymania dróg. Realizacja zamówienia odbywa się na zasadzie telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o ilości podstawienia sprzętu przez dyżurnego ZDP, który to ustala miejsce i czas podstawienia sprzętu. Czas podstawienia sprzętu nie może przekroczyć 2 godzin. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zadań z zakresu zimowego utrzymania dróg sprawnymi technicznie jednostkami transportowymi i sprzętowymi, oznakowanymi i dostosowanymi do wykonania zadań na podstawie obowiązujących przepisów w ilościach wynikających z zawartej umowy. Realizacja zadań przez Wykonawcę odbywać się będzie sprzętem powierzonym jak również sprzętem stanowiącym własność, dzierżawę lub najem Wykonawcy. Przy sprzyjających warunkach atmosferycznych Zamawiający może zrezygnować z usług świadczonych przez Wykonawcę na czas nieograniczony. W przypadku zorganizowania drugiej zmiany lub pracy całodobowej na żądanie Zamawiającego - Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu na określoną zmianę z zachowaniem niezbędnego czasu na wypoczynek obsługi. Wszelkie awarie natychmiastowo muszą być zgłaszane dyżurnemu ZDP a Wykonawca w miarę posiadanych możliwości zapewni sprzęt zastępczy. Wykonawca zapewni środki łączności z dyżurnym ZDP pracownikom zatrudnionym przy zimowym utrzymaniu dróg. Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek montażu lamp ostrzegawczych, zakupu paliwa do piaskarek oraz montażu zawieszeń pługów. Wykonawca będzie świadczył usługi wyłącznie dla Zarządu Dróg Powiatowych. Ewentualne świadczenie usług tym samym sprzętem dla innego zleceniodawcy może odbywać się po całkowitym zakończeniu pracy w ZDP. Zabrania się świadczenia usług sprzętem stanowiącym własność ZDP zamontowanym na nośniku Wykonawcy. Za postój spowodowany awarią sprzętu stanowiącego własność Wykonawcy - Zamawiający nie ponosi kosztów. Prędkość techniczna jednostek transportowych zarówno przy likwidacji śliskości jak i odśnieżaniu przy normalnych warunkach zimowych powinna wynosić średnio 30 km/godz., ciągniki rolnicze 15 km/godz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatdrawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach