Przetargi.pl
Świadczenie usług przewozowych wykonywanych w ramach regularnej, zbiorowej komunikacji lokalnej na linii komunikacyjnej Tuszyn - Łódź, Łódź - Tuszyn w granicach administracyjnych gminy Tuszyn

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6143325 , fax. 042 6143069
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 042 6143325, fax. 042 6143069
    REGON: 59064830400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przewozowych wykonywanych w ramach regularnej, zbiorowej komunikacji lokalnej na linii komunikacyjnej Tuszyn - Łódź, Łódź - Tuszyn w granicach administracyjnych gminy Tuszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych wykonywanych w ramach regularnej, zbiorowej komunikacji lokalnej na trasie Łódź -Tuszyn , Tuszyn-Łódź w granicach administracyjnych gminy Tuszyn w okresie od 01.02.2010 r. do 31.12.2010 r. Zakres prac i obowiązków objętych niniejszym zamówieniem winien być realizowany zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Zamawiający zleci w tym okresie wykonanie usług przewozowych w ilości ok. 84.370 wozokilometrów zwanych dalej (wkm) -przy wykorzystaniu autobusów będących własnością wykonawcy. Usługi świadczone będą na wymienionej powyżej trasie z wykorzystaniem przystanków : Tuszyn ul. Parkowa/ Park ; Tuszyn ul. Rzgowska/ CPN ; Tuszyn al. J.Pawła II/ Targowiska ; Tuszyn al. J.Pawła II / przy ul. Lelewela ; Tuszyn ul. 3 Maja/ przy ul. B. Prusa ; Tuszyn al. J.Pawła II /przy ul. Poddębina ; Modlica /droga krajowa nr 1/. Wykonawca winien zapewnić następujące minimalne dzienne ilości kursów w wymienionych poniżej przedziałach czasowych: - w godz. 5.00- 8.30 min. 18 kursów - w godz. 8.31- 14.00 min. 12 kursów - w godz. 14.00- 18.30 min. 16 kursów - w godz. 18.31- 23.00 min. 8 kursów na trasie Tuszyn - Łódź i Łódź -Tuszyn przy uwzględnieniu minimalnej miesięcznej ilości kursów : - wykonywanych codziennie - 930 kursów - wykonywanych od poniedziałku do soboty - 442 kursów - wykonywanych od poniedziałku do piątku - 154 kursy - wykonywanych w niedzielę i święta - 8 kursów Do obsługi wymienionej powyżej linii Wykonawca zapewni autobusy , które będą dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec pasażerów i osób trzecich za szkody wynikłe z ruchu środków transportu, przewozu pasażerów oraz bagażu na zasadach ogólnych, określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Na trasie obowiązywać będą przepisy taryfowe ogólnie stosowane przez Wykonawcę. Wpływy z biletów stanowić będą przychód Wykonawcy. Zleceniodawca zastrzega sobie, że Wykonawca prowadził będzie sprzedaż biletów miesięcznych z uwzględnieniem obowiązując ulg w tym zakresie, oraz że ceny biletów miesięcznych i jednorazowych nie ulegną wzrostowi w okresie realizacji zamówienia. Wykonawca podejmie również działania w celu uruchomienia punktu sprzedaży biletów miesięcznych na terenie miasta Tuszyna (lokal udostępni Zleceniodawca). Wykonawca na własny koszt przeprowadzał będzie kontrole biletowe w środkach transportu obsługujących przedmiotową linię komunikacyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy przystępujący do udziału w niniejszym zamówieniu muszą spełniać następujące warunki : A/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w zamówieniu działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualną licencję na prowadzenie działalności objętej zamówieniem wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.). B/ posiadają wiedzę i doświadczenie - minimum trzy letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie przewozu osób. C/ dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca powinien posiadać co najmniej siedem pojazdów (autobusów) przeznaczonych do realizacji zamówienia, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w liczbie co najmniej siedmiu kierowców. D/ spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów złożonych z ofertą w formie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów złożonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien przedstawić następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. (sporządzone wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW). 2.Licencja na prowadzenie działalności objętej zamówieniem wydana na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.) 3.Oświadczenie w zakresie posiadania trzy letniego doświadczenia w zakresie prowadzenia działalności (sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW) 4.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami (sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW) 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia (sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW) 6.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (sporządzone wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW). 7.Opłacona polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania zobowiązany jest do dostarczenia następujących dokumentów: 1.Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. (sporządzone wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW). 2.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy P.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy P.z.p. 3.Oświadczenie o braku zaległości podatkowych, oraz o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (wobec ZUS lub KRUS) lub informację, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (sporządzone wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach