Przetargi.pl
Świadczenie usług przewozu osób na telefon (Transport na Żądanie - TnŻ)

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4800444,4800434 , fax. 91 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2016-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4800444,4800434, fax. 91 4393003, 4800453
    REGON: 32116569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przewozu osób na telefon (Transport na Żądanie - TnŻ)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług przewozu osób na telefon (Transport na Żądanie - TnŻ) 2.Kod PCV 60112000-0. 3.Opis przedmiotu zamówienia: 1)Celem wprowadzenia Transportu na żądanie, (TnŻ), jest stworzenie możliwości dowozu do krańcowych przystanków komunikacji miejskiej pasażerów z obszarów peryferyjnych, słabiej zaludnionych, których nie obejmuje sieć tras komunikacji miejskiej, oddalonych od aglomeracji. Pojazdy obsługujące transport na żądanie nie wjeżdżają do centrum miasta. 2)Architektura i technologie wspomagające pracę TnŻ są opracowane wokół Centrum Dyspozytorskiego, które ma kontakt: -z flotą pojazdów dedykowanych do obsługi; -użytkownikami TnŻ, którzy kontaktują się z Centrum celem dokonania rezerwacji wykorzystując kanały komunikacyjne: telefon, Internet, urządzenia dedykowane. Centrum zapewnia obsługę żądań użytkowników, negocjację usługi z użytkownikami, planowanie, funkcjonowanie i zarządzanie elastycznymi trasami. 3)Obsługa TnŻ zapewniona jest poprzez: a)systemy rezerwacji, który umożliwia pasażerom dokonywanie rezerwacji, jak również jest narzędziem do zarządzania rezerwacjami; b)oprogramowanie Centrum, umożliwiające lokalizację pojazdów oraz optymalizacje i wyznaczanie tras przejazdu pojazdów TNZ; c)urządzenia i systemy komunikacji między pasażerami, Centrum i przewoźnikami; d)systemy pobierania opłat; e)systemy analizy danych. 4)Wszystkie zgłoszenia od pasażerów będą obsługiwane przez pracowników Centrum Zamawiającego znajdujących się w siedzibie przy ul. Klonowica 5. 5)System łączności pomiędzy kierowcami a centrum dyspozytorskim oparty będzie na komunikacji GSM-GPRS. System działa w określonej strefie - obszarze, na którym zdefiniowane są konkretne przystanki. Trasy przejazdów TnŻ są zbiorem odcinków łączących przystanek początkowy z przystankiem końcowym w dowolnym kierunku. 6)Przyjęto, że TnŻ będzie realizowany w wariancie pół - dynamicznym, który ma określony przystanek początkowy i końcowy oraz przystanki, na które pasażer ma możliwość dokonać rezerwacji. Czas odjazdu z przystanku początkowego oraz rozkład jest określany dynamicznie przez system - oprogramowanie Centrum i jest zależny od dokonywanych rezerwacji. Przyjazd i zatrzymanie pojazdu na przystanku w strefie TnŻ zależy od faktu dokonania rezerwacji uwzględniającej dany przystanek. 7)Każda rezerwacja dokonywana posiada numer identyfikacyjny, który będzie przypisany do osoby lub grupy osób, potwierdzający, że w systemie zostało zarezerwowane miejsce na dany kurs. Centrum rezerwacji potwierdza pasażerowi, że jego rezerwacja może zostać przyjęta. Jednocześnie przewoźnik zostaje poinformowany o ewentualnej zmianie, która nastąpiła we wcześniej zaplanowanej trasie przejazdu w związku z akceptacją złożonego zgłoszenia. Potwierdzenie rezerwacji obejmuje podanie orientacyjnego czasu przyjazdu na dany przystanek. 8)Przewoźnik otrzymuje najpóźniej kwadrans przed godziną odjazdu raport o trasie uwzględniający przystanki, na których będą wsiadali lub wysiadali pasażerowie. Raport obejmuje wykaz wszystkich przystanków, na których kierowca musi się zatrzymać, kolejność przejazdu między nimi (trasa) oraz liczbę pasażerów wsiadających i wysiadających na poszczególnych przystankach. Dane te w trakcie kursu mogą ulec modyfikacji w zależności od przyjętych zgłoszeń. Nie może ulec modyfikacji kierunek przejazdu pomiędzy przystankiem początkowym i końcowym. Raport będzie dostępny na stronie internetowej centrum rezerwacji, po wprowadzeniu nazwy użytkownika oraz hasła. W przypadku rezerwacji w ostatniej chwili, czyli dokonanej i zaakceptowanej już po przekazaniu raportu do przewoźnika, na ekranie systemu pokładowego kierowcy pojawią się alerty. Alternatywnie kierowca zostanie powiadomiony telefonicznie przez centrum rezerwacji. 9)Przewoźnik będzie posiadał oprogramowanie do generowania raportów oraz danych historycznych dotyczących kursów, opóźnień, pasażerów wsiadających itp. 10) Przystosowanie pojazdów do kasowania biletów papierowych (kasownik) po stronie Wykonawcy. 11)Zamawiający uruchamia TnŻ na obszarze górnej części Podjuch tak aby skomunikować teren bez komunikacji miejskiej z pętlą Podjuchy. 12)Pojazdy przewoźnika w ciągu 30 dni od podpisania umowy muszą być dostosowane do barw miasta Szczecin tj. floating garden- pomalowane lub wyklejone. 5.Planowana trasa przewozu wynosi około 4,5 km i prowadzi przez ul. Metalową, Marmurową, Radosną, Morwową, Chojnicką, Okulską, Rudą, Krzemienną, Floriana Szarego i z powrotem na Pętlę Podjuchy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy poprzez poszczególne ulice z zachowaniem jej długości. Czas obsługi TnŻ to dni robocze od poniedziałku do piątku (bez sobót i niedziel) przez okres od 8 do 10 godzin dziennie, przy ciągłym wykorzystaniu 2 pojazdów (1 pojazd w rezerwie). Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia zarówno czasu ciągłego świadczenia usługi jak i podziału dnia na szczyty poranne oraz popołudniowe, a także uruchomienia weekendowego kosztem dwóch dni powszednich. 6.Zamawiający dostarczy urządzenia do Centralnego Systemu Zarządzania Komunikacją Miejską (CSZKM), a Wykonawca pokryje koszty ich montażu oraz demontażu po realizacji zadania (realizacja przez gwaranta, firmę GMV Innovaiting Solutions - kontakt: Bolesław Hilarecki 502-430-116). 7.Po stronie Wykonawcy jest zapewnienie bazy postojowej oraz serwisowej na terenie Szczecina. Baza powinna zostać wyposażona w sieć anten Wi-Fi oraz serwer umożliwiający pobieranie oraz przesyłanie danych zdalnie do pojazdów. Koszty utworzenia sieci oraz połączenia jej (bezprzewodowo lub światłowodem) z serwerem Zamawiającego w siedzibie przy ulicy Klonowica 5 leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 26.02.2015 r. do godziny 09:00. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego, nr rachunku 85 1020 4795 0000 9702 0278 0682. Zaleca się, aby w tytule przelewu oprócz nazwy Wykonawcy i informacji do jakiego postępowania wadium zostało wniesione, podać nr NIP. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM, na parterze.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach