Przetargi.pl
Świadczenie usług przewozu osób i bagażu w komunikacji zbiorowej

Gmina Pułtusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Rynek 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6920391 , fax. 023 6924296
  • Data zamieszczenia: 2012-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pułtusk
    ul. Rynek 41 41
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6920391, fax. 023 6924296
    REGON: 13037790700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. pułtusk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przewozu osób i bagażu w komunikacji zbiorowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na liniach komunikacji miejskiej na terenie Gminy Pułtusk. Przewidywana ilość kursów w dni robocze 36 dziennie, za okres zamówienia 27144 kursów. Przewidywana ilość kursów w soboty, niedziele i święta 15 dziennie, za okres zamówienia 5025 kursów. Przewidywana ilość kilometrów w dni robocze 319, za okres zamówienia 240526 km. Przewidywana ilość kilometrów w soboty, niedziele i święta 104, za okres zamówienia 34840 km wg rozkładów jazdy (zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ) 4 autobusami, które będą spełniać następujące wymagania: I. autobus będzie spełniać wymogi techniczne określone przepisami prawa w tym wymogi przewidziane dla pojazdów wykonujących przewozy w regularnej miejskiej komunikacji publicznej; II. autobus będzie dopuszczony przez właściwy organ administracji publicznej do przewożenia, co najmniej 40 osób (miejsca siedzące i stojące); III. autobus będzie posiadać po prawej stronie pojazdu, co najmniej dwoje drzwi dostępnych dla pasażerów, usytuowanych w ten sposób, aby każdy z pasażerów mógł wsiąść i wysiąść dowolnymi z tych drzwi, w tym co najmniej jedne drzwi powinny być otwierane oraz zamykane mechanicznie i sterowane zdalnie przez kierowcę i powinny mieć szerokość minimum 110 cm w prześwicie na całej wysokości otworu drzwiowego (w przypadku gdy poręcze, bariery lub inne tego typu elementy pojazdu zawężają prześwit drzwi, szerokość minimum 110 cm), IV. autobus będzie posiadać przesuwne lub uchylne okno, co najmniej jedno po lewej stronie pojazdu i wywietrznik dachowy, które pasażerowie mogą otwierać i zamykać samodzielnie, a mechaniczny wywietrznik dachowy, jeśli w taki został pojazd wyposażony, będzie otwierany i zamykany przez kierowcę w miarę potrzeb z uwzględnieniem życzeń pasażerów - chyba, że pojazd jest wyposażony w sprawnie działającą klimatyzację wówczas posiadanie otwieranych okien lub wywietrznika nie jest wymagane; V. autobus będzie w pełni sprawny technicznie i będzie posiadać aktualne badania techniczne potwierdzone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym; VI. autobus będzie umożliwiać przewiezienie wózka dziecięcego razem z dzieckiem; VII. autobus, którym będą świadczone usługi będzie wyprodukowany nie wcześniej niż w 2009 roku 2. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Pułtusku nr XXIX/322/2009 z dnia 27 lutego 2009 r. (załącznik nr 7 do SIWZ), nr XIV/94/2011 z dnia 30 czerwca 2011 r. (załącznik nr 8 do SIWZ) przy założeniu, że wpływy z biletów otrzymywać będzie wykonawca. 3. Przewozy należy wykonywać przy respektowaniu przepisu art. 18b ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm. ) 4. Pa zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, wg stawki jednostkowej podanej w ofercie przetargowej. Stawka ta będzie waloryzowana nie więcej niż raz w roku (od 1 stycznia danego roku) w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług GUS za rok poprzedni, publikowany w Monitorze Polskim. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia korekt do miejskiej sieci komunikacyjnej i rozkładów jazdy, uwzględniając stopień zapotrzebowania społecznego na usługi przewozowe. W przypadkach konieczności dokonania zmian, Zamawiający zobowiązuje się do dokonania niezbędnych uzgodnień z Wykonawcą na 30 dni przed terminem wprowadzenia ww. zmian. Zmiany mogą nastąpić również na wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego. Ww. zmiany nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy powyżej kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. 6. Do obowiązków Wykonawcy należy: a. Zabezpieczenie taboru do obsługi przewozów, b. Opracowanie rozkładów jazdy, ich wywieszenie na przystankach oraz bieżąca aktualizacja, c. druk biletów i zorganizowanie ich sprzedaży, d. kontrolę przewozów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i dowód wniesienia wadium (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego: Bank PKO S.A. Nr rachunku: 31-1240-5282-1111-0000-4890-2355 w takim terminie, aby zostało ono uznane na rachunek Zamawiającego nie później niż do upływu terminu składania ofert: w tytule wpłaty należy wpisać: wadium - znak sprawy SZP.271.15.2012. 4. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 5. Warunki zwrotu wadium określone są w art. 46 ust. 1, 2 i 4 ustawy. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pultusk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach