Przetargi.pl
Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Pabianice w roku szkolnym 2019/2020

Gmina Pabianice ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, Torowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2139660, 2139676, , fax. 422 139 660
  • Data zamieszczenia: 2019-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pabianice
    Torowa 21
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2139660, 2139676, , fax. 422 139 660
    REGON: 47205780400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pabianice.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Pabianice w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Pabianice w roku szkolnym 2019/2020 w dni nauki szkolnej na następujących trasach: 1. Trasa Nr 1 - dowóz średnio 27 uczniów na trasie długości 21 km : Hermanów- Terenin-Władysławów – SP Bychlew ( na tym przystanku wysiada 18 uczniów) -Rydzyny – SP Bychlew (łącznie 10 przystanków) 2. Trasa Nr 2 - dowóz średnio 76 uczniów na trasie długości 21 km : Piątkowisko - Pabianice ul. Wiejska – P-ce ul. Orla – P-ce ul. Grota Roweckiego –– P-ce ul. 20-go Stycznia – Rydzyny – Pawłówek - Pawlikowice – Róża- Szkoła Podstawowa w Pawlikowicach ((łącznie 14 przystanków) 3. Trasa Nr 3 - dowóz średnio 38 uczniów na trasie długości 15 km: Kudrowice (MZK) – Konin – Majówka – Porszewice Pl. Op. Wychowawcza – Świątniki - Górka Pabianicka Kościół – Szkoła Podstawowa w Petrykozach (łącznie 9 przystanków) SP Petrykozy – Petrykozy – Szynkielew (nawrót na rondzie) – Petrykozy – ZSP w Piątkowisku (na tym przystanku wysiada 25 uczniów) – Piątkowisko sklep (nawrót) – Kudrowice – Wola Żytowska – ZSP Żytowice (łącznie 7 przystanków) 4. Trasa Nr 4 - dowóz średnio 14 uczniów na trasie długości 7 km : Gorzew –Górka Pabianicka- Szynkielew – SP Petrykozy ( łącznie 5 przystanków) UWAGA: Zamawiający wymaga aby trasa nr 4 realizowana była busem lub małym autobusem 30 osobowym, ze względu na konieczność pokonywania przejazdów kolejowych o specyficznym profilu drogi przecinającej tory kolejowe. Przed złożeniem oferty, Wykonawca zobowiązany jest odbyć wizję lokalną w rejonie przejazdów kolejowych w miejscowości Szynkielew. 5. Trasa Nr 5 - dowóz średnio 83 uczniów na trasie długości 21 km: Konin-Majówka-Porszewice-Górka Pabianicka- Kudrowice-Wola Żytowska-ZSP Piątkowisko- Kudrowice- Wola Żytowska- Żytowice ZSP (wysiada 53 uczniów) – Wola Żytowska- ZSP Piątkowisko Uwaga: Przewozy nie mogą być realizowane jako kursy otwarte. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować, zapewnić i ponosić koszty opieki nad uczniami podczas całej realizacji zamówienia. Opiekunowie wyznaczeni przez Wykonawcę powinni zostać przeszkoleni przez Wykonawcę w zakresie bezpieczeństwa sprawowania funkcji opiekuna dowozów oraz realizować opiekę w sposób rzetelny i odpowiedzialny. Ilość opiekunów w poszczególnych pojazdach musi być dostosowana do ilości i przedziału wiekowego uczniów dowożonych danym pojazdem. 3.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy, ilości przystanków, godzin odjazdu autobusu oraz ilości uczniów przewożonych danym kursem, zwiększenia lub zmniejszenia liczby tras w danym dniu, w szczególności z powodu remontów na drogach, zmiany organizacji ruchu na drogach itp. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy przewozu, zmiany godzin przewozu do czasu ustalenia godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach. Powyższe zmiany muszą spełniać warunek zmian o charakterze nieistotnym. Szczegółowe godziny przewozów należy ustalić z dyrektorami szkół. Szczegóły przewozów będą znane po ułożeniu planów lekcji w szkołach. 3.4. Wykonawca ma prawo do łączenia/dzielenia poszczególnych tras dowozu w porozumieniu z dyrektorami szkół, z uwzględnieniem miejsc w pojazdach oraz godzinami dowozów i odwozów ustalonymi w dyrektorami. 3.5. Zamawiający informuje o orientacyjnych godzinach przywozu i odwozu uczniów do szkół, z zastrzeżeniem, że mogą one ulec nieznacznym zmianom: ZSP w Piątkowisku – przywóz na godz. 7.45, odwóz na godz. 14.00 - 15.15 Szkoła Podstawowa w Petrykozach - przywóz na godz. 7.30, odwóz na godz. 14:15 - 15:15 Zespół Szkolno - Przedszkolny w Żytowicach - przywóz na godz. 8.30, odwóz na godz. 13:00 - 14:00 Szkoła Podstawowa w Pawlikowicach - przywóz na godz. 8.30 , odwóz na godz. :15.00 -15:15 Szkoła Podstawowa w Bychlewie - przywóz na godz. 7.45 , odwóz na godz. 14:15 - 15:15 3.6. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do: - dyspozycyjności w uzasadnionych przypadkach, tj. np.: uroczystości szkolne, rekolekcje, itp.; - zapewnienia pojazdów wykorzystywanych do wykonywania niniejszego zamówienia, których rok produkcji nie jest wcześniejszy niż 2000 r; - zapewnienia pojazdów wykorzystywanych do wykonywania niniejszego zamówienia, które są wyposażone w sprawną instalację grzewczą; - zapewnienia pojazdów wykorzystywanych do wykonywania niniejszego zamówienia, które są wyposażone w gaśnicę i apteczkę; - zapewnienia pojazdów sprawnych technicznie przez cały okres trwania umowy i gwarantujących maksimum bezpieczeństwa osób przewożonych; - utrzymania pojazdów w należytym porządku i czystości; - oznaczenia pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami; 3.7. Wykonawca winien posiadać opłacone ubezpieczenie NW przez cały okres trwania umowy na wszystkich pasażerów. Ubezpieczenie NW o wartości minimum 30 000 zł na każdego pasażera; 3.8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia w pełni sprawnego taboru zastępczego na wypadek wystąpienia zdarzeń uniemożliwiających realizację dowozu. 3.9. W razie awarii autobusu dowożącego uczniów do szkół, Zamawiający wymaga podstawienia autobusu zastępczego maksymalnie po 50 min. Skrócenie tego czasu o każde 10 min. stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. 3.10. Zamawiający nie precyzuje ilości i wielkości pojazdów do wykorzystania przy realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wystawienia takiej liczby pojazdów, która realnie umożliwi przewiezienie liczby uczniów wskazanej w opisie poszczególnych tras dowozu. 3.11. Zamawiający wymaga aby wszystkie miejsca siedzące w pojazdach realizujących dowóz posiadały pasy bezpieczeństwa. 3.12. Mapy poszczególnych tras stanowią załącznik nr 7 do SIWZ . 3.13. Kody CPV: - 60 10 00 00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 06 września 2001 roku o transporcie drogowym;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5. pkt. 1) niniejszej SIWZ, c) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, z późn. zm). 7.1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert n/w oświadczenia: 7.1.1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ, 7.1.2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek do wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych – w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach z punktów 7.1.1 oraz 7.1.2 SIWZ będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w punktach 7.1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wskazane oświadczenia mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wobec każdego z nich. 7.3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 7.1 SIWZ. 7.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 7.1 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach