Powiatowy Zarząd Dróg w Ustrzykach Dolnych zs. Ustjanowej Górnej ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Ustjanowa Górna 95
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4612474 , fax. 013 4611909
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Ustrzykach Dolnych zs. Ustjanowej Górnej
Ustjanowa Górna 95 95
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 013 4612474, fax. 013 4611909
REGON: 37045185900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Bieszczadzkiego - 11 zadań: zadanie nr 1 - wykonanie i załadunek mieszanek żużlowo - solnych przy użyciu koparko - ładowarki - 300 godzin pracy, zadanie nr 2 - odśnieżanie przy użyciu równiarki - 100 godzin, zadanie nr 3 - odśnieżanie przy użyciu odśnieżarki wirnikowej - 100 godzin, zadanie nr 4 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek - 300 godzin pracy, zadanie nr 5 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek - 300 godzin pracy, zadanie nr 6 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek - 300 godzin pracy, zadanie nr 7 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek - 350 godzin pracy, zadanie nr 8 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek - 385 godzin pracy, zadanie nr 9 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek - 100 godzin pracy, zadanie nr 10 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich ryczałtowo za miesiąc pracy, zadanie nr 11 - odśnieżanie przy użyciu pługa z dociskiem hydraulicznym - 80 godzin pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w odpowiedniej wysokości do każdego zadania: Zadanie nr 1 - 540,00 zł. Zadanie nr 2 - 290,00 zł. Zadanie nr 3 - 620,00 zł. Zadanie nr 4 - 710,00 zł. Zadanie nr 5 - 760,00 zł. Zadanie nr 6 - 620,00 zł. Zadanie nr 7 - 870,00 zł. Zadanie nr 8 - 760,00 zł. Zadanie nr 9 - 210,00 zł. Zadanie nr 10 - 100,00 zł. Zadanie nr 11 - 200,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, posiadają doświadczenie w realizacji usług objętych zamówieniem - min. 1 sezon w okresie ostatnich trzech lat - potwierdzone referencjami od zarządców dróg publicznych, posiadają bezprzewodową łączność telefoniczną (telefon komórkowy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert); 2) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do oferty; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do oferty, w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi podpisać każdy podmiot, 4) imię i nazwisko oraz kategorię prawa jazdy osoby przewidzianej do świadczenia usług - należy wpisać w formularzu oferty; 5) dane dotyczące rodzaju pojazdu/sprzętu - należy wypełnić w formularzu oferty; 6) dane o doświadczeniu wykonawcy z ostatnich 3 lat w zakresie określonym w pkt. 5.1.4). SIWZ, wg formularza stanowiącego załącznik nr 3 do oferty, potwierdzone referencjami; 7) numer telefonu komórkowego - należy wypełnić w formularzu oferty; 8) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i dowód zawarcia obowiązkowego ubezpieczenia pojazdu OC,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg i placów gminnych na terenie Gminy Chmielnik w sezonie zimowym 2016/2017 W skład zadania wchodzą 3 części: I - wykonywanie usług samochodem ciężarowym II - wykonywanie usług koparko - ładowarką III - wykonywanie usług sprzętem przystosowanym do pracy na chodnikach
Dodano: 2016-07-07 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w okresie II - IV 2016,oraz sezonach 2016/2017 i 2017/2018 na terenie Powiatu Strzyżowskiego.
Dodano: 2016-02-03 - Zimowe utrzymanie tras rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w roku 2016 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez PZDW Rzeszów - Zadanie Nr 1; Zadanie Nr 3 - II przetarg
Dodano: 2015-12-23 - Zimowe utrzymanie i pozimowe oczyszczanie ulic na terenie miasta Przemyśla w sezonie 2015/2016
Dodano: 2015-12-22 - Zimowe utrzymanie w 2016r. nowo wybudowanych chodników w ciągu DW 985 m. Siedleszczany i m. Suchorzów oraz DW 872 m. Skopanie i m. Huta Komorowska.
Dodano: 2015-12-22 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w roku 2016 w miejscowościach: Kombornia - rejon II i Wola Komborska
Dodano: 2015-12-15 - Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w roku 2016 na terenie województwa podkarpackiego - 2 zadania
Dodano: 2015-12-10 - Zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukli
Dodano: 2015-12-10 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016 - Trasa nr 4 w Rejonie Wojaszówka - II przetarg nieograniczony
Dodano: 2015-12-09 - Zimowe utrzymanie tras rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w roku 2016 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez PZDW Rzeszów - 4 zadania
Dodano: 2015-12-08