Przetargi.pl
Świadczenie usług przez zatrudnionych nauczycieli i doradców zawodowych prowadzących zajęcia w ramach projektu Nowoczesna i przyjazna szkoła w Gminie Stare Babice, UDA-POKL.09.01.02-14-127/13

Zespół Obsługi Finansowej Oświaty w Starych Babicach ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 722 90 78 , fax. 22 722 90 78
  • Data zamieszczenia: 2013-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Finansowej Oświaty w Starych Babicach
    ul. Rynek 21 21
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 22 722 90 78, fax. 22 722 90 78
    REGON: 01163363300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przez zatrudnionych nauczycieli i doradców zawodowych prowadzących zajęcia w ramach projektu Nowoczesna i przyjazna szkoła w Gminie Stare Babice, UDA-POKL.09.01.02-14-127/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez zatrudnionych nauczycieli i doradców zawodowych prowadzących zajęcia w ramach projektu Nowoczesna i przyjazna szkoła w Gminie Stare Babice, UDA-POKL.09.01.02-14-127-13, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym projektu jest podniesienie efektywności i jakości kształcenia ogólnego na obszarze gminy Stare Babice poprzez kompleksowe rozszerzenie i uatrakcyjnienie ofert edukacyjnych 2 szkół podstawowych. Projekt jest realizowany w poniższych szkołach: - Szkoła Podstawowa w Starych Babicach - ul. Polna 40, 05-082 Stare Babice - Szkoła Podstawowa w Borzęcinie Dużym - ul. Warszawska 697, 05-850 Borzęcin Duży; W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie wykonać następujące czynności: 1.Przygotowanie programu zajęć ukierunkowanego na realizację celu głównego projektu, ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania i rozszerzania kompetencji uczniów. 2.Opracowanie, przeprowadzenie i analiza testów kompetencji w celu określenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem - na początku realizacji zajęć, w trakcie oraz na zakończenie realizacji projektu. 3.Prowadzenie zajęć dydaktycznych rozwijających kompetencje, zgodnie z potrzebami edukacyjnymi uczniów z wykorzystaniem form, metod i środków odpowiednich dla każdego stylu uczenia się Beneficjentów, według ustalonego harmonogramu. 4.Dokonywanie oceny postępów Beneficjentów. 5.Dokumentowanie przeprowadzenia każdego zajęcia z uczniami poprzez wpisy do dziennika zajęć. 6.Gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania. 7.Współpraca ze Szkolnym Opiekunem Projektu w szkole w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu. 8.Współpraca z personelem zarządzającym projektem. 9.Promowanie projektu i praca zgodna z wytycznymi projektu. 10.Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, opisane poniżej: 1.Świadczenie usług przez zatrudnionego nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Starych Babicach, ul. Polna 40, 05-082 Stare Babice - przewidywana liczba godzin: 50 godzin (2 grupy). 2.Świadczenie usług przez zatrudnionego nauczyciela Native speaker do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w Borzęcinie Dużym, ul. Warszawska 697, 05-850 Borzęcin Duży - przewidywana liczba godzin: 50 godzin (2 grupy). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną jak i na wszystkie części opisane powyżej. Zajęcia realizowane w ramach poszczególnych części mogą się odbywać w tym samym czasie w różnych szkołach/salach. Zajęcia będą się odbywały w dni nauki szkolnej, a w inne dni powszednie za zgodą Koordynatora Projektu, termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (np.: dostępność sal lekcyjnych). Ilość godzin lekcyjnych przeznaczonych na zajęcia w danym dniu zostanie ustalona w porozumieniu ze Szkolnym Opiekunem Projektu i zatwierdzona przez Koordynatora Projektu przed rozpoczęciem zajęć. Liczebność grup szkoleniowych: W przypadku Części 1 i 2 zamówienia liczba osób w jednej grupie wynosi 12 uczniów. Wykonawca wybrany w drodze przetargu w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy zobowiązany jest do sporządzenia Harmonogramu świadczenia usługi oraz uzyskania jego zatwierdzenia przez Koordynatora Projektu po uprzednim zaopiniowaniu przez Przedszkolnego Opiekuna Projektu. Po akceptacji przez ww osoby Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi w terminach określonych w Harmonogramie. W przypadku uwag Wykonawca będzie musiał skorygować swój harmonogram zgodnie z zaleceniami Koordynatora Projektu. Wykonawca w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy musi przedłożyć Zamawiającemu autorski program zajęć zgodny z celami projektu, dostosowany do potrzeb wzrokowców, słuchowców i kinestetyków -dotyczy wszystkich Części zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zaopiniowanie programu zajęć przez Przedszkolnego Opiekuna Projektu i zatwierdzenie programu przez Koordynatora Projektu. Szczegółowy zakres czynności Wykonawcy określony jest w Projekcie umowy stanowiącym Dodatek nr 6 do SIWZ. W przypadku uwag Wykonawca będzie musiał skorygować swój harmonogram zgodnie z zaleceniami Koordynatora Projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach