Przetargi.pl
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego

Powiatowy Zarząd Dróg w Ustrzykach Dolnych zs. Ustjanowej Górnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Ustjanowa Górna 95
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4612474 , fax. 013 4611909
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Ustrzykach Dolnych zs. Ustjanowej Górnej
    Ustjanowa Górna 95 95
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 4612474, fax. 013 4611909
    REGON: 37045185900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego - 11 zadań: zadanie nr 1 - wykonanie i załadunek mieszanek żużlowo - solnych przy użyciu koparko - ładowarki - 300 godzin pracy, zadanie nr 2 - odśnieżanie przy użyciu równiarki - 100 godzin, zadanie nr 3 - odśnieżanie przy użyciu odśnieżarki wirnikowej - 100 godzin, zadanie nr 4 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek - 300 godzin pracy, zadanie nr 5 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek - 300 godzin pracy, zadanie nr 6 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek - 300 godzin pracy, zadanie nr 7 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek - 350 godzin pracy, zadanie nr 8 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek - 385 godzin pracy, zadanie nr 9 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek - 100 godzin pracy, zadanie nr 10 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich ryczałtowo za miesiąc pracy, zadanie nr 11 - odśnieżanie przy użyciu pługa z dociskiem hydraulicznym - 80 godzin pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w odpowiedniej wysokości do każdego zadania: Zadanie nr 1 - 540,00 zł. Zadanie nr 2 - 290,00 zł. Zadanie nr 3 - 620,00 zł. Zadanie nr 4 - 710,00 zł. Zadanie nr 5 - 760,00 zł. Zadanie nr 6 - 620,00 zł. Zadanie nr 7 - 870,00 zł. Zadanie nr 8 - 760,00 zł. Zadanie nr 9 - 210,00 zł. Zadanie nr 10 - 100,00 zł. Zadanie nr 11 - 200,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, posiadają doświadczenie w realizacji usług objętych zamówieniem - min. 1 sezon w okresie ostatnich trzech lat - potwierdzone referencjami od zarządców dróg publicznych, posiadają bezprzewodową łączność telefoniczną (telefon komórkowy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert); 2) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do oferty; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do oferty, w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi podpisać każdy podmiot, 4) imię i nazwisko oraz kategorię prawa jazdy osoby przewidzianej do świadczenia usług - należy wpisać w formularzu oferty; 5) dane dotyczące rodzaju pojazdu/sprzętu - należy wypełnić w formularzu oferty; 6) dane o doświadczeniu wykonawcy z ostatnich 3 lat w zakresie określonym w pkt. 5.1.4). SIWZ, wg formularza stanowiącego załącznik nr 3 do oferty, potwierdzone referencjami; 7) numer telefonu komórkowego - należy wypełnić w formularzu oferty; 8) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i dowód zawarcia obowiązkowego ubezpieczenia pojazdu OC,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach