Przetargi.pl
Świadczenie usług przez ratowników na terenie pływalni Wodny Raj MOSiR w Łodzi w okresie 12 miesięcy

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ul. Ks. Skorupki 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 27 21 417 , fax. 42 6367980
  • Data zamieszczenia: 2011-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Ks. Skorupki 21 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 27 21 417, fax. 42 6367980
    REGON: 00000100855997
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przez ratowników na terenie pływalni Wodny Raj MOSiR w Łodzi w okresie 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług przez ratowników na terenie pływalni Wodny Raj w okresie od dnia 01.01.2012 r. do dnia 31.12.2012r. Zakres zlecenia pływalnia Wodny Raj, przy ul. Wiernej Rzeki 2 obsługa pływalni krytej - 3 stanowiska ratownicze 1. Wykaz godzin: a) styczeń - 30 dni (z wyłączeniem 01.01.2012 r.) - 22 x 15 godzin = 330 - 4 x 12 godzin = 48 - 4 x 11 godzin = 44 Razem = 422 godziny b) luty - 29 dni - 21 x 15 godzin = 315 - 4 x 12 godzin = 48 - 4 x 11 godzin = 44 Razem = 407 godziny c) marzec - 31 dni - 22 x 15 godzin = 330 - 5 x 12 godzin = 60 - 4 x 11 godzin = 44 Razem = 434 godziny d) kwiecień - 29 dni ( z wyłączeniem 7 i 8.04.2012 r.) - 21 x 15 godzin = 315 - 3 x 12 godzin = 36 - 4 x 11 godzin = 44 Razem = 395 godziny e) maj - 31 dni - 23 x 15 godzin = 345 - 4 x 12 godzin = 48 - 4 x 11 godzin = 44 Razem = 437 godziny f) czerwiec - 30 dni - 21 x 15 godzin = 315 - 5 x 12 godzin = 60 - 4 x 11 godzin = 44 Razem = 419 godziny g) lipiec - 31 dni - 22 x 15 godzin = 330 - 4 x 12 godzin = 48 - 5 x 11 godzin = 55 Razem = 433 godziny h) sierpień - 31 dni - 23 x 15 godzin = 345 - 4 x 12 godzin = 48 - 4 x 11 godzin = 44 Razem = 437 godziny i) wrzesień - 18 dni (z wyłączeniem minimum od 03 - 14 .09.2012 - przerwa technologiczna) - 10 x 15 godzin = 150 - 4 x 12 godzin = 48 - 4 x 11 godzin = 44 Razem = 242 godziny j) październik - 31 dni - 23 x 15 godzin = 345 - 4 x 12 godzin = 48 - 4 x 11 godzin = 44 Razem = 437 godziny k) listopad - 29 dni (z wyłączeniem 01.11.2012 r.) - 21 x 15 godzin = 315 - 4 x 12 godzin = 48 - 4 x 11 godzin = 44 Razem = 407 godziny l) grudzień - 29 dni (z wyłączeniem 24 - 25.12.2012 r) - 19 x 15 godzin = 285 - 5 x 12 godzin = 60 - 5 x 11 godzin = 55 Razem = 400 godziny Łącznie - 4870 godzin Obowiązki Wykonawcy 1. Rozpoczęcie pracy i dozorowanie pływalni w godzinach: od poniedziałku do piątku 0700 do godz. 2200 w soboty 1000 do godz. 2200 w niedziele 1000 do godz. 2100 2. Przygotowanie pływalni pod względem czystości w każdy dzień eksploatacji. 3. Dbanie o czystość wód na pływalni. 4. Dozór ratowników wodnych nad bezpieczeństwem użytkowników pływalni zgodnie z rozporządzeniem RM z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U. Nr 57 poz. 358 z dnia 07.06.1997 r.). 5. Wyposażenie ratowników w jednorodny strój służbowy z napisem ratownik i oznaczeniem firmowym. 6. Wyposażenie i uzupełnianie na bieżąco w niezbędny sprzęt medyczny leki i artykuły sanitarne zgodnie z załącznikiem nr 6 rozporządzenia RM jak wyżej przypadający na każdą pływalnię bądź kąpielisko tj.: - aparat do sztucznego oddychania - 1 szt., - inhalator tlenowy przenośny - 1 szt., - nożyczki proste i zakrzywione - 2 szt., - opaska uciskowa (szeroka taśma gumowa) - 1 szt., - szyna usztywniająca - 3 szt., - kieliszek do leków - 1 szt., - termometr - 1 szt., - maseczki do sztucznego oddychania, - rękawiczki gumowe. - amoniak w ampułkach - 3 amp., - Panthenol spray - min. 1 op., - krople walerianowe - 30 g, - krople żołądkowe - 1 op., - pyralgin (w tabletkach) - 10 szt., - solutio Jodi spirituosa (jodyna) - 100 g, - spirytus skażony - 100 g, - woda utleniona - 200 g, - agrafki - 6 szt., - chustki trójkątne - 3 szt., - gaza wyjałowiona 1/8 m x 1 m - 15 szt., - lignina a 100 g, - opaska gazowa 4 m x 10 cm - 10 szt., - opaska elastyczna szerokości 10 cm - 4 szt., - opatrunek indywidualny wyjałowiony - 10 szt., - prestoplast i poloplast - 10 szt. 7. Wszyscy ratownicy winni posiadać wymagane uprawnienia. 8. Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej z jednoczesnym wpisaniem w protokół z udzieleniem pierwszej pomocy. 9. W przypadkach zagrożenia wzywanie pogotowia ratunkowego, policji, straży pożarnej itp. 10. Nadzór nad przestrzeganiem regulaminu obiektu, porządku i spokoju publicznego. 11. Współpraca z kierownikiem obiektu i organizatorami innych przedsięwzięć na terenie pływalni. 12. Oznaczanie stanowiska ratowniczego i punktu medycznego oraz utrzymywanie ich w czystości i porządku. 13. Ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo kąpiących się. 14. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym przedmiot wykonywanej usługi. 15. Ustalenie zasad wzajemnego komunikowania się, między ratownikami. Obowiązki Zamawiającego Zamawiający zabezpieczy pomieszczenia socjalne dla pracowników Wykonawcy. Ogólny zakres czynności i obowiązków ratowników na pływalniach Przed objęciem stanowiska ratowniczego ratownik powinien zorganizować i wyposażyć stanowisko pracy poprzez: a. wystawienie sprzętu ratowniczego i sprawdzenie jego stanu sprawności, b. wystawienie sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej i sprawdzenie jego stanu ilościowego, c. dokonanie penetracji dna basenu i usunięcia niebezpiecznych przedmiotów, d. sprawdzenie stanu technicznego urządzeń, e. sprawdzenie sprzętu: informacyjnego, ratunkowego i pomocniczego, f. wypisanie na tablicy informacyjnej temperatury powietrza, wody, zawartości chloru/ dot.pływalni/ - czynności te należy powtarzać 3 razy w ciągu dnia, g. dokonywanie wpisu w dzienniku pracy ratownika, Po zakończeniu dozoru ratownik podejmuje następujące czynności: a. dokonuje penetracji dna pływalni, b. sprawdza stan techniczny urządzeń i zgłasza uszkodzenia, c. demontuje stanowisko pracy tj. znosi sprzęt, d. informuje o stanie ilościowym sprzętu pomocy przedmedycznej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części prac opisanych w SIWZ podwykonawcom. W przypadku podwykonawstwa Wykonawca winien dołączyć do oferty pisemną informację na temat podwykonawcy oraz powierzonego mu zakresu prac. W stosunku do Zamawiającego podwykonawcy działają na rachunek i ryzyko Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983500001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach