Przetargi.pl
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Wójta Gminy Baligród w sezonach 2017/2018, 2018-2019

Gmina Baligród ogłasza przetarg

  • Adres: 38606 Baligród, Plac Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 684 077 , fax. 134 684 077
  • Data zamieszczenia: 2017-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baligród
    Plac Wolności 13
    38606 Baligród, woj. podkarpackie
    tel. 134 684 077, fax. 134 684 077
    REGON: 53334000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Wójta Gminy Baligród w sezonach 2017/2018, 2018-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi pod nazwą: "Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Wójta Gminy Baligród w sezonach 2017/2018, 2018/2019".Drogi gminne i parkingi należy odśnieżać obustronnie na całej jej szerokości. Czas odśnieżenia Rejonu do 12 godzin od prawidłowego powiadomienia. Maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do jego zamarznięcia na jezdni i parkingu. W przypadku braku opadów śniegu i gołoledzi, akcji zimowego utrzymania dróg nie prowadzi się. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający nie przewiduje również płatności z tytułu pełnionych dyżurów nocnych i dziennych i utrzymywania sprzętu i operatorów w gotowości. Wznowienie akcji następuje z chwilą stwierdzenia takiej konieczności przez Wykonawcę w porozumieniu z pracownikiem Urzędu Gminy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swojej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg od 30 września do 15 maja w każdym sezonie zimowym. Przewidywana ilość objazdów pługów i piaskarek będzie uzależniona od potrzeb. Po rozpoczęciu usługi Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania swojej pracy na kartach pracy sprzętu i ekipy roboczej. W kartach muszą być, co najmniej zapisy o temperaturze, warunkach atmosferycznych, godzinach, dacie i miejscu pracy sprzętu ( droga, parking ), stanie utrzymania dróg i utrudnieniach oraz odległości ( kilometrach ) odśnieżonych dróg. Zamawiający przeprowadzał będzie na wybranych odcinkach dróg sprawdzenie sposobu prowadzenia prac w zakresie zimowego utrzymania dróg na danym zadaniu, oraz zachowanie utrzymania, a przede wszystkim przejezdności dróg. W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić robót zgodnie z poleceniem, powinien zawiadomić kontrolującego o tym fakcie Zamawiającego celem ustalenia i wspólnego wytyczenia dalszych kroków postępowania dla odpowiedniego utrzymania bądź doprowadzenia do należytego stanu zasypanych jezdni. Zamawiający wymaga, aby łączność z Wykonawcą była możliwa przez całą dobę przy pomocy telefonów stacjonarnych, komórkowych, radiotelefonów lub telefaxów. Zamawiający wymaga również, aby w czasie prowadzenia akcji możliwa była bezpośrednia łączność Zamawiającego z operatorami (telefon komórkowy, radiotelefon). Jako cenę ofertową za odśnieżenie należy rozumieć cenę ryczałtową za wykonanie usługi dotyczącej zimowego utrzymania dróg i placów, polegającą na odśnieżaniu dróg i placów w stanie pozwalającym utrzymać przejezdność skalkulowaną na 1 kilometr prowadzenia akcji zimowego odśnieżania. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy (dojazd na miejsce wykonania zadania, koszty zakupu paliwa, koszty zakupu materiałów, koszty eksploatacji maszyn, wynagrodzenie pracowników itp.) oraz ilość przejazdów po drogach („tam i z powrotem”) potrzebnych do utrzymania przejezdności poszczególnych dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach