Przetargi.pl
Świadczenie usług przewozu uczniów do i ze szkół na terenie Gminy Gorzyce w roku szkolnym 2018/2019.

Gmina Gorzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39432 Gorzyce, ul. Sandomierska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8361801, 8362075, 8362408 , fax. 158 362 209
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzyce
    ul. Sandomierska 75
    39432 Gorzyce, woj. podkarpackie
    tel. 015 8361801, 8362075, 8362408, fax. 158 362 209
    REGON: 83040916900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagorzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przewozu uczniów do i ze szkół na terenie Gminy Gorzyce w roku szkolnym 2018/2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Przewóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkół i ze szkół na terenie Gminy Gorzyce do miejsca zamieszkania 1) Trasa I - Zalesie Gorzyckie - Pączek Gorzycki - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. ks. Adama Osetka w Gorzycach – Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w Gorzycach, 39 uczniów; 2) Trasa II - Motycze Poduchowne – Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w Gorzycach, 22 uczniów; 3) Trasa III - Orliska – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sokolnikach, 26 uczniów; 4) Trasa IV - Wrzawy – Szkoła Podstawowa we Wrzawach, 40 uczniów (trasa Sadowie, Pasternik, Kawęczyn, Dąbrowa, Łapiszów): 5) Trasa V - Trześń – Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w Gorzycach, 2 uczniów; 6) Trasa VI - Furmany - Trześń Zabrody – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sokolnikach, 7 uczniów. 2. Łączna długość tras ok. 35 km. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wymienionych tras. 3. Wykonawca sprawuje opiekę i ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci na trasie przewozu. 4. Przewóz dzieci odbywać się będzie w godzinach ustalonych z dyrektorami szkół. 5. W przypadku zmiany ustawowych dni nauki szkolnej lub podziału godzin Wykonawca zostanie powiadomiony przez dyrektorów szkół o zmianie terminu lub godzinach dowozu. 6. Liczba uczniów może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. 7. Potwierdzeniem prawa do korzystania z przejazdu uczniów jest bilet miesięczny szkolny, ważny wraz z legitymacją, wystawiony przez Wykonawcę na podstawie imiennej listy uczniów przedstawionej przez dyrektorów szkół. 8. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. 9. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę autobusem zastępczym zgodnie z rozkładem jazdy. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi od 03.09.2018 r. do 21.06.2019 r. 11. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wskazał iż osoby wykonujące następujące czynności były zatrudnione na umowę o pracę: a) czynności związane z kierowaniem pojazdami w ramach krajowego transportu drogowego osób. 2) Osoby wykonujące czynności o których mowa w pkt. 1 lit. a) mają zostać zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia 3) Sposobu dokumentowania i kontroli zatrudnienia osób, o których mowa pkt. 2: a) Wykonawca (lub podwykonawca) z którym zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia publicznego dostarczy przed rozpoczęciem świadczenia usługi oświadczenie o zatrudnieniu osób o których mowa w pkt 1 lit. a) na podstawie umowy o pracę, b) W trakcie realizacji robót Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zatrudnienia osób o których mowa w pkt. 1 lit. a) Wykonawca w terminie 5 dni na każde żądanie Zamawiającego przedstawi Zamawiającemu zanonimizowane kopie umów o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ust. 3. wraz zanonimizowaną kopią formularza ZUS ZUA, ponadto Wykonawca przedstawi Zamawiającemu druk DRA i do tego zanonimizowany załącznik RCA z elektronicznym lub pocztowym dowodem przesłania z którego będzie wynikał dowód opłacenia składek do ZUS za osoby o których mowa w pkt. 1 lit. a), c) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów składanych przez Wykonawcę na poczet wykazania spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt. 2 Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia odpowiednich organów kontrolnych w celu potwierdzenia treści tych dokumentów, d) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie. 4) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: - w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumentów, o których mowa w pkt. 3 lit. a) i b) Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 5 000,00 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60171000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2017, poz. 2200 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach